Vragen over prijzen vliegtickets!
Ik heb op verschillende fora al gelezen over de vliegtickets, de verschillende maatschappijen e.d.
Ik heb alleen nergens nog een pasklaar antwoord gezien op mijn vraag.
Binnenkort kan ik al een ticket boeken voor onze reis van 23 dec tot en met 7 januari.
Dit is trouwens als ik fictieve boekingen doe in dec tot nu toe het voordeligste via D-reizen on-line boeking (iemand ervaringen mee ?)
Maar nu mijn vraag, bij de ticket prijzen zit uiteraard ook brandstof toeslag, bij United Airlines via D-reizen is dit 90 p.p. (luchthaven belasting trouwens 75 p.p.)
Deze Brandstof toeslag kan die nog NA het reserveren / betalen van je ticket veranderen ?
M.a.w. kan je totale prijs nog meer worden ?
Als ik toch aan het vragen ben :D
Nog een vraagje, ik heb in principe een voorboeking lopen via OAD, die dan ergens eind Augustus met hun prijzen komt, maar nu zie ik toch dat bijv alleen de vliegticket en autohuur (bij D-reizen on-line), nu al goedkoper zijn, als de prijzen van Oad vorig jaar.
Men heeft tegen mij gezegt dat de zgn seat only plaatsen goedkoper kunnen gaan uitvallen dan t.o.v. het vroeg aanschaffen van vliegtickets, ik heb hier mijn twijfels over.
Heeft iemand ook ervaring met Cheaptickets.nl ?
Wie heeft 1 of meerdere antwoorden op mijn vragen !
Alvast bedankt.
Ik vindt trouwens eind augustus een eind weg, dat is maar 4 maanden voor vertrek !
Jeroen
Re: Vraag (en) over prijzen vliegtickets !
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Disneyfan1970
Maar nu mijn vraag, bij de ticket prijzen zit uiteraard ook brandstof toeslag, bij United Airlines via D-reizen is dit 90 p.p. (luchthaven belasting trouwens 75 p.p.)
Deze Brandstof toeslag kan die nog NA het reserveren / betalen van je ticket veranderen ?
M.a.w. kan je totale prijs nog meer worden ?
1 kort antwoord: Ja.
De brandstofprijs kan altijd nog hoger worden, ondanks dat je al hebt betaald. staat ook altijd ergens op de sites in de voorwaarden (dacht ik).
Al moet ik zeggen dat het mij nog nooit overkomen is, dat er bij betaald moest worden vanwege hogere brandstofprijzen.
Prijs vliegtickets erg duur!
Hallo,
Ik heb een offerte laten maken om volgend jaar naar Florida te gaan. Ik ben erg geschrokken van de vliegticket prijzen. Wij zouden moeten betalen met z'n vieren zo'n 3100 euro!! Is dit een normaal bedrag of kan het ook voor minder?
We vliegen dan van Amsterdam naar miami en terug van Orlando naar Amsterdam met delta airlines.
Heeft iemand nog tips zodat het misschien goedkoper kan???
Susan
Re: Prijs vliegtickets erg duur!
Ik vind het ook waanzinnig duur, dat moet (veel) goedkoper kunnen. We zaten met 4 personen dit jaar in het hoogseizoen voor 1850 euro in Miami. Misschien nog even wachten tot de 'goedkope' tickets los komen, zo rond November/December?
Juli en augustus zijn nou eenmaal de maanden dat je helemaal wordt uitgekleed wat de prijzen betreft. Een ticket kost dan (inclusief alle toeslagen) tussen de 700 en 800 euro. Dus die 3.200 voor vier personen klinkt helemaal niet vreemd. Helaas.
Re: Grote prijs verschillen !
Wij hebben een offerte laten maken voor volgend jaar juli. 3100 euro voor 4 personen!! Ik ben me rot geschrokken, zo is het toch haast onbetaalbaar geworden om met schoolgaande kinderen naar Florida te gaan.
Hallo,
Zou nog even wachten met een ticket kopen heb vaker gevlogen met delta vanaf een andere vertrek plaats in florida dan aankomst plaats ben altijd rond de 500-600 eoro maximaal kwijt incl. tax.Kijk eerst eens op de site van delta.com en kijk wat het kost via die site als het veel minder is dan het reisbureau print dan de prijs van delta uit en ga hiermee naar het reisbureau dan hebben ze opeens ook zo'n goedkoper ticket voor je.
Ik ga mei 2007, ben met offertes bezig voor pakketreizen, is het verstandig om nu al te boeken, of is eind het jaar ook ok? Heb geen idee hoe snel al de vluchten richting Florida volgeboekt zijn.
Een huis en auto huren is natuurlijk geen probleem maar we willen niet ons neus stoten doordat alle vluchten volgeboekt zijn!
gr Britt
Ik vind 3100 euro voor vier tickets geen abnormaal bedrag, er van uitgaand dat dit incl tax is natuurlijk. Voor dit laatste ben je momenteel al ca. 200 euro p.p. kwijt, dus komt het ticket op ca. 575 euro.
Het kan wel eens voorkomen dat een ticket op de site van een luchtvaartmaatschappij goedkoper is dan bij een reisbureau; niet alle tarieven mogen door reisbureaus verkocht worden. andersom kan het ook.
Het lijkt me sterk dat een reisbureau 'ineens' een goedkoper ticket aan kan bieden dan eerst alleen omdat de klant er mee komt. Reisbureaus verdienen weinig tot niets aan de verkoop van tickets, ze moeten het vooral hebben van de ticketfee.
Wat betreft iemands vraag voor mei: ik heb zelf zojuist gereserveerd voor de meivakantie. Ik wilde ook wachten tot december maar nu kon ik op de heenreis al niet meer het goedkoopste tarief meer krijgen en ook zat een van de gewenste hotels al vol.
Susan,
Wij hebben voor april/mei 2007 kunnen boeken bij Delta (gewoon via een reisburo) voor EUR 438,00. Van Amsterdam via Atlanta naar Fort Myers.
Kijk zelf eerst op (bijvoorbeeld) www.vliegtarieven.nl en ga dan verder shoppen.
Ik wilde niemand laten schrikken, maar ik keek er zelf enorm van op dat 28 april de door mij gewenste vlucht al met het goedkoopste tarief vol zat.
Het betreft bij ons een vlucht met US Airways via Philadelphia, heen naar Orlando en terug vanuit Miami. Voor 313 euro (goedkoopste tarief van 276) + 178 tax etc. Overstaptijden zijn ook erg gunstig.
maar er zijn nog voldoende overige vluchten, dus ik wil geen paniek zaaien!!
PAscal,
De aanbieding van €313 is via http://vliegtarieven.nl maar niet te verkrijgen voor 28-29 april. Als je flexibel bent probeer het dan eens op 2 mei.
Eric en alle anderen,
JFK <> La Guardia??? Zie het antwoord van Corrus, heb ik niets aan toe te voegen.
Trainspotters
Re: Grote prijs verschillen !
Ook komende zomer gaan wij weer naar Florida vertrek 24 juli voor 3 weken. Ik heb afgelopen week 4 tickets geboekt (2 volwassenen en 2 kinderen) wij vliegen met United via Chicago en betalen 1850 (100 euro minder als afgelopen zomer) de prijzen verschillen enorm.
Er zijn een aantal grote boekings programma's zoals Amadeus en Worldspan het is de kunst die via de verschillende website's op te sporen welke boekingsprogramma er achter de betreffende site zit.
En de prijzen verschillen per dag maar de beste prijzen vindt je zo'n 275 dagen voor vertrek of je moet gokken op een last minute.
Re: Vliegtickets voor 2008
Hoi,
Wij hebben een voorboeking gedaan bij Martinair voor de vlucht van 26-4-2008 , terug op 10-05-2008 , 456 euro pp incl tax. Vind ik een heel nette prijs voor een rechtstreekse vlucht.
Mvg,
Roy.
Nou, we hebben zojuist geboekt via usafunvacations. Tenminste, de handtekening is verstuurd, nu nog de bevestiging :)
Helemaal niet goedkoop (uiteindelijk betalen we €480 pp incl. alle toeslagen), maar wel met United en met zeer mooie tijden!
En aangezien United héél erg snel ging qua plaatsen (iedereen wil tegelijk vertrekken) ben ik nu eigenlijk wel tevreden :)
Hotel ook al geboekt, Country Inn & Suites voor 42 euro per nacht, incl. ontbijt.
Ik heb dinsdag geboekt voor 26-4 tot 10-5 met united voor 455,- p.p bij exit reizen. Op dat moment konden de anderen alleen nog voor 700,- (dag daarvoor nog 485,-)bieden dus heb ik heeeeel rapido exit-reizen gebeld en vlug geboekt. Op deze vlucht trouwens die ik een paar bladzijdes terug voor een nog veel goedkopere prijs tegenkwam.http://img45.imageshack.us/img45/612...nmarjolfs8.jpg
Groetjes Saskia
Wij pikken 1 dagje van school en vertrekken dus op vrijdag 25 april met United.
3 x volwassen + 1 kind -- > 1659,- euro inclusief alles !!!!!
Mooie prijs dacht ik zo.;)