Hallo Sonja,
Dank je wel, me vraag over mayonaise is hiermee beantwoord alleen twijfel ik nog over de kleine kuipjes smeerkaas! Hier staat niet op wat er in zit maar enkel het merk en houdbaarheidsdatum!
Afdrukvoorbeeld
Hallo Sonja,
Dank je wel, me vraag over mayonaise is hiermee beantwoord alleen twijfel ik nog over de kleine kuipjes smeerkaas! Hier staat niet op wat er in zit maar enkel het merk en houdbaarheidsdatum!
Bij de douane vragen ze altijd of de kaas die wij bij ons hebben zacht is.
Smeerkaas? ik zou het niet doen om problemen te voorkomen.
Groetjes Henke.
De Helmans mayonaise is wel zóóóó lekker!!!!
Dat is gewoon Unilever mayonaise die je ook in Duitsland, Belgie, UK en Frankrijk kan kopen. Hier in Nederland wordt de mayonaise gezoet terwijl de Helmans zuurder van smaak is.
Is toch niet zo zuur als de mayo hier hoor!!! Wij laten de mayo meestal uit NL meenemen omdat we die van hier (Frankrijk) te zuur vinden voor bepaalde gerechten of dips.
Voor je door immigrations en de douane gaat, heb je dit formulier voor jou en je familie ingevuld en ondertekend. Het formulier krijg je per familie van de luchtvaartmaatschappij. Je geeft het formulier eerst af bij de immigrations, de beambte controleert en stempelt het, daarna krijg je dit formulier terug.
Vervolgens haal je je bagage af en ga je met je bagage en de leden van jouw familie door de douane. Deze neemt je formulier in en zij bepalen of en hoe jullie bagage verder wordt gecontroleerd.
Onder punt 11 wordt gevraagd of je 'food' bij je hebt. Hieronder valt eigenlijk alles wat eetbaar is, dus vul je in de meeste gevallen 'yes' in. Let op: je ondertekent het formulier waarmee je verklaart naar waarheid te hebben geantwoord.
@trails;
Dat komt omdat er door de franse mayonaise nog eens citroen aan wordt toegevoegd. Ik weet niet of Helmanns in Frankrijk wordt verkocht maar ons was opgevallen dat de Helmanns in de UK en Duitsland identiek van smaak was.Dit formulier krijg je aan boord of tijdens het inchecken. Hou een pen bij de hand als je in het vliegtuig stapt.
Kijk handige tip!!! Thanks ;)