Re: Tips voor goede restaurants in Orlando?
Onze laatste 2 reizen waren steeds met kleintjes,
en nergens problemen gehad.
Naar ons toe was men juist erg aardig, helping hands everywhere!
O ja,
Misschien is al genoemd, maar zag er een beetje tegenop om alle 17 pagina's terug te lezen:
er zit een paars gekleurde Thai op (ik meen I'drive) vlakbij Sea World, naast een TIME Share winkel.
In de coupon books staan ze ook altijd 10-15% korting,
behalve de korting is het eten er ook lekker!
Maar niet stoer doen en een Extra Chilly gerecht bestellen, want dat overleef je niet ;).... ik spreek uit ervaring
Is Koby's al genoemd? Het is een Japans restaurant vlakbij Orlando (de exacte ligging weet ik niet; 10 minuten rijden vanuit Longwood). Ze maken het eten dan ook 'voor je neus' klaar op een bakplaat, maar het personeel is geniaal grappig! Enorm enthousiast en ze halen de gekste trucjes uit met je eten. Ik heb me er enorm erg vermaakt met mijn vriendin!
Wolfgang Puck en de Puck Express, beide in Downtown Disney, zijn voor ons één van de favoriete restaurants.
Bonefish Grill, 2699 W.Osceola Parkway. The Loop, Kissimmee, een goed en sfeervol restaurant, gezellige bar, specialiteit vis maar ook vlees te verkrijgen.
Tavern on the lake, 6996 Piazza Grande Avenue, Orlando.
Luxe restaurant, passende kleding vereist, gezellige bar, s'avonds laat muziek.
Groetjes, Henke.
Een echte aanrader Houlihans, mooi restaurant, good food. Diverse locaties.
Al wel genoemd, maar nog niet de website; Longhorn Steakhouse. Super biefstukken.
@Ta2 Gerrit: Vergeet je niet bij Texas de Brazil langs te gaan! Ik ben er laatst nog geweest en het was weer uit de kunst. Kreeg deze keer een coupon mee waarmee ik bij het eerstvolgende bezoek 50% korting krijg. Ik weet even niet meer of dit iets lokaals of tijdelijk was, maar wellicht geldt dit ook voor de vestigingen in Florida.
@ Guus, we hebben nog tien dagen en hij staat op het verlanglijstje, dus het gaat gebeuren.