Is niet op mijn persoon bedoelt hoor, excuses aanvaard :)
Afdrukvoorbeeld
Voor de geïnteresseerden, ArkeFly publiceert haar tijden voor aankomende zomer reeds op haar website.
Wederom zijn er afwijkingen in tijden met de tijden genoemd op deze website, welke de laatste jaren telkens gelijk heeft gehad.
Doe er uw voordeel mee als u gaat boeken ;-)
Vooralsnog voor augustus 2014 dezelfde tijden zoals wij bij boeking begin september al hebben doorgekregen ;-)
Je betaald nu gewoon voor in april 2014 voor een ticket meer dan 1500 euro per Economy ticket.
Goed hé? hahahaha
Da's veel geld om te vliegen met een chartermaatschappij, Maar als ik kijk bij Arke kost een ticket voor die periode ongeveer 850 Euro per ticket...
Ook nog even verder gekeken en een ticket bij US Airways komt voor die periode ( 11-4 heen en 25-4 terug ) op 642 Euro en met United kost het 669 Euro. Stel dat je met 4 personen gaat dan lijkt mij de keuze snel gemaakt, want voor 800 Euro ( omgerekend een kleine 1100 Dollar ) kun je in Orlando heul veul leuke dingen doen ;-)
In dat geval vlieg je evengoed met United en met US Airways goedkoper en als ik onderstaande schema's bekijk is de keuze snel gemaakt denk ik...
http://img707.imageshack.us/img707/8880/7kqh.png
http://img843.imageshack.us/img843/3526/lt4g.png
Heb overigens bij de maatschappijen geen rekening gehouden met de vliegduur, dus daar wel even op letten ;-)
Of nog goedkoper via chaser.nl met mooie vliegtijden, € 636,00 pp
636,-all-in prijsKies »Heenreis vrijdag, 18 apr
Vertrek: 10:55
Amsterdam Schiphol
Aankomst: 18:05
Orlando
1 stop
(13:10 uur)
Meerdere AirlinesTerugreis dinsdag, 6 mei
Vertrek: 17:35
Orlando
Aankomst: 10:10
Amsterdam Schiphol
1 stop
(10:35 uur)
American AirlinesVluchtdetails +
Boek direct bij:budgetair.nl €636supersaver.nl €638
ook onze vlucht die we 11 oktober geboekt hebben.
08-08-2014 t/m 29-08-2014.
is nu gewoon 1569 pp en wij hebben geboekt voor 879 pp.
en nog incl bagage want dat is vanaf 16 oktober veranderd en die ervoor geboekt hebben mogen nog we 20 kilo meenemen.
voor dat geld kunnen we toch een hoop leuke dingen doen daar in florida
Je moet altijd opletten. Boek je bij een NL maatschappij, altijd de schoolvakanties in de gaten houden.
Boek je bij een buitenlandse maatschappij, kijk dan altijd wanneer daar de specifieke vakanties zijn.
ArkeFly is er koning in de losse tickets ten tijde van de meivakantie en zomer en herfstvakantie voor de prijs te verkopen die hoger ligt dan de hoofdprijs. Logisch. De kist komt evengoed wel vol met pakketreiziger dus in de vakantieperiode wachten ze echt niet op de personen die losse tickets boeken.
Ja maar Arkefly heeft ook leuke aanbiedingen voor als je niet aan de schoolvakanties gebonden bent, zo betaalde ik voor mijn ticket EUR 279,=, datzelfde ticket doet nu EUR 694,=
Gewoon goed de site in de gaten houden, je aanmelden voor de nieuwsbrief, of dit forum regelmatig checken ;)
Dit tarief is voor het absolute laagseizoen.
Bovendien vind ik het begin januari veel te koud, moet af en toe de kachel aan.
Ik ga 31 januari, en het weer is idd een gok, maar was afgelopen keer half februari, en toen was het een paar dagen 30 graden, nou, van mij mag het wel weer zo warm worden hoor!
Nee, dat was mazzel, ben met 20-25 graden al erg tevreden. 20 graden met een zonnetje voelt hemels eind januari.
Voor wie met Kerst in Florida wil zitten en niet aan de schoolvakanties vastzit, kan dit nu voor 369 euro.
Vertrek op 16-12 met een terugkomst op bijv. 27-12 en 30-12
Misschien dat er meer mogelijkheden zijn, maar dan moet je zelf maar even kijken op de site van arke.
Vorig jaar zijn wij eind november een weekje naar Orlando geweest met Arke, mooie prijs, rond de 500 euro inclusief mooi hotel met goed ontbijt, nu zijn er weer goede aanbiedingen. Ik vraag me echter af of deze aanbiedingen ook in maart/april zijn?, dan zijn de dagen weer wat langer. Ik heb nooit gekeken voor deze periode maar lijkt me ook wel leuk.
Goeie vraag Ina. Helaas is er niemand die iets zinnigs over de aanbiedingsprijzen in een bepaalde periode kan zeggen. De prijs is immers een kwestie van vraag en aanbod? Is er veel vraag, dan zal de prijs niet zo snel verlaagd worden. Ook tijdens de vakantieperiode liggen de prijzen hoger. De periode maart april is ook best wel aantrekkelijk, al is er wel één tegenvallertje voor je misschien: de dagen zijn even lang als in alle andere maanden van het jaar...:rolleyes:
inmiddels zijn de tickets voor de meivakantie 18 april heen en 2 mei terug meer dan 2000 euro!!!! welke gek gaat dat betalen??? voor 3 tickets ben je 6000 euro kwijt en bij welke willekeurige maatschappij dan ook 1800 euro dat is een aburd verschill van 4200 euro voor 3 tickets ..... als het niet echt was zou ik heel hard in de lach schieten en denken dat het 1 april is
Zelfde vlucht boek je bij Hollandinternational voor € 2960,- krijg je er een auto bij. ( Fly en Drive Orlando voor 3 pers.)
€ 2000,- p.p. wij betalen as december minder p.p. en dat per KLM Buisn class .
Tsja. Ze willen de paketten verkopen, niet de losse tickets..
dan verhoog je de prijs....
Als je bij Aerlingus boekt voor 19 April heen en 3 mei terug vlieg je voor € 1997,59 business-class!! ArkeFly vraagt hiervoor € 2074,00 economy en € 2254,00 economy comfort. En ik weet zeker dat je bij Aerlingus beter af bent want dat is echte businessclass.
Volgens mij ging het over KLM :rolleyes:
In december 2013 vliefgen wij voor het eerst met Arkefly van Amsetrdam naar Miami.
De tickets heb ik geboekt via vliegtickets.nl en daar staat dat zowel de heen- en de terugvlucht nonstop zijn. Echter is de reisduur voor de heenvlucht bijna 14 uur We vertrekken om 13.55 uur vanuit A'dam en komen in Miami aan om 21.50. Hoe kan dit ooit 14 uur vliegen zijn, rekening houdend met de 6 uur tijdsverschil?
De vluchtduur van de terugvlucht is maar 9 uur.
Kan iemand mij uitleggen waar dit verschil van tijd tussen heen- en terugvlucht in zit en hoe die 14 uur op de heenreis wordt berrekend?
Tevens ben ik benieuwd naar de betrouwbaarheid van de vertrek- en aankomsttijden. Kunnen wij hiervan op aan, omdat wij zelf eerst naar A'dam moeten vliegen.
Alvast bedankt!
Je maakt heen een stop-over op Orlando Stanford.
Het is geen non stop vlucht. De route is eigenlijk een driehoek. Vanaf Amsterdam vlieg je naar Orlando Sanford waar alle passagiers door immigrations en customs gaan. Daarna vlieg je door naar Miami samen met de passagiers die terug naar Amsterdam gaan vanuit Orlando. In Miami stap je uit waarnaar de passagiers instappen die vanuit Miami vertrekken naar Amsterdam.
De laatste tijd vliegt Arke redelijk op tijd.
Moeten de koffers opgehaald worden van de bagageband in orlando en ingecheckt worden voor miami of gebeurt dit automatisch?
nog een vraagje: we vliegen comfort-economy. Is dat vergelijkbaar met een stoel bij de nooduitgang bij Transavia?
Kan ik van te voren inchecken?
Koffers moeten op Orlando Sanford van de band afgehaald worden. Na customs kan je deze gelijk weer afgeven waarna je ze Miami weer van de band af kan halen.
De 2 andere vragen kan ik niet beantwoorden maar ongetwijfeld kan je het antwoord op site van Arke vinden. Wellicht ook in dit topic.
Marbella
een nooduitgangplaats heeft 104cm beenruimte bij Transavia.
Een comfort economy plaats heeft 84cm beenruimte
een standaard economy stoel heeft bij zowel Transavia als Arkefly 76cm beenruimte.
Wil je meer ruimte boek dan premium bij Arkefly.
Je kan online inchecken bij arkefly icm een betaalde stoelreservering.
Online inchecken kan 3 weken voor vertrek! (met inderdaad een betaalde stoelreservering)
Als ik het goed gezien heb niet op vluchten naar USA !
soms wel, soms niet, zo vertrok de vlucht van 13:10 afgelopen maandag pas na 17:00. Drie weken daarvoor 3 uur vertraging vanaf Miami ivm storing computers luchthaven (waar Arke niets aan kan doen natuurlijk)
Online inchecken kan inderdaad niet naar de USA, maar je kunt wel 3 weken voor vertrek je stoel reserveren.
Oooh...sorry...ja, niet inchecken wel stoelreserveren. Wil ik ook wel doen, reizen met vijf en zit zelf graag bij het gangpad :o
Was net even aan het kijken bij mijn boeking voor mei en zag dat de vluchttijden veranderd zijn. De heen vlucht vertrekt nu om 8 uur 's ochtends vanaf Schiphol, en terug vertrek je om 14 uur vanaf Sanford. Weet dat ik er nog niet teveel aan vast moet houden, maar dacht dat Arke altijd redelijk dezelfde tijden aanhield.
Hier ook effe gechecked, nog geen veranderingen, maar je weet maar nooit met Arke
Die van ons gaat een half uurtje vroeger 8/8....maar kan nog alle kanten op..we zien wel. Ik hoop stiekem dat de nieuwe dreamliner wordt ingezet, maar volgens mij gaat die voorlopig alleen op de Antillen vliegen, weet jij dat B767?