Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)
Wij ook hier! Zijn nog tickets nodig voor dochter en vriend vertrek 6-7 juli tm 22-23 juli ongeveer. Het liefst van A'dam naar Orlando en terug via Miami- A'dam. Nu nog te prijzig vinden wij.
Wij zelf hebben de tickets gelukkig afgelopen zomer al gescoord voor de prijs 658 euro. Nog steeds blij mee!
Vorig jaar hebben we op 31 december geboekt (de reis was van 11juli-1 aug en dit jaar zoeken we rond dezelfde data te reizen)... Wij hopen dat de prijzen dus een van de volgende dagen gaan zakken... *finggers crossed* Tot nu toe is inderdaad Dusseldorf-Miami het voordeligst , maar nog niet waar wij voor zeggen, we boeken!
Dus... laat maar komen die acties!
Alle afgelopen jaren geen plannen gehad om naar Amerika te gaan, maar iedere keer geboekt als er tarieven onder de 600 euro waren. Nu willen we eigenlijk "gewoon" naar Florida, maar de huidige tarieven houden mij toch echt tegen om te boeken. Ik hoop dat BA ons na de kerst weer blij gaat maken
hockey , hier wachten we op hetzelfde !
de BA werelddeals zijn begonnen. Helaas zijn de prijzen (nog) niet zo aantrekkelijk, zeker niet in het hoogseizoen. Orlando: 670 p.p. bijv
Hopen dat ze nog gaan zakken, al betwijfel ik dat. :(
Orlando 670 PP ?? WAAR?? Die wil ik wel in het hoogseizoen!
Ik kom met vertrek tussen 20-30 juli en terug 3 weken later nog niet lager uit dan €730 pp voor de route Dusseldorf - Miami met Delta.
ik vind die prijzen ook nergens terug :( het voordeligste wat wij vinden is van dusseldorf naar miami en daar hebben we nog niets van onder de 700€ gezien... dus voor nog minder geld meteen op Orlando vliegen... meer info graag!! :o
Ik heb deze prijzen gevonden op de website van BA, maar ze zijn alleen voor eind augustus. Op de website is te zien wat de minimumprijzen zijn per maand, juli is idd veruit het duurst.
@Axzel:
Jammer .....
Ik had dat overzicht per maand ook gezien en helaas staat er voor julie nog ruim €1000 op. Nog wat meer geduld hebben dus.
Ik denk dat we beter kunnen gaan duimen Michael :D