De Euro is inderdaad weer rare dingen aan het doen! Maar 111€ is ook de moeite waard...
Ik had vorige maand 'gewoon' via Hertz mijn Ford Explorer voor 335€ (13 dagen) gehuurd, wat ik ook best een leuke prijs vond(= 25€ per dag) :)
Afdrukvoorbeeld
De Euro is inderdaad weer rare dingen aan het doen! Maar 111€ is ook de moeite waard...
Ik had vorige maand 'gewoon' via Hertz mijn Ford Explorer voor 335€ (13 dagen) gehuurd, wat ik ook best een leuke prijs vond(= 25€ per dag) :)
Nog even een snelle vraag voor de zekerheid: Boeken via alamo.co.uk/brits met als ophaalpunt Disney Car Care en inleveren MCO airport geeft geen drop-off kosten toch als ik het goed gelezen heb?
@Angelique: ik wacht met annuleren tot de koers weer wat beter staat. Wij hebben in januari met een koers van 0.80 geboekt. Nu is het 0.86.. Als ik nu zou annuleren zou dat een verlies van 43 euro zijn. Ik heb alles maar gewoon in een Google Docje gezet. De koers wordt automatisch ingevuld dus dan kan ik het verschil zo in 1 oogopslag zien.
@Ryan: Binnen dezelfde staat heb je nooit Dropoff kosten.
@ Hylke, zou er toch wel bij moeten staan. Weet je zeker dat je de optie nu betalen hebt gekozen ipv betalen bij ophalen. In je overzicht zou al wel iets moeten staan, in mijn overzicht kan ik de boeking van 2 dagen geleden ook terug vinden(hoeft nog niet betaald te worden maar staat wel vermeld). Kijk eens voor de zekerheid op je contract welke optie je gekozen hebt.
@Njit, tja was niet zo slim he :o. Ben uitgegaan van de eerste boeking in jan en dan was mijn besparing 217 euro. Door de slechte koers nu en de koers oplag van visa blijft hier 111 euro van over. Maar goed weer iets geleerd.
@Angelique: ik had daar in eerste instantie ook niet over nagedacht hoor. Wist niet dat het verschil zo groot was...
Dat is het probleem wanneer je in vreemde valuta betaald. Die !@#$%^ wisselkoersen. We zijn toch gezegend met de euro dat je in 17 landen binnen Europa dat probleem niet meer hebt.
Zoals al eerder aangegeven is de pond redelijk in elkaar gezakt en het ziet er niet naar uit dat hij weer snel aan waarde wint ten opzichte van de euro. Wellicht helpt Italie nog een handje in dit verhaal.
Italië helpt vast en zeker. Goed voor de koers van de GBP want volgende week lekker een paar daagjes naar Londen.
Italië helpt ook dat de USD voor ons duurder wordt :mad:.
@ Angelique....ik heb even de voucher erbij gepakt en daar staan mijn creditcardgegevens gewoon vermeld en de Mastercard hadden we aan de telefoon gehad en die had ook toestemming gegeven aan Alamo om het er af te mogen halen. Staat er bij jou nog ergens dat je voor Pay now and safe gekozen hebt?
Bij mij staat op pagina 2 totaal prepaid 493 pond het staat onder wat er allemaal inclusief is. Laat even weten als je het niet kan vinden maak ik er even een foto van.