Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com
Vorige week hebben wij onze vliegtickets geregeld (5 juli heen 31 juli terug) Dus het bieden kan weer beginnen!!!! Vorig jaar ging het super via priceline, dus dit gaan we nu weer doen.
Mijn vraag aan jullie: Wie heeft er al eens een winnend bod gehad op de keys? (4* of resort) wat waren jullie ervaringen?
Welke hotels hebben jullie in de omgeving van Miami, Hollywood of Fort Lauderdale via priceline kunnen boeken? (4* of resort)
Wat zijn aanraders? Wat zijn jullie ervaringen?
Nicole
Hoi, ik heb vorige week via priceline een resort geboekt. Waarschijnlijk heb ik nog wel teveel betaald 100 dollar per nacht op Key Largo in het Grand Key largo resort (zie er overigens prima uit), maar het scheelde toch zo´n 40 dollar per nacht..... dus gewoon doen via priceline
Hey, super Bemmel!! Wij zijn flink aan het bieden maar nog zonder resultaat. Voor wanneer heb jij geboden? Was het in het weekend of door de week? Wij willen in het weekend gaan, maar volgens mij is dat een stuk moeilijker te krijgen. De best rates liggen in het weekend een stuk hoger. Goed dat het jou al gelukt is. Echt veel lager als 100 dollar had je het denk ik niet kunnen krijgen. Goede deal lijkt mij.
Nicole
Hoi, wij logeren daar 22 en 23 december, dus ik denk wel de duurste periode van het jaar.