Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!
Hallo allemaal,
mijn vriendin en ik gaan 17 mei voor 9 dagen naar kissimee Florida. De reis is geboekt bij exit-reizen we zitten in hotel: comfort suites resort maingate, ik hoop dat dit wat is? En we hebben ook een huur auto ter beschikking. Nou willen we naar Miami en na het lezen van dit prachtige forum hebben we besloten om toch maar te overnachten, nou willen we niet voor af al boeken want dan zijn we aan een dag verbonden en dat willen we niet, is het mogelijk om rond 12 uur aan te komen een overnachting boeken en daar meteen je auto achter laten (parkeren), en van de stad genieten. Is dit mogenlijk en goed te doen? En heeft er iemand tips voor een hotel/locatie en wat zijn de kosten per nacht als je daar boekt?
Alvast bedankt allemaal
Haai Bas en Manon! Google is your friend! Jullie zullen zeker hotel/moteltips krijgen van mede Floridafanaten hier op het mooie Forum, maar ik zou toch ook eens kijken naar accomodaties in Miami via Google. Je hoeft niet direct te boeken nu (echt niet nodig!), maar toch handig als je je alvast orienteert qua hotellocaties en prijzen per nacht.
Succes met de voorpret!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
bas&manon
Is dit mogenlijk en goed te doen? En heeft er iemand tips voor een hotel/locatie en wat zijn de kosten per nacht als je daar boekt?
Ik zou, naast de suggestie van Francien, ook even in het mooie overzicht over de hotelervaringen op dit FLorum kijken. Daarnaast vergt een kort bezoek aan Miami ook wel wat meer voorbereiding. Hier vind je een overzicht van de hoogtepunten. De stad is enorm groot, je auto parkeren en dan van de stad genieten is wat simpel voorgesteld. Tips daarover zijn ook al lastig te geven, hou je van winkelen, flaneren, cultuur, showbizz, geschiedenis, sport.......
Over de Comfort Suites waar jullie verblijven is al iets bekend op het FLorum. Wij zijn er zelf een aantal keer geweest en vonden het een prima locatie. Winkeltjes en restaurants in de buurt, tegenwoordig ook een PUblix, dus wat wil je nog meer?
we gaan vanaf 22 april een week naar Miami Beach en hebben ook een auto gehuurd bij Alamo. Nu kunnen we op de parking van het hotel parkeren maar is redelijk duur,
weet er iemand hoe we makkelijk goedkoper kunnen parkeren?
Dat ligt er uiteraard aan waar je hotel staat en hoever je bereid bent om te lopen van/naar die andere parkeerplaats.
Vaak zijn er in de buurt wel openbare parkeerplaatsen of -garages waar je goedkoper kunt parkeren. Gewoon even googlelen op google maps naar "parking" in de buurt van je hotel. En kom je er niet goed uit, dan kun je er uiteraard altijd naar vragen aan de receptie van je hotel. Zij zullen je vast en zeker kunnen en willen helpen.
Je kunt ook in de public parking parkeren maar of je daar veel goedkoper mee uitbent is de vraag. Bij het hotel betaal je gewoon een vast bedrag per dag terwijl je bij de parkeergarage elke keer betaalt als je uitrijdt. Als je vaak in en uit rijdt (meer dan 2 of 3 keer) dan is parkeren bij het hotel veelal goedkoper en gemakkelijker.
Hallo allemaal,
bedankt voor al jullie antwoorden, en snap best dat jullie zeggen dat ik bij google moest gaan zoeken of bij hotelervaringen maar dan ben ik dagen aan het spitten en de mening van de mensen hier is uiteraard het beste.
we houden natuurlijk van shoppen en strand en mischien ook even bij miami ink kijken, dus we zoeken eigenlijk een hotel die goed centraal ligt met een korte rij of loop afstand van dit allemaal. ik weet dat ik niet alles kan bekijken in 1 dag dus we willen vooral de sfeer proefen.
en weet iemand of het gebouw van csi miami echt bestaat? leuk voor een foto;-)
bedankt voor jullie reacties
Hallo allemaal,
Ik vertrek binnenkort naar Miami.Ik heb het Epic hotel geboekt aan het water in downtown.Nu hoor ik zo veel verhalen over downtown.Is het nu echt zo gevaarlijk,want ik krijg nu wel een beetje schrik. Kan iemand me een beetje moed in praten?
Gr Marg
Moed inpraten kan ik jammergenoeg niet.
Ik kwam er echt niet buiten na 7uur s'avonds!
Negers met nylonkuisen en hoge hakken enz...
Niet mijn ding eigenlijk.
Met de auto gingen we nog wel wat dingen bekijken.
Maar tevoet :s.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
breaker9240
Negers met nylonkuisen en hoge hakken enz...
Niet mijn ding eigenlijk.
Bedoel je niet 'negerinnen'? Of lopen de mannen er echt zo bij? Dat wil ik wel zien dan. :grin: