ik heb t nog een x gecheckt, voor de zekerheid;
18-26dec
fullsize suv(alamo.co.uk) chevy tahoe or similar - 640 pond
7 seater suv (uscarhire/alamo)chevy tahoe or similar - 304 pond
Afdrukvoorbeeld
ik heb t nog een x gecheckt, voor de zekerheid;
18-26dec
fullsize suv(alamo.co.uk) chevy tahoe or similar - 640 pond
7 seater suv (uscarhire/alamo)chevy tahoe or similar - 304 pond
echt heel raar, ik krijg in jouw periode hele andere prijzen, weet jezeker dat je op http://www.alamo.co.uk/brits hebt gekeken en niet op de gewone Alamo site?
Overigens zijn in jouw periode inderdaad de prijzen van uscarhire.co.uk nog steeds lager. Voor dezelfde fulltime SUV 7 seater betaal je via alamo/brits nog steeds 383 pond.
Dat is voor acht dagen, wij hebben hem 19 dagen voor "slechts" 150 pond meer. Klaarblijkelijk zorgt de duur van de verhuur een groot verschil tussen de verschillende aanbieders.
Mag ik stellen dat zodra de duur langer wordt je beter direct bij de maatschappijen kunt boeken?
Ik blijf het in de gaten houden. Je mag tot 30 dagen voor aanvang kosteloos annuleren, dus zodra er een goedkopere aanbieding komt ga ik alamo vragen hoe dat toch kan...
Gisteren auto bij Alamo Mia opgehaald, geen enkel probleem. Gebruikelijke vragen over extra verzekeringen en upgrade (mijn toetsenbord doet wat vreemd) en weggereden in een JEEP welke weet ik niet precies, staat in het donker voor het hotel. Het nieuwe "metro" vervoersysteem lijkt meer dan het is. Voor je bij de "mover" bent loopt je je werkelijk rot met je bagage. Ik maak me sterk dat je er met de bus sneller was als je de looptijd meerekent.
Ook ik heb de auto hier in Atlanta zonder enig probleem gekregen, en rij nu rond in een Dodge Journey, wat een leuk autootje is. Ben er happy mee, En hij heeft ook nog eens een Florida license ;-)
@Knaapje en Calypso,
Jullie hebben beide de boeking gemaakt via alamo.com met de bekende code en betaling vind achteraf plaats.
Alvast bedankt voor de feedback.
Gisteren de auto opgehaald bij Alamo, in Miami. Geen enkele vraag m.b.t. de kortingsactie, kreeg de Jeep Patriot, zoals afgesproken tegen het voordelige tarief mee.
Groetjes uit een zeer warm Naples !
ik heb via alamo.nl geboekt net als anders
2 weken terug de auto (jeep) opgehaald in Atlanta
de mevrouw achter de bali was nou niet bepaald `je van het`
een hoop geze*k over het roadsite service plus gebeuren
ik was dat verplicht ,ik moest tekenen,ik had dat zo geboekt blablabla
wij nemen die verzekering nooit...en verplicht is die zeker niet !
maar goed met mevrouw viel niet te communiceren ...
wat een b*tch was me dat ...
uiteindelijk toch maar voor die 7 dagen getekend a $4.99 per dag
stom natuurlijk,maar ja het kwam op een eindeloos iets uit met madame
bij alle informatie wat je verder vroeg was het `weet ik niet`
dus was deze keer `not so amused` over alamo
southern hospitality noemen ze dat ....
achteraf had ik er gewoon iemand anders bij moeten laten halen
Juistem, nooit voor iets tekenen wat je niet wilt. Er staat altijd wel een manager paraat.
Beetje stennis schoppen helpt ook wel (iets luider praten dan je normaal doet).
even snel vraag tussendoor ;)
is de tweede chauffeur in florida nu wel of niet gratis er bij te boeken.
helaas kon alleen de persoon met crediet card boeken, maar dat is niet de beste rijder !!!, ze maakt nogal eens brokken in huurauto ;)
maar ja als ik bij moet betalen moeten ze het zelf maar uitvinden. goed verzekerd zijn we wel, ze hebben liever een deuk dan dat ze iemand zonder card als eerste bestuurder zetten :(