We hebben net de bevestiging gekregen dat we ipv naar Tampa naar Orlando vliegen op dezelfde dag. We hebben nu een overstap tijd van bijna 3 uur!! Ik ga er maar van uit dat dit genoeg is hahaha. Laten we hopen dat dit het was!
Afdrukvoorbeeld
We hebben net de bevestiging gekregen dat we ipv naar Tampa naar Orlando vliegen op dezelfde dag. We hebben nu een overstap tijd van bijna 3 uur!! Ik ga er maar van uit dat dit genoeg is hahaha. Laten we hopen dat dit het was!
Heb jij ook al nieuwe tickets ontvangen? Wij hebben bericht ontvangen dat ze ons mochten omboeken naar een dag eerder als we daarmee akkoord gingen. Ik heb bevestigd dat we hiermee akkoord gaan. Vervolgens heb ik een mail ontvangen dat ik nieuwe tickets krijg zodra de tickets zijn aangepast. Deze heb ik echter nog niet ontvangen.
Dat klopt Ritchie, maar we dachten voor deze prijzen rijden we dat stukje verder wel :cool:.
@ Charly: In onze mail stond dat we uiterlijk 10 dagen voor vertrek de nieuwe tickets zouden krijgen.........dat duurt dan nog even. Als je bij BA inlogt bij "manage my booking" met je reserveringsnummer zie je de nieuwe vluchten al staan (tenminste bij ons). Ik heb echter wel nog een mail naar WTC gestuurd dat ik graag wel een bevestiging van hun wil hebben.
@S@skia, bedankt voor de tip. Ook bij ons staan de nieuwe vluchten vermeld als wij in onze reservering kijken.
Van de week teruggekeerd vanuit Orlando met British Airways. Helaas veel vertraging gehad. Uiteindelijk 12 uur extra vertraging omdat we onze vlucht in London Gatwick misten, vanwege vertraging. Los van deze vertraging kan ik niet echt zeggen dat ik British Airways heel overtuigend vond. Weinig beenruimte, een beperkte keus aan InFlight Entertainment en op de heenweg alleen een warme maaltijd, verder geen snack vlak voor het landen. Omdat we in Gatwick al 2,5 uur extra in het vliegtuig moesten wachten voor take-off (het sneeuwde nogal hard in London die dag) rammelden onze magen bij aankomst.
Wijze les voor de volgende keer: ik vlieg toch liever rechtstreeks naar Miami en ga daarna met de huurauto naar Orlando door (desnoods een nachtje in Miami area een overnachting boeken). Het is niet voor het eerst dat een overstap voor heel veel vertraging zorgt.
Rechstreeks naar Miami ?
Klm vliegt (nog) niet rechtstreeks, maar bijv. Air Berlin vanaf Duesseldorf wel...
As ik vanuit Amsterdam moet komen en dan eerst "even" naar Düsseldorf moet rijden is dit voor mij bijna niet meer rechtstreeks...
Dusseldorf is van mijn adres ongeveer 1,5 uur rijden. Vind ik wel te doen. Na 14 uur wachten op Heathrow ben ik wel genezen van overstappen ;)