-
Re: Auto huren 2013
Oh ik kan mezelf wel voor de kop slaan... Gisteravond nog even de cabrio bekeken via de Brits site van Alamo. Daarna kopje koffie gaan maken, opnieuw de site geopend en wat zie ik: Cabrio is bijna 200 pond duurder geworden... Dit alles binnen 10 minuten!???! Oh man ik baal echt als een stekker nu... :mad:
Weet iemand of die prijzen nog veranderen of blijven ze nu duurder dan voorheen?
-
Cookies weggooien en opnieuw proberen. Wellicht heb je geluk.
-
Dank voor je tip, maar dat had ik helaas al geprobeerd. Zelfs een andere computer gebruikt :(
-
Ik ben bang dat het een zeer tijdelijke aanbieding of foutje was. Die komt niet meer terug denk ik.
Bij dit soort aanbiedingen die 'Too good to be True' lijken is meestal het motto: eerst boeken en dan nadenken :) Je loopt hier geen enkel risico, het is kosteloos te annuleren tot 7 dagen voor vertrek. En als je twijfelt of je een Cabrio, een SUV of een Minivan wil dan boek je die alle drie ;) Het gaat meestal toch pas na een tijdje van je Credit Card af en voor die tijd kun je het alweer annuleren..
-
@Njit: inderdaad, dat is een wijze les die ik op een vervelende manier heb geleerd nu :'(
-
Ik denk ook dat het een foutje was de minivan is nu ook ruim 200 duurder, het was ook wel vreemd dat de minivan goedkoper was dan alle andere auto's alleen de cabrio was goedkoper haha..
-
Wij hebben ook omgeboekt, minivan van usacarhire naar alamo/brits. Was meer dan 200 euro verschil. Nu is de prijs weer bij getrokken.
Kan niet anders dan een fout zijn geweest. Ben benieuwd hoe ze hier mee verder omgaan.
Hoop dat wij een de vorige forumgangers geluk hebben.
Heb mij andere auto nog niet geannuleerd kan nog altijd.
-
Het is bij mij nu afgeboekt dus dan is het definitief denk ik.. Gewoon mazzel gehad, verwacht niet dat ze er op terugkomen..
524 euro voor 24 dagen. Da's 22 euro per dag :)
Ter vergelijking: vorig jaar waren we voor 24 dagen Midsize SUV 798 euro kwijt (33 euro per dag)
-
Ook bij mij (Visa) is het afgeschreven. Daar komen ze vast niet meer op terug!
(12 dagen minivan, 285 euro)
-
Ook hier is het bedrag afgeschreven, alleen een beetje jammer dat ik net vorige week had betaald. Eerste auto geboekt in jan was 619 pond was 779 euro
Zelfde auto opnieuw geboekt 493 pond is 578. Door te annuleren heb ik nu een koers verlies (in 3 dagen van 90 euro) krijg nog maar 689 euro terug ipv 779 euro. Uiteindelijk 111 winst ipv 200 . Maar goed een top prijs en dat vond ik eigenlijk ook al van de boeking in jan! Minivan voor 22 per dag.