Re: Shops of winkelcentra
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ebelix
Winter park is ook een plaatsje met een winkelstraat. Trouwens erg leuk om daar eens te gaan kijken. Orlando zelf heeft dat niet.
Wat voor winkeltjes zitten er in winterpark? want we gaan daar dit jaar een boottochtje doen en misschien is het wel leuk om daar te winkelen.
Ik zelf ben helemaal gek van Primium outlet of Prime, daar zitten de uitverkoop winkeltjes van Disney... rennen..hahhaha
In winterpark zitten een paar leuke winkels... maar geen outlet shops ofzo...
En het is daar een stukkie duurder... maar wél hééél gezellig daar... :D
Winterpark is een heel leuk klein stadje waar je gezellig een keer doorheen kunt wandelen. Winkelen moet je echt vergeten, van de grote ketens heb ik daar alleen GAP gezien. Veel kleinere, duurdere, boutiques, exclusieve auto's en chique mensen gezien. Wat je bijna nergens ziet in Amerika zijn terrasjes en die zie je in Winterpark wel. Hele kleine terrassen, maar goed je kan buiten zitten en zien en gezien worden!
....exclusieve auto's en chique mensen gezien....
Woont Corrus niet in Winterpark?? ;-)
Knaapje
Welke malls of outletts heb je nog meer in Orlando?
Ik ken florida Mall, en de 2 outlets, volgens mij alle twee premiun?
Ik weet nog Festival Bay en verder zijn er her en der kleinere malls in Orlando en omgeving.
Re: Malls en outlets in Orlando e.o.
Ik heb even wat onderwerpen over outlets en malls in Orlando samengevoegd. Waarschijnlijk kun je in dit onderwerp nu een groot aantal malls in en om Orlando vinden.
Shop ze!!
Citaat:
Ebelix
Ik weet nog Festival Bay en verder zijn er her en der kleinere malls in Orlando en omgeving.
Festival Bay loopt helemaal leeg,toen die net nieuw was waren er al niet veel winkels en nu is het nog rustiger,Ron jon surfshop zit er nog wel,maar rij gewoon door naar de outlet!!
Citaat:
ess
Welke malls of outletts heb je nog meer in Orlando?
Als je nog tijd over hebt dan is wellicht The Mall at Millenia nog een optie. Op de begane grond zijn de meer gangbare merken te vinden terwijl je op de eerste verdieping de designermerken vindt. Naast leuke winkels zitten er in deze mall nog een paar goede restaurants (o.a. PF Chang’s).