Old Town Portrait Gallery
Er is misschien iemand die ervaring heeft met het maken van foto's bij de Old Town Portrait Gallery?
Ik heb in Wales een 'antieke' foto laten maken, en zag dat dit in Old Town ook kan bij http://www.oldtownportraitgallery.com/
De prijzen zijn niet verkeerd, dus ik hoop op goede berichten van de forummers...
Misschien leuk om de foto uit Wales ook even te plaatsen:
http://img830.imageshack.us/img830/3...rtretklein.jpg
Re: Old Town Portrait Gallery
Nou moe, ben toevallig net vanavond over Old Town Kissimmee gelopen.....Had ik je vraag iets eerder onder ogen gehad, dan had ik het zo kunnen vertellen. Maar je boft:lol:, we zitten in Holiday Inn, recht er tegen over tot we donderdag helaas weer naar huis gaan. Ik zal wel eens kijken voor je, had er niet zo opgelet.
We zijn er in al die jaren nog nooit geweest, maar het is er wel heel leuk vonden wij, met b.v. een heeel erg leuk chinees winkeltje.
Je hoort nog van me!
jaren geleden toen ik in Florida was zat er ook een fotoshop op de boardwalk van Universal. Hier kon je jezelf in een tekenfilm plaatsen.
Bestaat deze nog??
want hier kon je ook in historische kleding gefotografeerd worden.... (leuk voor de vergelijk)
De shop bestaat nog wél, echter de activiteiten die jij hier noemt zijn gestopt.
@Bajito,
De shop bestaat zeker nog, tenminste een week geleden.
Wij zijn er binnen geweest en je kunt daar in allerlei kleding op de foto.
Succes!!
Remco
We zijn er wel binnen geweest vorig jaar toen was het er redelijk druk, heb zelf geen foto`s laten maken .
We hebben afgelopen winter op het punt gestaan om het te doen, maar een paar last-minute afspraakjes hebben toen roet in het eten gegooid.
Het staat alleszins op onze prioriteitenlijst bij ons volgende bezoek.
De prijzen vallen goed mee en ik denk dat het een foto kan opleveren waarover nog veel zal gesproken worden tijdens familiefeestjes :wink:
Re: kelly park en old town
Wij zijn van de zomer in Oldtown geweest , en vond het best gezellig maar niet om de hele dag rond te lopen.
Wij zijn s,avonds eerst uit eten gegaan aan de overkant van Oldtown ( grote Ponderosa) en daarna naar de overkant gelopen zo de kermis op en langs de winkeltjes.
Op 2 avonden in de week is daar ook een Oldtimer show of gepimpte autoshow.
Maar wij hebben toen maar een auto of 4 gezien in die stoet wij waren een beetje te laat. (heeft weleen leuk sfeertje)
Groetjes Miranda
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
bajito
Er is misschien iemand die ervaring heeft met het maken van foto's bij de Old Town Portrait Gallery? Ik heb in Wales een 'antieke' foto laten maken, en zag dat dit in Old Town ook kan bij
http://www.oldtownportraitgallery.com/
wij hebben hier een jaar of 4 geleden ook foto's laten maken.....ik vond het superleuk, vorig jaar was het er zo druk dat het niet ging...en dit jaar gaan we het wederom proberen....