Het is altijd "of/of" :-k
Afdrukvoorbeeld
Het is altijd "of/of" :-k
Nog een vraagje over de outlet shoppingmalls:
onze dochter (van 3 jaar) is niet zo dol op shoppen als haar moeder :-), is er bij de Premium Outlet malls een speeltuintje aanwezig o.i.d. waar mijn man dan met haar naartoe kan als ik even rustig wil gaan rondneuzen ?
Je kan je dochter altijd een leuk cadeautje in het vooruitzicht stellen als ze zich gedraagt. Leuke kleding of zoiets. Bij de Premium outlets heb je aan de kant van de parkeer garage wel een kleine speeltuin. Bij de andere malls bij mijn weten niet.
Bij andere outlets staan vaak wel 'wipkippen', maar dan moeten er dus wel dollars in om de kroost koest te houden :) dan gaat een deel van je voordeel weg...
een vraagje voor de kenners
hoe kunnen we het voordeligste inkopen doen in florida, en dan bedoel ik de allerdaagse dingen van voeding en hygiene
zijn er bepaalde ketens die vergeleken met ander goedkoop zijn , of zijn er winkels waar je een klantenkaart kan laten aanmaken, zijn er bepaalde kortingbonnen te verkrijgen waar je voordelen uit haalt
alle goede dingen zijn welkom
paull
Voor dagelijkse boodschappen ga ik altijd naar de k-mart.
Deze zijn overal te vinden en de meeste zijn 24 uur open.
Wij gaan naar WalMart en voor de iets luxere dingen naar de Publix.
Een uitgebreid onderwerp over supermarkten? Uiteraard hebben we dat ook op dit vrolijke Florida Forum! :)
Zie http://floridaforum.nl/showthread.php?t=3299
Huh.. zie ik nou goed in het bericht van njit (ofzo) dat je de sawgrassmilssmall
en sawgrass mills hebt?
wat is wat? :O verwarrend?
is het zelfde. check www.simon.com voor meer details.