ik wil deze week een trip gaan boeken voor 3 weken Orlando. Ik zal daar nog eens even goed naar kijken dan :)
Afdrukvoorbeeld
ik wil deze week een trip gaan boeken voor 3 weken Orlando. Ik zal daar nog eens even goed naar kijken dan :)
Ik heb dus nog stees geen bevestingingsmail of automatische reply gekregen. Heb nu net wel gezien dat er in de namiddag 3 maal gebeld is geweest naar mijn gsm met een ongelooflijk lang nummer. Ik heb dan teruggebeld en ik krijg een duits antwoord apparaat aan de lijn die me zegt dat het call center gesloten is. Zou het kunnen dat er iemand van usareisen mij heeft gebeld. zou niet weten wie er mij anders in het duits nodig heeft. Ga morgen wachten tot na de middag en anders nog eens zelf terug bellen, hoop maar dat ze mij in het engels kunnen helpen want, ik heb de hele reserving met een translator naast mij gedaan...
Lisje
Ik heb dus ondertussen even het telefoon nummer gecontroleerd met dat op hun site en het komt overeen.
Nu msar hopen dat ze me morgen terug bellen. zit al vol zenuwen. Waarom zouden die mij nu bellen??..
Gewoon even een mail sturen naar ze en als ik me goed heug praten er een aantal medewerkers gewoon engels.
Misschien zit er een onvolkomenheidje in je offerte, of zo, wie zal het zeggen.
Maar geen reden tot paniek, ze kunnen je ook prima in het engels helpen.
Alvast bedankt voor de geruststellende woorden. Ik heb een mailltje gestuurd en wacht dus maar geduldig af.
bedankt
Je kunt in ieder geval in het Engels met ze mailen. Mij hebben ze ook ooit gebeld, om te zeggen dat ht Alamo verhuurstation in Disney Dolphin pas om 9 uur open gaat, i.p.v. het door mij aangegeven 8 uur. Overbodig, want de tijd doet er niet toe. Onjuist ook, want dit gaat al jaren om 8 uur open. Maar wel netjes van ze om even te bellen. Het hoeft dus niet altijd om iets erg serieus' te gaan.
Hallo,
Ik heb vandaag antwoord gekregen op mijn mailtje van gisteren. Ik had blijkbaar ons email adres fout ingegeven. Ben toch wel zeer tevreden dat ze ons daarover zo snel belden en ze hebben bij het antwoord op mijn mail ook dadelijk de voucher gemaild.
Lisje
Hai,
is er iemand bekend met het (uiteraard) goedkoop huren van een Chevrolet Express/GMC Savana Van/busje,
waar er ongeveer 7/8 personen in kunnen, met van die van die zogenoemde 'Captain Chair's'?
Dat lijkt me wel leuk, zit iedereen toch lekker ruim.
groet
Harold
Ben niet bekend met die "kerkbusjes":D maar onze duitse vrienden wel.
http://img144.imageshack.us/img144/1998/vansnm0.jpg
Prijzen per week Super Plus Inklusive (of zoiets) vgl. Alamo Gold
Hoewel ik betwijfel of je zomaar in een 15 persoons minivan mag rijden met je Europese rijbewijs..