Re: Betaalbare villa in de buurt van Napels
Al eens een prijsopgaaf aangevraagd?
http://www.lastminutevillas.net/flor...ons/Gulf_Coast
Je vult in wat, waar en wanneer en vervolgens krijg je in je mailbox tientallen aanbiedingen van villa-eigenaren. Voor Orlando was het 70/80 dollar per dag inclusief alle tax en zwembadverwarming. Ik zou zeggen probeer het eens.
Valt wel mee hoor. Tina, ik en de kids zijn afgelopen kerst ook geweest en er waren voldoende villa's voor redelijke prijzen. Dat het dan hoogseizoen is, is vanzelfsprekend. We zien echter een flink prijsverschil met de golfkust tov orlando en omgeving. We zijn dan ook benieuwd of er ook villa's zijn die ongeveer voor dezelfde prijzen aangeboden worden. :razz:
We blijven zoeken.
Re: Villa huur betaal vraagje
Het is een Engelsman en hij mailt me nu dit:
You can pay online through PayPal as this is the only electronic method I use but there is a 4% charge for tis facility (charged by them not me). This would add a further £30 to your bill, alternatively send me a bankers draft from your bank as this is as good as cash.
Als ik het goed heb ga ik dus naar mijn bank om dit te regelen? Als het prijzig is kan ik beter toch via paypall betalen???
Paypall is goedkoper als een cheque laten maken door de bank.
Kijk ook eens op sites als VRBO.com en homeaway.com
Het kan ook schelen als je ietsje noordelijker gaat zitten (omgeving Sarasota, Rotonda). Worden veel aantrekkelijke villa's aangeboden tegen redelijke prijzen
wij hebben ok bij Engelsen onze villa gehuurd (vorige week betaald).
Via telebankieren met IBAN en BIC binnen drie dagen overgeschreven en bericht van verhuurder dat betaling was binnengekomen. En geen kosten. Dus niet met een Internationale overschrijving betalen maar gewoon via Internetbankieren....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
laanvdj
hoe gaat het terugstorten van de borg via paypall in zijn werk?
ik heb wel al vaker betaald met paypall maar er nog nooit geld mee ontvangen.Ik moet de huur en borg met paypall betalen.Ik heb bij een amerikaanse eigenaar geboekt.
Dat wordt teruggestort op je Paypal account en kun je het zelf doorsturen naar je bankrekening.
Of laten staan natuurlijk voor een volgende boeking :-D
Wat betreft het sturen van een cheque. Ik zou het niet doen, maar gewoon overboeken indien je de bankgegevens krijgt, of de extra Paypal kosten voor lief nemen (een cheque kost ook geld) en zo betalen.
Wij hebben gehuurd via Ierse mensen en die wilden ook een cheque, maar hebben op ons verzoek hun bankgegevens gemaild en het toen overgemaakt.
In deze villa hebben wij afgelopen zomer ruim 2 weken gezeten,ik kan niet anders zeggen dan echt helemaal super!Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel.
http://www.interhome.nl/ObjectDetail...e=US3675.150.1
Re: Internetaansluiting bij villa's AE?
We hebben één keer in de Southern Dunes gezeten, maar daar was geen internet.
Daar kan AE ook niks aan doen, maar is afhankelijk van de eigenaar van de villa.
Gezien het één van onze voorwaarden is om internet (liefst snel) in de villa te hebben huren we tegenwoordig particulier, dan kan je het uitzoeken.
Je kunt natuurlijk altijd internetten via de telefoonlijn. Dat is wel langzaam, maar wij hebben ons er altijd mee gered. Inbellen via een lokaal (en veelal gratis) nummer en via een gratis provider (of een goedkope, zoals wij via CS) en je kunt mailen en surfen.
Niet ideaal, maar wel te doen, dus laptop meenemen.