Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
esther1985
hallo,
Heeft er iemand ervaring met kaartjes bestellen bij
http://www.knowbeforeugo.com ? BJe krijgt bij hun bij het 3 daagse ticket 2 dagen gratis. Ik kan dan voor 5 dagen voor dollar 224 naar binnen ipv dollar 246 bij alle andere aanbieders. Dat is toch 16 euro de man minder wat weer mooi is meegenomen.
Ik hoor graag jullie ervaringen!
Helemaal niemand?
@ Esther.
Even voor je gezocht en dit gevonden.
http://www.disboards.com/showthread.php?p=35699637
Let even op het commentaar van Chesire Figment. Zij is een CM in WDW en werkt er als ticketverkoopster.
Dankjewel!
Het was ook bijna te mooi om waar te zijn
Esther,
Knowbeforeyougo is opgenomen in het vergelijkingsbestandje dat je hier op het forum kunt vinden. In dat bestand vind je een eerlijke vergelijking van de prijzen bij verschillende aanbieders. Vergelijken is lastig, want de ene heeft prijzen zonder salestax en de ander met, weer een ander pronkt met gratis extra dagen, terwijl een ander misschien evenveel dagen aanbiedt tegen een normale lagere prijs, etc.
Uiteindelijk gaat het er toch om welke tickets (hoeveel dagen en met welke opties) je wilt kopen, en bij welke aanbieder daar de gunstigste prijs en voorwaarden voor heeft.
Haai. 2 vraagjes!
kennen jullie: http://www.floridaorlandotickets.net deze heeft wel wat ik zoek denk ik...
vraagje 2; we hebben 2 dagen voor 2 parken, ik wil 1 dag disney maar weten jullie waar je een 1-dags kaart kan kopen (misschien met beetje korting op gate-prijs:-)) want ik zie alleen maar van die pakket kaarten?
Dag 2 willen we naar universal; nu kun je daar een 1day-base ticket kopen maar voor 30 dollar meer heb je er 1 waar je mee naar alle 2 de parken kan op 1 dag....zou ik beter die nemen?
Misschien is het niet super druk in nov. en kunne we ze alle 2 meepakken?
Graag hoor ik iets van jullie grote expertise op dit gebied :-P thanx!
1-dags Disney tickets zul je niet met korting vinden denk ik.
2-parken-1-dag voor Universal vind ik persoonlijk zelf alleen leuk als je het park al kent. Je zult echt dingen moeten overslaan om beide parken op 1 dag te doen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
natascha666
Nee, ken ik niet. Website ziet er wel goed uit, met alle prijzen inclusief de salestax. In mijn standaardvergelijking (ik kijk altijd naar de 10 daagse base-tickets) zijn ze wat duurder dan bijv. undercovertourist.
Citaat:
we hebben 2 dagen voor 2 parken, ik wil 1 dag disney maar weten jullie waar je een 1-dags kaart kan kopen (misschien met beetje korting op gate-prijs:-)) want ik zie alleen maar van die pakket kaarten?
Ik weet wel waar je eendagskaarten kunt kopen, maar die korting ... vergeet die maar. Aan de poort bij WDW zijn 1- en 2-daagse tickets gewoon het goedkoopst, bij enkele ticketverkopers kun je die tickets wel kopen, maar betaal je meestal $5.00 per kaartje méér. Puur als service, en dat kost je dus een paar dollar.
Citaat:
Dag 2 willen we naar universal; nu kun je daar een 1day-base ticket kopen maar voor 30 dollar meer heb je er 1 waar je mee naar alle 2 de parken kan op 1 dag....zou ik beter die nemen?
Misschien is het niet super druk in nov. en kunne we ze alle 2 meepakken?
Voor de Universal-parken hebben we een ander onderwerp op het forum, daar kun je alle vragen over die parken, de tickets, de drukte en nog veel meer stellen.
Ik kom er niet meer uit hoor. Wat een informatie!
Kan iemand mij misschien helpen? Wij (2 volw. 1 kind van 9) 2 dagen naar Disney Hollywood Studios en 1 dag naar Typhoon waterpark. Moet ik nu een 2 daags ticket kopen incl. waterpark optie of een 3 daags ticket met waterpark optie. Ik kom er niet meer uit, hoor.
Ga wel even verder op dit forum kijken voor wat goede prijzen.
Thanks alvast.
Hoeveel Fun and More dagen je krijgt hangt af van het ticket dat je koopt:
1-day ticket - 2 visits
2-day ticket - 2 visits
3 en meer - gelijk aan het aantal dagen
Met een 2-dagen ticket kun je dus twee dagen naar de Studios en twee dagen naar een waterpark. Of 1 dag naar een waterpark en een bezoek aan DisneyQuest.
Je zal voor 2 en 3-daagse tickets weinig aanbieders vinden. Pas vanaf 4 dagen is het voor hun interessant. Gewoon bij de Gate kopen dus..