Wij hebben de tour in 2008 op 25 Juli gedaan.
Grz
Ton
Afdrukvoorbeeld
Wij hebben de tour in 2008 op 25 Juli gedaan.
Grz
Ton
Hoelang moet je ongeveer uittrekken voor de nasa close up tour? Ik dacht zelf aan een ochten en middag (10 uur tot 16.00) Is dat tekort of te lang? thanx
De tour duurt veel korter, maar doordat je na de tour stopt bij het Apollo/Saturn Center, blijf hje daar ook nog een tijdje. Je vervolg daarna de normale tour en die breng je dan weer bij het ISS Center, waar je weer uit mag. Eenmaal terug heb je ook nog e.a te bezichtigen. Dus een hele dag ben je wel onder de pannen. Lees ander mijn reisverslag op onze site van Florida 2008 Dag 15
Grz
Ton
Hallo Ton,
Super bedankt!!!! Heb meteen het hele verslag bekeken, ga ik dezer dagen helemaal lezen. Ik zie dat ik er langer voor moet uittrekken, gelukkig is dat geen probleem.
Grt Tamara
Graag gedaan. Alvast veel lees plezier een fijne voorbereiding.
Grz
Ton
Wij gaan in mei ook naar het Kennedy Space Center gaan. Voorlopig staat dit gepland op 12 mei. Die dag vindt er ook een lancering plaats. Enig idee of dan die tours doorgaan of valt dit dan allemaal weg? Niet dat we daar voor 'niks' zijn. Het staat wel in onze planning van die lancering van dichtbij te gaan volgen maar als we daardoor de rest van het park niet mogen bezichtigen moeten we ons schema misschien wat aanpassen. We zitten daar toch 3 dagen in de buurt dus we kunnen eventueel wat verschuiven.
Bedankt voor de antwoorden alvast!
misschien dat ik er overheen lees. Maar wat is nu een ticket waarmee je het meeste bezoekt en ziet?
Wan top de site staan verschillende dingen, is er 1 tour waar je alles in bezoekt en mag komen?
1. Kennedy Space Center Admission Options & Tickets 38 dollar
2. U.S. Astronaut Hall of Fame® (admission only) 17 dollar
3. NASA Up-Close – Guided Tour 21 dollar
4. of moet ik een cobinatie kopen? is de 1e een toegansticket en voeg ik dan 1 van de andere toe?
Excuses als dit al eerder besproken is
Volgens mij is het zo dat er dan geen tours zijn.
Je koopt je toeganstickets dat is je basis en als je wilt kun je daar boven op nog een tour kopen.
De meest uitgebreide is ook de ddurste, Nasa Up-Cole.
Dus je koopt je ticket $38 en dan je tour $21 totaal kom je dan op $59
Bij een lancering is het Kennedy Space Center ook niet open voor `gewoon` publiek dacht ik? Maar kan het mis hebben.
Hallo allemaal, wij zijn jaren geleden naar KSC geweest en toen was er helemaal geen entree. De rockgarden, wall of fame, winkel en zo kon je gewoon binnen lopen en alleen voor de bustour moest je betalen. Wij willen de met de kinderen ook naar KSC gaan en dan voornamelijk voor de rockgarden want die vonden wij toen heel indrukwekkend. De bustour en de cinema hoeven voor ons niet want de kinderen begrijpen er toch niets van. Maar als ik het goed snap moet je nou altijd entree betalen klopt dit zo? Groetjes Marita. 24 april is het aftellen eindelijk afgelopen en mogen we weer vertrekken.