Disney tickets: geldigheid
hallo,
vorig jaar (2004) ben ik naar disney geweest en heb bij het hotel een 3 of 4 daagse park hopper aangeschaft. omdat het veels te druk was zijn we maar 1 dag de parken ingegaan. in nederland heb ik de park hopper doorverkocht. nu zijn deze mensen naar disney ermee geweest en waren de tickets niet meer geldig en werd hun verteld dat de tickets maar 30 dagen geldig waren. ook de tickets werden ingenomen. en dat er nu wordt gewerkt met een 'vingerafdruksysteem'...
kan dit zomaar en kan het zijn dat de tickets inderdaad maar 30 dagen geldigheid hadden (waren park hopper passen dus geen fun in de sun passen) willen diegene die hier wat meer over kunnen vertellen gaarne reageren want ik vind dit heel vreemd.
groetjes
Karin
Re: Kan geldigheid van park hopper verlopen???
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaar
vorig jaar (2004) ben ik naar disney geweest en heb bij het hotel een 3 of 4 daagse park hopper aangeschaft. omdat het veels te druk was zijn we maar 1 dag de parken ingegaan. in nederland heb ik de park hopper doorverkocht. nu zijn deze mensen naar disney ermee geweest en waren de tickets niet meer geldig en werd hun verteld dat de tickets maar 30 dagen geldig waren.
Dit vind ik ook erg raar. Ik ken maar 1 soort ticket welke 30 dagen geldig zijn en dat zijn die fun-in-the-sun, maar dat betreft het juist hier niet.
En hopperpassen verliest z'n geldigheid nooit! Zelfs in 2010 zou je ermee naar binnen moeten kunnen.
Citaat:
ook de tickets werden ingenomen.
Dit vind ik wel heel raar, mag je ze niet eens mee naar huis nemen ter verzameling???
Citaat:
en dat er nu wordt gewerkt met een 'vingerafdruksysteem'...
Dat was volgens mij in 2004 ook al zo. Tenminste bij ons wel!
Re: Kan geldigheid van park hopper verlopen???
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaar
kan dit zomaar en kan het zijn dat de tickets inderdaad maar 30 dagen geldigheid hadden (waren park hopper passen dus geen fun in de sun passen) willen diegene die hier wat meer over kunnen vertellen gaarne reageren want ik vind dit heel vreemd.
Hopper-passen gekocht voor januari 2005 verlopen nooit. Bij de nieuwe 'Magic Your Way' tickets is dit een optie die je erbij moet kopen..
MYW water park and more option.
Ik hoor nu wat nieuws op deze site, wat ik nooit wist. Klopt het dat ik het goed lees? Ik heb dit jaar de MYW + waterpark option genomen, voor 10 dagen , kan ik dan nog extra 5 dagen opties pakken , buiten die 10 dagen? dus 15 dagen nemen?Als dat zo is , is dat geweldig. Ik heb alle voorgaande jaren alles in 1 zo'n dag gemetseld, om alles maar te kunnen zien. Groetjes marisca. :lol: