Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)
Ik denk dat de prijzen vanaf 4 juli 2014 t/m half augustus nagenoeg alle maatschappijen niet meer onder de 900,- euro p.p. komen. Zelf van 1 juli tot 29 juli 2014 geboekt bij ArkeFly voor 749,- euro excl. bagage. Wij hadden ons voorgenomen om te gaan boeken als de prijs rond 750 euro zou liggen. Kijk nog steeds elke dag uit nieuwsgierigheid of de prijzen zakken, maar ik zie het voor het ,,hoogseizoen juli/augustus somber in als je denkt dat het rond de 700 euro kan. Sterker nog, ik geloof er niet in!
@pzomerdijk: Ik denk daar anders over.
Als je bedoelt "van Amsterdam naar Orlando" dan geef ik je gelijk. Maar heel veel andere routes zijn zeker een stuk onder €900 beschikbaar, nu al.
Ik zoek zelf met vertrek van Amsterdam, Brussel en Dusseldorf en aankomst in Miami (MIA), Ft. Lauderdale (FLL), Ft. Myers (RSW), Tampa (TPA), Orlando (MCO) en Jacksonville (JAX).
Vertrek vanaf Dusseldorf: nu €730 op Miami, €750 op JAX en RSW, €875 op MCO.
Vertrek vanaf BRU en AMS: €860 op JAX en MIA.
Dusseldorf lijkt dit jaar de prijs-winnaar te worden.
Michael66 , wij zoeken met je mee, wel voor een periode wat vroeger , maar als de prijzen voor onze periode dalen zal dat ook voor de jouwe zo zijn.
Hopen dat we samen een mooie prijs kunnen vinden!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Michael66
Als je bedoelt "van Amsterdam naar Orlando" dan geef ik je gelijk.
Ik bedoel inderdaad AMS - MCO of AMS - SFB.
Citaat:
pzomerdijk
Ik denk dat de prijzen vanaf 4 juli 2014 t/m half augustus nagenoeg alle maatschappijen niet meer onder de 900,- euro p.p. komen. Zelf van 1 juli tot 29 juli 2014 geboekt bij ArkeFly voor 749,- euro excl. bagage. Wij hadden ons voorgenomen om te gaan boeken als de prijs rond 750 euro zou liggen. Kijk nog steeds elke dag uit nieuwsgierigheid of de prijzen zakken, maar ik zie het voor het ,,hoogseizoen juli/augustus somber in als je denkt dat het rond de 700 euro kan. Sterker nog, ik geloof er niet in!
Dan ga ik je helpen geloven! Augustus met KLM naar Miami kost je 710 euro op dit moment, vliegen vanaf Dusseldorf maar wel inclusief je baggage. Ook nog eens met gunstige tijden! 1,5 week geleden was NYC in de aanbieding, 600 euro in juli/aug.
Of we de fantastische prijzen van vorig jaar (<600 euro) gaan halen betwijfel ik, maar wie weet!
Citaat:
Michael66
Als je bedoelt "van Amsterdam naar Orlando" dan geef ik je gelijk. Maar heel veel andere routes zijn zeker een stuk onder €900 beschikbaar, nu al.
Ik zoek zelf met vertrek van Amsterdam, Brussel en Dusseldorf en aankomst in Miami (MIA), Ft. Lauderdale (FLL), Ft. Myers (RSW), Tampa (TPA), Orlando (MCO) en Jacksonville (JAX).
Vertrek vanaf Dusseldorf: nu €730 op Miami, €750 op JAX en RSW, €875 op MCO.
Vertrek vanaf BRU en AMS: €860 op JAX en MIA.
Dusseldorf lijkt dit jaar de prijs-winnaar te worden.
Dag Michael, dat ziet er interessant uit! Zou je me kunnen vertellen waar je deze tarieven hebt gevonden? Ik zie alleen duurdere.. en op welke data heb je gezocht? Ik hoop dat je me meer kunt vertellen.
Hartelijke groet, Esther
Ha Michael,
Ik hou me ook aanbevolen voor deze info, want het zijn wel zeer interessante prijzen voor mij.
Bedankt alvast.
Groet,
Robin
Aug met klm naar miami is pas goedkoop in de allerlaatste twee dagen van aug….. dat is eigenlijk toch geen hoogseizoen meer te noemen? verder niet onder de 1000 euro.
Wij hebben via momondo nog prijzen rond de 700 euro van half juli te vertrekken tot begin augustus. Vertrekken van dusseldorf naar Miami. Gaan nog heel even wachten tot begin volgend jaar ( is niet lang meer eh :D ) en dan toch boeken.
Vraagje terzijde : als ik een annuleringsverzekering zou nemen, kan ik dan deze vlucht kostenloos annuleren en een goedkopere nemen indien deze zich zouden voordoen? ( heb nog nooit een annuleringsverzekering genomen dus ben een leek hierin :o)
Citaat:
tomenvalesca
Vraagje terzijde : als ik een annuleringsverzekering zou nemen, kan ik dan deze vlucht kostenloos annuleren en een goedkopere nemen indien deze zich zouden voordoen? ( heb nog nooit een annuleringsverzekering genomen dus ben een leek hierin :o)
Nee dat laten de voorwaarden van de annuleringverzekering niet toe (helaas).