-
Re: Vliegen met Virgin
Blijkbaar want andersom is het vandaag ook niet goed gegaan met mijn koffer. Die stond nog op Gatwick en ik al op Schiphol. Zit nu nog op bericht van BA (dus niet Virgin) te wachten over mijn koffer die met de vlucht van 20:10 aangekomen zou moeten zijn (we zijn al bijna 2 uur verder). De koffer van mijn moeder is overigens wel netjes met ons meegekomen. Heen vlogen we via Heathrow en is het goed gegaan met de koffers. Maar in het verleden is mijn koffer daar ook eens achtergebleven.
-
Er schijnt een grote storing geweest te zijn bij de bagage afhandeling op Gatwick.
Bron http://www.holidayextras.co.uk/news/...e-cleared.html
-
O, verder weinig van gemerkt. Koffers vd andere passagiers van die vlucht waren er ook gewoon (ik was de enige gelukkige) en ook geen vertraging. Weet ook niet vanaf welke kant wij vetrokken, storing was op South dus misschien gingen wij van North (was na een nachtvlucht dus niet zo helder meer denk ik!). Als het goed is, komen ze mijn koffer vandaag voor 15u brengen.
-
Het vliegen met Virgin is ons erg goed bevallen! Een mooie, grote nieuwe Boeing 747-400 met wifi aan boord. Alles was in Londen goed geregeld en onze koffers stonden netjes, als een van de eersten op de band! Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar
-
Nieuwe 747? De 747-400 wordt al een paar jaar niet meer geproduceerd
De nieuwste is uit 2003, das 11 jaar oud al hoor ;-)
Wel fijn om te lezen dat het goed is bevallen, moet ook een redelijk tot goede maatschappij zijn als ik de mensne om me heen hoor.
-
Tja.de 767's van ArkeFly zijn vaak nog veel ouder... :rolleyes:
-
Klopt, en de 747's van de KLM zijn gemiddeld zelfs nog ouder dan die Arkefly bakken.
-
Ook wij zijn erg tevreden over Virgin. Prima vlucht gehad van Heathrow naar Miami, goed entertainment in het vliegtuig en ook het eten en drinken vonden wij beter dan bij andere maatschappijen. Bijv. tussendoor kregen we een keer een ijsje, nog nooit eerder gehad, was een heerlijke verkoeling!
-
Ja, het ijsje verraste ons ook:)
-
Ik wil tickets kopen via Cheaptickets. Naar Engeland met BA en dan verder met de Virgin. Maar Cheaptickets geeft aan dat je op de sites van de maatschappijen je stoel kan reserveren. Heb me rot gezocht, maar vind het niet. En moet ik dan voor beide maatschappijen betalen? Zal wel toch, maar dat word een hele dure grap, want het is voor 7 personen. En dat dan heen en terug. Heeft iemand hier ervaring mee?
-
Ja, wij hebben hier ervaring mee. We gaan met BA naar Londen en in Londen met Virgin naar Orlando eind augustus. Geboekt bij Expedia. Voor beide maatschappijen hebben we een boekingscode waarmee we op hun sites stoelen kunnen vastleggen. Virgin is vooralsnog gratis stoelen reserveren, dit kan 60 dagen van tevoren. Hebben wij ook gedaan. Dit gaat wel in de loop van dit jaar veranderen, dan moet je betalen. Dit zou al in juni zijn ingegaan, maar ze hebben het uitgesteld, dus nu zijn de stoelen nog gratis. Bij BA moet je betalen voor stoelreservering, tenzij je 24 uur of later voor vertrek incheckt. Wij reserveren niet van te voren bij BA, omdat het maar een klein stukje naar Londen is.
-
Dank je wel voor je antwoord. Werden de koffers door gesluisd?? Dat zou wel lekker zijn, want dan heb je op Gatwick je handen vrij. En we hebben 3 kinderen bij ons.
-
Normaal gesproken worden de koffers doorgelabeld. Voor de zekerheid vragen wij ook altijd bij de kofferafgifte op Schiphol of ze goed begrepen hebben dat we naar Orlando gaan en of het klopt dat we de koffer niet in Londen van een bagageband hoeven te halen. Gewoon om zelf dat stukje zekerheid te hebben.
-
We zijn gisteren aangekomen in Florida en vlogen dus met Virgin Atlantic. We hebben het eerder ook ervaren en nu ook weer: een fijne maatschappij. Het vliegtuig, een Boeing 747, had slechts 143 passagiers aan boord, vrijwel leeg dus. Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Het was daarom heerlijk rustig aan boord. De service was goed en doordat we maar met zo weinig mensen waren, ging alles lekker snel. Het uitdelen van het eten ging vlot, evenals het ophalen. En natuurlijk niet veel wachten bij Immigrations in Orlando, omdat er zo weinig mensen waren.
Koffer werd op Schiphol al doorgelabeld en hoefden we dus niet op London Gatwick op te halen.
-
Tjonge wat een luxe! Wij gaan altijd met Arke. Vliegtuig meestal tot het dak gevuld. Toch het overwegen waard!
-
hoe boeken jullie bij virgin ?
want zodra ik Amsterdam in toets als vertrek punt zegt hij dat dat dit niet mogelijk is.
-
Wij hebben destijds het ticket via Exit reizen geboekt.
En ook wij hadden op de heenvlucht de luxe om met maar 125 mensen in een 747 te zitten:D
Sjon en Bianca
-
En de terugvlucht wel "volle bak"?
want een aurline kiezen om dit soort redenen lijkt mij niet verstandig.
-
We hebben deze vlucht niet gekozen vanwege het geringe aantal passagiers, want dat wisten we van tevoren natuurlijk niet. We stonden hier zelfs erg verbaasd over.
We hebben geboekt via Expedia. Als we bij Virgin zelf zoeken, krijgen we geen optie met de vlucht Amsterdam-Londen.
-
Afgelopen week met Virgin Atlantic op en neer gevlogen (MAN-MCO) en is me prima bevallen! Goede entertainment, voldoende (lekker) eten en drinken en vriendelijk personeel. Zowel op de heen als terugreis 3 stoelen voor 2 personen gekregen. Dus ook genoeg ruimte!
-
Wij hebben een reis via Expedia geboekt en vliegen vanaf Londen Gatwick met virgin naar Orlando.
Nu zagen wij dat het vooraf stoelen kiezen 40 euro pp enkele reis is. Dat is met zijn 5en toch een heel bedrag.
Iemand enig idee of dit überhaupt nodig is wanneer je op 30 dec vertrekt en 13 jan terugkomt?
Straks is het halve vliegtuig leeg en hebben wij 400 euro neergelegd.
Daarnaast...als wij niet van tevoren reserveren hoe zit het dan met kinderen? Worden ze tot een bepaalde leeftijd sowieso bij een ouder geplaatst?
-
Tot en met 13 jaar worden zowiezo bij 1 van de ouders geplaatst.
-
Wij zijn net 1,5 week teruggekomen uit Orlando, en hadden dezelfde vluchten, ook via Gatwick en met Virgin. Wij hadden als voordeel dat het vliegtuig niet vol zat. En degene die samen geboekt waren zaten al naast elkaar. (1 pers. was via een ander kanaal geboekt, vandaar). Hoe anders was dat bij BA. Ik wilde ook samen zitten en niet bijbetalen, heb toen 24 uur van te voren direct ingecheckt en had voldoende keus, en dan is het gratis. Echter denk ik niet dat wij in een vakantieperiode zaten (al zaten er genoeg Engelse kinderen op de vlucht).
-
Bedankt voor de berichten!
-
Wij vliegen nu bijna via Londen Gatwick met British Airways en daarna Virgin Atlantic naar Orlando.
Wij krijgen verschillende berichten of onze koffers doorgelabeld worden vanaf Schiphol of niet.
Weet iemand dit?
Wij hebben op de heenweg net geen 2 uur voor de overstap. Volgens Expedia is alles wat de maatschappijen aanbieden haalbaar, maar wij zijn ook nog met 3 kids en overstappen doen wij voor het eerst.
-
Koffers worden doorgelabeld.
-
Bij ons in 2013 werden de koffers doorgelabeld
-
Top Thnx voor de antwoorden