Toen wij er waren begonnen ze om kwart voor 10 met voeren,en daarna ieder kwartier.Probeer bij de eerste voeding te zijn,het is nog niet zo druk dan.Alvast heel veel plezier.
Afdrukvoorbeeld
Toen wij er waren begonnen ze om kwart voor 10 met voeren,en daarna ieder kwartier.Probeer bij de eerste voeding te zijn,het is nog niet zo druk dan.Alvast heel veel plezier.
Gezien op amerikaanse Pepsi blikjes in Florida:
Promotie code voor tickets Seaworld of Bushgardens: Pepsi2010
Kaarten zijn dan $ 59,95
Voor Seaworld:
Ga naar http://www.seaworldorlando.com
kies: begin purchase>orlando visitor tickets
scrol op deze pagina helemaal naar onderen en klik op "promo code"
Bovenin het volgende scherm kun je dan Pepsi2010 invullen.
Geldig voor maximaal 6 kaarten en tot 31 augustus
Bushgardens zal wel net zo gaan
Onwijs bedankt voor de tip, ik was van de week aan het zoeken of ik een promocode kon vinden voor Bushgardens maar dat was nog niet gelukt.
Ik ga het van de week even proberen.
Deze code is ook geldig voor aquatica en adventura island en jammer genoeg niet voor dc
Volgens mij alleen voor 1 dag tickets. Jammer, met een combi ben je 99 dollar voor onbeperkt entree kwijt. Leuk voor SW en BG.
Hallo,
Na vele bezoeken aan Seaworld en Discovery cove leek het ons dit jaar leuk om in Seaworld 1 van de tours te doen. Maar er staat erg weinig informatie op de site van Seaworld. Heeft iemand als eens 1 van de tours gedaan en wil zijn ervaring met ons delen?
We zijn erg nieuwsgierig of dit ook goed te doen is met een dochter van 10 jaar die slecht engels spreekt.
Tip!
Voor $59,95 naar Seaworld Orlando!
Wil je Seaworld bezoeken, dan is het mogelijk om een e-ticket te kopen voor 1 dag voor $59,95.
Site Seaworld Orlando----tickets----promo code is pepsi2010.
Actie van Pepsi-Cola.
Scheelt toch weer.....en dat vinden wij zuinige hollanders niet erg...toch?
<<Mod Michael66: Toegevoegd aan SeaWorld-topic>>
Op de site van Bush Gardens heb je een combi-kaart voor 2 parken: Bush Gardens en Seaworld voor $ 99,95. Bush Gardens 1 dag kost $ 64,95 en Seaworld $ 59,95 = $ 124,90. Dus als je toch van plan bent beide parken te doen dan is deze combi-kaart het overwegen waard.
Gewoon even je gegevens invullen op de site van Seaworld en je Cardnummer vermelden. Vervolgens kun je zelf je kaarten uitprinten. Je hoeft GEEN datum te vermelden. Heel simpel.....
Let op!! deze actie geld alleen als je 1 park bezoekt, wil je Seaworld combineren met een ander park, betaal je de prijs wat op de site vermeld staat, 100doller e-ticket of 110doller bij kassa.
Wij gaan eind april en willen dus Seaworld + Bush Gardens bezoeken en kunnen GEEN gebruik maken van deze actie code.