Re: Universal Studios & Islands of Adventure
Nog een vraagje. Via Undercovertourist.com : 2 parken Universal onbeperkt voor 7 dagen. In het kopje staat USA only. Heeft iemand hier al eens geprobeerd om die te bestellen. Het zijn volgens mij dezelfde kaarten als bij viator, maar daar staat niets bij over USA only. Moet ik me legitimeren als ik die kaarten zou bestellen bij de ingang dat ik Amerikaan ben ? De kaarten hebben dezelfde prijs ($100 is nu ook ongeveer 77 euro) maar aangezien UCT hier bij veel mensen bekend is en besteld wordt zou ik ze dan liever via UCT bestellen. Bedankt weer voor jullie hulp !!
Probleem met de site van Universal Studios
Ik ben me wat aan het orienteren in de pretparken materie.
We willen graag naar Universal Studios, maar elke keer als ik op de site van www.universalstudios.com kijk wordt ik direkt doorgelinkt naar www.universalorlando.co.uk/tickets.html.
En zelfs als ik op de site www.universalorlando.co.uk rond wil kijken op de 'interactieve' map van het pretpark wordt ik doorverwezen naar de ticketsite. Wordt er flauw van](*,)
Is er ook een linkje ergens naar de normale website met werkend overzicht?
Oh ja, gebruik zelf normaal firefox, dus heb voor de zekerheid ook maar even IE geprobeerd maar die doet het zelfde.
Re: Probleem met de site van Universal Studios
He handigste is om via een Web proxy de site te bekijken. Bijvoorbeeld http://www.anonr.com/
Vul daar dan de site in van Universal Orlando: www.universalorlando.com
Dat was snel!!
Bedankt, 't werkt. Erg handige tip.
=D>=D>
Gebruik nu www.proxrio.com
Gaat hier beter om met flash en popups.
Er zijn er tig verschillende - pick one :)
Hoi Floridafans,
In april van dit jaar zullen mijn familie en mezelf Orlando bezoeken, en daar mag uiteraard een bezoek aan de Universal theme parks (Studios & Islands of Adventure) niet ontbreken.
Gisteren heb ik tickets besteld voor WDW en SeaWorld, allebei via de officiele website van de parken zonder problemen.
Ik probeerde ook tickets voor Universal te bestellen, nl. het 2-Park Unlimited Admission ticket aan 94,99 dollar (+ taxes), via de officiele website universalorlando.com.
Echter, ik ben hierin niet geslaagd.
Ik kreeg telkens de foutmelding:
Sorry, your transaction could not be processed. If you would like to submit your transaction again, please review your billing information and resubmit your order.
Mijn betalings- en adresgegevens zijn zeker correct. Ik heb mijn adres in België opgegeven. Het enige waar ik niet zeker over ben, is de State die ik verplicht moet invullen. Ik heb Antwerp ingegeven, als provincienaam dan maar.
Met onze Visa kaart heeft het niet te maken, want we hebben met twee verschillende kaarten geprobeerd, telkens met dezelfde foutmelding.
Ik heb ondertussen ook al een mail gestuurd naar de klantendienst, dus ben benieuwd.
Maar ik wou toch even vragen of iemand al dezelfde foutmelding heeft gekregen en hoe het eventueel op te lossen is?
Alvast bedankt!
Groetjes
Tim
Het heeft geen in om andermans ervarngen daarmee te vragen Helas. Dit heeft gewoon te maken met jouw internetverbinding i.c.m. die van Universal en alles wat daar tussenin zit.
Kan altijd voorkomen. Gewoon even afwachten en/of gaan bellen of e.e.a. juist is afgehandeld.
Ik vind eigenlijk dat je nog even moet wachten met een 3-jarig kind om naar Universal te gaan omdat er best nog wat "enge" attracties zijn. Disney is dan veel leuker, en beter te doen. We hebben het zelf meegemaakt met ons zoontje die was toen 4 en hij heeft het er nu nog over. We gaan ieder jaar weer, maar hij wil nog steeds niet naar bepaalde attracties terwijl er geen achtbaan te hoog of te eng is.
In Islands of Adventures heb ik enorm veel plezier gehad in de achtbaan met de twee draken: de vuurdraak en de ijsdraak. Het feit dat je kunt kiezen welke kant je opgaat in de rij maakt het erg leuk en dat je dan in de rit zelf ook nog eens het idee krijgt tegen de andere karretjes te botsen, is geniaal! Gelukkig was het niet zo druk die dag en konden ik en mijn vriendin zo'n 6 keer achter elkaar in de achtbaan, hehe.