Ik heb ook een topbonuskaart gekocht. Daarbij zit ook stoelreservering inbegrepen, en de kaart was nog goedkoper dan 4 x een stoel reserveren. Bovendien idd meer bagage meenemen.
Afdrukvoorbeeld
Ik heb ook een topbonuskaart gekocht. Daarbij zit ook stoelreservering inbegrepen, en de kaart was nog goedkoper dan 4 x een stoel reserveren. Bovendien idd meer bagage meenemen.
@ beccie25.
Je kunt de kaart altijd kopen alleen weet ik niet of je met terugwerkende kracht de stoelreserveringen terug krijgt.
Wat betreft de koffers is het per Bonus kaart 2 koffers en niet per persoon.
Als je vier koffers mee wilt nemen zou je dus twee kaarten nodig hebben.
hoi verkerk, dat begreep iik van de website, het gaat mij meer om de extra bagage, omdat wij 6 weken gaan en we gegarandeerd een extra koffer mee terug nemen, dus scheelt het al in de kosten.
Overigens lees ik wel dat de service kaart niet 39 euro maar 119 euro kost!!
voor mij nog steeds voordeliger vanwege de extra koffer, maar handig om te weten
Overigens...... de servicelijn van AB is niet bereikbaar op dit moment..... humzzzzz
Daarvoor hebben wij hem ook.:rolleyes:
In Düsseldorf totaal geen probleem mee gehad maar bij terugkomst wilden ze niet geloven dat er een koffer gratis mee mocht. Ik had de voorwaarden uitgeprint bij me en kon zodoende snel de discussie beëindigen.
Misschien makkelijk om dit ook te doen? Het is maar een vrijblijvende tip uiteraard.
Hele goede tip!!! thanks ga ik zeker doen, want inderdaad 1 koffer extra en deze en nog een andere 32 kg is super als we uit florida terug komen ;-)
dat uitprinten is inderdaad heel handig, vind overigens wel een hoge prijs voor de kaart, maar ja, een extra koffer is al meer dus keus is makkelijk
Ook wij vliegen van de zomer met AirBerlin en ik las van de week in de Telegraaf dat ze aan een zijden draadje hangen....... Heeft iemand daar nog iets over gehoord of gelezen? Ik moet er toch niet aan denken dat ze failliet gaan :(
@ beccie25.
Och de prijs valt wel mee. Ik moest twee jaar geleden 125 Dollar betalen voor een koffer met overgewicht. Dan verdien je de kaart al snel terug. :D
Hebben het ook gelezen Saskia en hier vermeld.
Geen zorgen maken op dit moment. Kan niet veel doen.
De maatschappij wil van de beurs af en de investeerder Etihad zou zijn belang in Air Berlin willen vergroten van 30 naar 49,9 procent.
Er is ook sprake om Air Berlin te fuseren met de noodlijdende Italiaanse luchtvaartmaatschappij Alitalia. Lufthansa, de grootste luchtvaartmaatschappij
van Duitsland, wil dat de Europese Commissie daar een stokje voor moet steken. Volgens Lufthansa zou een investering van het met oliedollars
gefinancierde staatsbedrijf Etihad leiden tot oneerlijke concurrentie. Het vreest dat zijn Arabische rivaal straks ook via Rome de Europese markt voor
intercontinentaal vliegverkeer kan leegplunderen. Etihad heeft ook belangen in Jet Airways, Air Serbia, Virgin Australia, Air Seychelles en het Ierse Air Lingus.
Geloof niet dat dit bericht over Air Berlin veel invloed gaat hebben op de boekingen voor de komende maanden en dat de maatschappij binnenkort failliet gaat.
Maar helaas is niets zeker… gewoon afwachten dus en bezig blijven met het plannen van de vakantie in Florida...
Vlucht met Air Berlin van Dusseldorf naar Miami:
weet iemand of je tegenwoordig in de economy class persoonlijk entertainment via een scherm in de stoel voor je hebt?
Nog even ter aanvulling voor de mensen die overwegen een servicecard te kopen. Het extra bagage meenemen geldt alleen als je de kaart hebt aangeschaft voor de aankopp van je tickets. Dit staat in de kleine lettertje. Wij wilden de kaart ook aanschaffen voor extra bagage en stoelreserveringen, maar hebben er om deze reden vanaf gezien.