-
Re: Wie vliegt er nu non-stop op Miami of Orlando?
american airlines, lufthansa en air berlin, ze gebruiken allemaal hetzelfde vliegtuig om van Dusseldorf naar ft Myers te vliegen.
@mrloes, prettige vlucht en fijne vakantie, kun je laten weten of het vliegtuig is voorzien van de nieuwe entertainment set en nieuwe stoelen?
-
Sleepwalker: dankjewel!
De stoelen zijn voor mij sowieso nieuw .... ;-)
Ik zal laten weten hoe 't gegaan is, geen probleem!
-
@marloes, fijna vakantie!!!
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
moedervan3
Ik weet dat KLM ermee stopt om op Miami te vliegen vanaf Amsterdam.
Ik weet niet wanneer je wilt gaan?
Gewoon nog te boeken hoor, wel in de winter...
Heb nagevraagd, nog geen wijzegingen doorgevoerd...
28/12/2012-11/01/2013
KL627/628 md-11
A'dam<---> Miami
Ik hoop dat ze het waarmaken....:-k
-
Citaat:
moedervan3
Prijzen van ArkeFly zijn nog niet bekend voor november. Heeft ArkeFly wel eens "werelddeal" weken?
Het is nog niet zeker of ArkeFly wel die kant op vliegt in november. Ik mailde ze laatst wanneer de prijzen online zouden komen. Dit was het antwoord:-k:
"Wij kunnen op dit moment nog niet met zekerheid zeggen dat Arkefly wederom het aankomende winterseizoen op Florida zal aanvliegen. Mocht dit wel het geval zijn, dan zal dit medio zomer op de website boekbaar zijn."
-
Welke periode zou Delta dan rechtstreeks vanuit Brussel vliegen naar Orlando?
-
Delta vliegt niet rechtstreeks op Orlando vanuit Brussel; er vliegt geen een maatschappij vanuit Brussel rechtstreeks op Florida helaas.
-
Heb ik ook al gezocht maar nergens gevonden. Wij kijken altijd uit naar vluchten met een zo goed mogelijke overstaptijd en boeken die altijd
-
dank jullie dat dacht ik al.
-
Citaat:
Belenos
Het is nog niet zeker of ArkeFly wel die kant op vliegt in november. Ik mailde ze laatst wanneer de prijzen online zouden komen. Dit was het antwoord:-k:
"Wij kunnen op dit moment nog niet met zekerheid zeggen dat Arkefly wederom het aankomende winterseizoen op Florida zal aanvliegen. Mocht dit wel het geval zijn, dan zal dit medio zomer op de website boekbaar zijn."
In oktober in ieder geval wel. Wij vertrekken op 12 oktober 2012 mét ArkeFly.
-
hallO, ik zou nog even laten weten hoe t gegaan was met Lufthansa: in 1 woord - PRIMA!! Of de stoelen nieuw waren durf ik niet te zeggen, ze waren iig goed: de hoofdsteun kon hoger gezet worden, voor je was een tv-scherm met links er van een 'trekhaakje' waar je iets omheen kon doen of achter vast kon klemmen en rechts er van zat een bekerhoudertje.
Het entertainment programma was zeer uitgebreid en 't personeel vriendelijk, behulpzaam etc.
Vliegen vanaf Dusselfdorf ook echt een aanrader!
-
bedankt voor je bericht. Geniet er van!
Naar Miami dus de nieuwe configuratie, hopelijk naar ft Myers ook.
-
Citaat:
cindy74
Heb ik ook al gezocht maar nergens gevonden. Wij kijken altijd uit naar vluchten met een zo goed mogelijke overstaptijd en boeken die altijd
Met Aerlingus heb je super overstaptijden, de douane al in Dublin, kortom werkt perfect.
-
Dat gaat voor volgend jaar zijn nu vliegen we met united voor 509 euro pp .
-
Re: Rechtstreekse vlucht naar Florida
en toch gaat er voor mij, zeker met kinderen, niets boven een directe vlucht.
Overstappen, al dan niet met aanwezige stress, zorgt voor een nog langere vlucht en leg een driejarige maar eens uit dat: "we wel in Amerika zijn maar nog een keer in het vliegtuig moeten om bij ons vakantieadres te komen".
-
Ik denk dat de 3 jarige er minder moeite mee heeft dan moeders:-). Ik snap het wel hoor maar kinderen zijn heel flexibel. Wij reizen al vele jaren met en zonder overstap en heb onze zoon van nu 12 jaar (ging mee voor het eerst doen die 7 maanden was) nog nooit over de vlucht horen mopperen. Met overstap vind hij zelfs leuker!
-
Rechtstreeks vliegen naar Orlando
Wij hebben het plan opgevat om samen met onze kinderen en kleinkinderen volgend jaar mei naar Orlando te gaan en daar een villa te huren.
Nu is het voor ons geen probleem om met een overstap te vliegen, maar mijn schoondochter wil graag met de jongste (1,5 jaar) rechtstreeks vliegen naar Orlando.
Weet iemand of er een mogelijkheid is om dit te doen. Het mag vanaf Brussel of desnoods Düsseldorf.
Ik heb al bij Arkefly gekeken maar die hebben nog geen prijzen voor mei.
Vast bedankt
-
Re: Rechtstreeks vliegen naar Orland
Arke is de enige mogelijkheid. Maar dat heb je op de heen of terugweg toch een tussenlanding in Miami.
-
Re: Rechtstreeks vliegen naar Orlando
Waarom is het voor je schoondochter een probleem? Volgens mij zijn er legio gezinnen met jonge kinderen die een overstap maken.
-
Vanaf Düsseldorf kun je nog wel nonstop heen én terug naar Florida met Air Berlin. Alleen dan zit je wel in Miami. Hebben we een jaar of 3 geleden gedaan en is ons prima bevallen. Parkeren op DUS is relatief goedkoop en de rit naar Orlando na de vlucht viel ons niet tegen. Veel mensen die deze route volgen plakken er overigens een paar dagen verblijf in Miami aan vast.
De totale reistijd is uiteraard wel langer dan wanneer je vanaf AMS met overstap vliegt, tenzij je in Gelderland/Limburg woont. Dan is Düsseldorf uiteraard een stuk dichterbij.
-
Citaat:
76-er
Vanaf Düsseldorf kun je nog wel nonstop heen én terug naar Florida met Air Berlin. Alleen dan zit je wel in Miami.
Of Ft Meyers (RSW)
-
Rechtstreekse vlucht + bagage gewicht
Hallo iedereen,
Hier ben ik met alweer een vraagje... Vorig jaar zijn wij met Delta Airlines voor de eerste keer naar Orlando gevlogen... Toen hadden wij een tussenstop in Atlanta... Ik vond dat een heel gedoe want doordat onze eerste vlucht vertraging had hebben we ons serieus moeten haasten om de aansluitende vlucht te halen.... Zijn er ook luchtvaartmaatschappijen die rechtstreekse vluchten aanbieden? Liefst vertrekkende vanuit Zaventem Brussel?
En dan vroeg ik me nog af of er verschillen zitten in de toegelaten bagagegewichten? Bij Delta mag je blijkbaar maar 23 kg per persoon meenemen en dat is voor mij echt heel weinig, ik vertrek meestal al met een gewicht van rond de 30 kg dus als ik ga terug komen van Orlando gaat dat gewicht wel nog wat de hoogte ingegaan zijn.... Misschien dat andere luchtvaartmaatschappijen een ander gewicht toelaten?
Alvast bedankt voor jullie antwoord....
Groetjes
Charlene
-
Simpel antwoord neen . Je kan met arkefly vliegen maar dan moet je naar schiphol en deze vliegen naar orlando en daarna naar miami dus heb ook atlijd 1 tussenlanding ofwel bij aankomst ofwel bij vertrek . De meeste maatschappijen hebben dus een bagage van 23 kg enkel bij arkefly, air lingues en tap mag je meer meenemen zonder dat je hiervoor meer betaald ....maar verbeter me indien ik het fout heb .
Ik had in het begin ook veel te veel kleding mee . Nu neem in enkel een paar rokjes een paar topjes en shorten voor in de pretparken mijn bikini en drie paar schoenen dit laatste doet wel pijn maarja keuzes moet je maken . Ik koop altijd wel kleding terplekke en er is ook altijd een wasmachiene in de buurt dus ik heb het afgeleerd van veel kleding mee te nemen .......de kleding die mee terug gaat daar spreek ik niet over;) . Ik vertik het ook van iets mee te nemen met lange mouwen wat ik me vorig jaar heb betreurd heb ......man wat was het koud maar gelukkig vertrek ik hier met jeans en een jasje voila ook opgelost .
-
Re: Rechtstreekse vlucht + bagage gewicht
Inderdaad, gewoon weinig meenemen als je heen gaat. Daar koop je toch weer bij.
Wil je toch 30 kilo meenemen i.p.v. de toegestane 23 dan zit er niks anders op dan voor een 2e koffer bij te betalen.
De volgende keer zullen wij een koffer vol speciale dingen mee terug gaan nemen die hier niet te krijgen zijn, en we gaan er nu al van uit dat we die $ 60 voor een extra koffer gaan betalen. Dan loont het zich nog steeds. :D
-
Citaat:
cindy74
De meeste maatschappijen hebben dus een bagage van 23 kg enkel bij arkefly, air lingues en tap mag je meer meenemen zonder dat je hiervoor meer betaald ....maar verbeter me indien ik het fout heb .
Als je met Arkefly economy class vliegt mag je 23 kilo meenemen, als je comfort class vliegt mag je 35 kilo meenemen. Het comfort class ticket is wel duurder dan het economy class ticket.
-
Citaat:
trails
................., en we gaan er nu al van uit dat we die $ 60 voor een extra koffer gaan betalen. Dan loont het zich nog steeds. :D
Bij welke maatschappij red je het nog met $ 60 voor een 2e koffer?
-
Bij Aerlingus:
Longhaul Baggage fees (to/from USA)
Economy Class - Low Fare - 2nd and subsequent bag weighing up to 23kgs (50lbs) will be charged.
Economy Class - Flex Fare - 3rd and subsequent bag weighing up to 23kgs will be charged as below.
Business Class - Business Fare / Business Flex Fare - 3 bags up to a total of 69kgs (150lbs) carried free of charge.
Applicable on flights between USA and Europe € £ $
Low-fare:2nd and subsequent bags weighing up to 23kgs (50lbs) 50 45 60
Flex-fare: 3rd and subsequent bags weighing up to 23kgs (50lbs) 50 45 60
Excess for all bags over 23kgs to a maximum of 32kgs per bag (50lbs-70lbs)
-
En bij American Airlines, wat waarschijnlijk onze volgende maatschappij naar de VS wordt (vanaf Nantes is de keuze beperkt).
One second bag for a fee of $60 - maximum 23kgs / 50lbs
-
Citaat:
cindy74
De meeste maatschappijen hebben dus een bagage van 23 kg enkel bij arkefly, air lingues en tap mag je meer meenemen zonder dat je hiervoor meer betaald ....maar verbeter me indien ik het fout heb .
He Cindy.
Hoeveel mag je dan bij tap meenemen, want ik kan dat zo snel niet vinden.
-
Citaat:
frankz
Hoeveel mag je dan bij tap meenemen, want ik kan dat zo snel niet vinden.
Toegestane bagage Elke volwassene
Handbagage:1 koffer tot 8 kg. De totale afmetingen van de koffer mogen niet groter zijn dan 115 cm.
Ruimbagage: 1 bagagestuk(ken) van 23 kg elke. De totale afmetingen van elke koffer mogen niet groter zijn dan 158 cm.
Opmerking: deze informatie geldt alleen op vluchten uitgevoerd door Tap Portugal.
-
ok jammer. ik las dat Cindy schreef dat je bij Tap meer als 23 kg. mee mocht nemen.
-
Ik heb hier de gewichten in economy bekeken en hier geplaatst.
In Executive mag Elke volwassene
Handbagage: 2 koffer tot 16 kg.
De totale afmetingen van de koffer mogen niet groter zijn dan 115 cm.
Ruimbagage: 2 bagagestuk(ken) van 32 kg elke. De totale afmetingen van elke koffer mogen niet groter zijn dan 158 cm.
Totaal toegestane gewicht van ingecheckte bagage: 2 bagagestuk(ken) van 32 kg each.
Opmerking: deze informatie geldt alleen op vluchten uitgevoerd door Tap Portugal.
-
Heeft iemand ervaring met de rechtstreekse vlucht vanuit Frankfurt met Lufthansa? Deze gaat volgens mij rechtstreeks naar MCO. Prijs die ik nu voor mijn reis zou hebben is € 720,- retour.
-
Frankfurt is een rotvliegveld maar Lufthansa is ok. De prijs is aan de hoge kant maar ik weet niet precies wanneer je wilt vliegen. Met een overstap is 9 van de 10 keer goedkoper dan een directe vlucht.
-
Citaat:
Hans uit Koekelare
Ik heb hier de gewichten in economy bekeken en hier geplaatst.
In Executive mag Elke volwassene
Handbagage: 2 koffer tot 16 kg.
De totale afmetingen van de koffer mogen niet groter zijn dan 115 cm.
Ruimbagage: 2 bagagestuk(ken) van 32 kg elke. De totale afmetingen van elke koffer mogen niet groter zijn dan 158 cm.
Totaal toegestane gewicht van ingecheckte bagage: 2 bagagestuk(ken) van 32 kg each.
Bedankt Hans voor het uitzoeken!
groet
-
In wat voor opzicht is Frankfurt een rotvliegveld? De periode dat we waarschijnlijk gaan zou april zijn. Ik wil het liefst rechtstreeks, dat overstappen vond ik maar niks, maar zou niet weten welke opties ik buiten Frankfurt nog meer heb. Misschien Londen?
-
Vanuit London kan je rechtstreeks vliegen naar Orlando. Ik geloof zowel van Heatrow als vanaf Gatwick. Ik weet niet zeker of Air France nog vanuit Parijs naar Orlando vliegt. Vanaf Amterdam met Arkefly maar dan heb je terug een korte stop in Miami.
Frankfurt is erg kruipdoor, sluipdoor. Ik krijg het altijd benauwd als ik daar ben.
-
Citaat:
Ebelix
Frankfurt is erg kruipdoor, sluipdoor. Ik krijg het altijd benauwd als ik daar ben.
Daar ben ik het helemaal mee eens, het is giga groot, veel, heel veel lopen, lift in en lift uit, onder de grond lange gangen. Ik zal nooit meer via Frankfurt vliegen, maar goed dat is mijn persoonlijke mening.
-
Hoelang rijd je naar frankfurt of naar londen .....want die tijd ben je ook kwijt . En 720. Euro is wel veel voor in april wij betalen volgend jaar in april 500 euro met klm
-
Het punt bij mij is, dat ik geen zin heb in een overstap haha! Dan zou ik naar Frankfurt gaan met de trein. Heen moet ik namelijk alleen, omdat mijn vriendin dan al in Amerika is.