Re: Zwemmen met dolfijnen
Als je met een boot de Golf van Mexico opvaart is de kans levensgroot dat je in ieder geval de nodige dolfijnen tegen zult komen. Het is overigens streng verboden om ze daar te benaderen of te voeren ofzo dus van echt zwemmen met dolfijnen kan daar geen sprake zijn. Maar het is wel prachtig om te zien als de wilde dolfijnen rondom je boot opduiken en eigenlijk nog spannender dan in een 'gevangen' omgeving.
Volgens mij is er geen dolfijnencentrum in Cape Coral maar je zult er waarschijnlijk voldoende kunnen zien.
Ik had hier inderdaad ook al gelezen dat je vanuit Naples enzo boottochten kan maken om wilde dolfijnen te zien...is al een leuk alternatief...en de kans is groot dat we dat ook gaan doen...
maar als we echt willen zwemmen met dolfijnen is Dofphins Plus op Key Largo de dichtsbijzijnde denk ik...dus als het we het echt willen doen zullen we eerst een paar uurtjes in de auto moeten zitten ;-)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
probits
dus als het we het echt willen doen zullen we eerst een paar uurtjes in de auto moeten zitten ;-)
Jullie zijn toch ook nog één week in Orlando? Waarom ga je daar niet naar Discovery Cove?
jij kan gedachten lezen zekers ;-) , ik was net op de site aan't kijken...ik weet niet waarom , maar ik dacht dat dat veel duurder was dan die van op de Keys...maar als je ziet wat ze allemaal aanbieden in de verschillende pakketten ....is het toch wel interessant precies...Seaworld wilden we zowiezo doen en dat zit dan ook in die prijs...dus...wie weet...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
probits
jij kan gedachten lezen zekers
Gaat al goed he? Ben nu aan het oefenen voor het voorspellen van het weer en de dollarkoers. Komt altijd van pas......;).
Veel mogelijkheden om in Florida "iets te doen" met dolfijnen kun je vinden op de website van visitflorida.com. Klik maar eens op deze link. En dan onderaan de eerste drie tips op "+read more" klikken.
Er worden ook een aantal locaties aan de Golf van Mexico genoemd.
Ik ben 2 jaar geleden gaan zwemmen bij het Dolphin research center en vond het geweldig. Het was erg rustig en de 3 personen die mee waren maar niet wilden zwemmen mochten voor een lage toegangsprijs naar binnen en konden mooie foto's maken terwijl ik ging zwemmen.