Re: Tickets voor diverse attractieparken
Ik wil kaartjes bestellen via Undercovertourist voor 2 dagen Unversal. Bij het afrekenen kom ik niet verder omdat je als land geen 'Nederland' kunt aanklikken. Deze staat niet in de lijst van landen. Bij express staat wel Nederland maar dan moet je 30 dollar betalen. Klopt dit? Want op dit forum heb ik gelezen dat undercoverourist gratis verzend..
De gratis verzending naar NL is eruit, helaas. Voordeel met express is wel dat je je kaartjes snel in huis hebt. Andere optie is om te kiezen voor ophalen.
Als er 30 dollar bij komt is het niet echt interessant meer.. Is ophalen makkelijk te doen? Iemand ervaring? Of is ergens anders bestellen een betere optie?
Na een paar uur op het forum zie ik door de flexkaarten het busch bijna niet meer dus vandaar dat ik het toch even vraag:
Weten jullie misschien of er een flexkaart is waarmee je Universal IOA kan bezoeken en ook Kennedy Space Center. Een waterpark zoals Wet n Wild lijkt ons ook leuk of is eind januari dan toch nog wat fris. Alvast bedankt voor het antwoord.
Die is er niet. Kennedy Space is ook geen pretpark. En eind januari kan idd aardig fris zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Njit
Die is er niet. Kennedy Space is ook geen pretpark. En eind januari kan idd aardig fris zijn.
Bedankt voor het antwoord. Scheelt erg veel gezoek.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Michael66
Je weet het antwoord al.
Ja. Ja.
En ook ondertussen reactie van Undercovertourist gekregen. Universal heeft zijn tickets inderdaad veranderd. Ze worden niet meer uitgegeven met een onbeperkte houdbaarheid. Helaas. Maar niet voor mij, want die van mij zijn gewoon nog geldig.
Ik wil graag tickets kopen voor Universal de twee parken. Deze zijn bij undercovertourist het goedkoopste maar verzending per post is vrij prijzig. Je kunt de kaarten ook ophalen. Dit zou je naast het park af kunnen halen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Heb je ook al bij http://www.attractionticketsdirect.de/node/693 gekeken?
Je betaald er in euro's en binnen een paar dagen heb je de originele kaartjes in de bus. Momenteel krijg je een voucher van 10 dollar voor Planet Hollywood bij.
Succes.
Ja daar heb ik een week geleden kaartjes voor Discovery Cove en Kennedy space center gekocht. Helaas nog niet binnen dus een binnen een paar dagen binnen is wat overdreven ;).