Ik ben er rond die datum ook. Heb nog geen tickets, zie dan wel wanneer we gaan kijken. Wie weet zien we elkaar ....
Afdrukvoorbeeld
Ik ben er rond die datum ook. Heb nog geen tickets, zie dan wel wanneer we gaan kijken. Wie weet zien we elkaar ....
Wie weet, altijd leuk. Vorig jaar zijn we zo Cloggie68 tegen gekomen in DC... Ik heb de tickets telefonisch besteld. Ze waren erg behulpzaam en heb best mooie plaatsen tussen 3rd base en home.
In de winkel bij het stadium heb ik alleen maar Jays spullen gezien, maar als je wat goedkoper uit wil zijn kijk dan goed bij de supermarkten zoals Wal*mart, supertarget e.d. want daar kan je goedkoper shoppen dan in de winkel van het stadium.
Zelf hebben we de avond van de wedstrijd gelogeerd in het Hilton Baysite hotel in St. Petersburg welke ik via priceline te pakken had gekregen. Vanaf het hotel reden er 2 shuttle bussen naar het stadium en 's avonds na de wedstrijd ook weer terug. En die waren kosteloos dus dat was perfect geregeld.
De parkeerplaatsen bij het stadium zijn immens groot en na de wedstrijd staat het verkeer op de parkeerplaatsen flink vast. Ook zijn er weggedeeltes afgesloten om het verkeer minder vast te laten lopen na de wedstrijd.
En wil je Raymond de mascotte ontmoeten, zorg dan dat je dicht achter de dug out zit, daar zit raymond nml. ook tijdens de wedstrijd.
Drinken is overigens verboden om mee te nemen het stadium in. [-X
Niet helemaal juist. Water mag je meenemen, mits is plastic fles met gesloten capsule (niet-verbroken sluiting / dop). Dat laatste om te voorkomen dat je je flesje stiekem gevuld hebt met wodka of zo.enCitaat:
Only sealed plastic water bottles no larger than one liter and children's single-serving juice boxes are permitted. Items not allowed are cans, thermoses, ice chests, glass containers or any other non-collapsible container or object deemed hazardous.
Zie bij Food policy en Prohibited items.Citaat:
The following items are PROHIBITED in Tropicana Field:
- Cans, bottles, cups and any other containers with the exception of sealed, bottled water no larger than 1 liter
Beste members,
ik ga deze zomer voor het eerst naar Florida en het leek me dan ook leuk eens een Baseball wedstrijd mee te pikken. Ik ben op 1 augustus in St. Petersburg en zie dat er dan een thuismatch gepland is. Ik ken eigenlijk maar weinig van het spel maar wil het toch eens meemaken. Kan iemand mij vertellen welke plaatsen een mooi zicht bieden zonder te veraf te zitten en zonder een flink pak dollars te betalen? Een compromis tussen prijs en uitzicht zeg maar.
Oh, en hoe lang duurt zo'n match gemiddeld? :oops:
Dankuwel
Persoonlijk denk ik dat je op tribune plaatsen ter hoogte van het eerste of derde honk toch de mooiste plaatsen hebt om te zien wat er gebeurt.
Zelf zat ik vorige week in lowerbox 110 maar die zijn niet goedkoop. maar ik denk dat als je op de hogere tribune ook nog een goed zicht hebt op het veld. Zelf zou ik niet zo snel kiezen voor een plek bij het buitenveld omdat de afstand tot de thuisplaat dan wel groot is.
Bij het googlen voor kaartjes ben ik wel een site tegen gekomen waar je door op het vak te klikken kon zien wat je uitzicht was, echter weet ik het webadres hier niet meer van. ](*,)
En hoe lang duurt een match, tja, dat is heel verschillend. Neem een 1,5 uur tot 5 uur, het ligt er namelijk compleet aan hoe snel of langzaam de 3 out's gemaakt worden. Maar ga maar uit van een 2,5 uur voor een gemiddelde wedstrijd, denk dat je dan wel goed zit.
Verder rijden er vanaf verschillende hotels shuttle busjes wat erg gemakkelijk is en goedkoper dan zelf parkeren bij het stadium.
op de site van tampa bay rays kun je verder klikken op de plattegrond van het stadion. http://tampabay.rays.mlb.com/tb/tick...ng_pricing.jsp
Wij hebben kaartjes in vak 305 tussen het 3e honk en home voor $ 17.
We zitten wel in de bovenste ring, maar wij gaan echt voor de sfeer en om het een keer meegemaakt te hebben. Kortom, we zullen de spelregels eens gaan lezen...
Voor de niet echte honkbalfan is de wedstrijd denk ik niet van het grootste belang. Wat wel heeeeeelemaal te gek is, is de sfeer erom heen. Voor de wedstrijd mag je bijna overal in het stadion komen, je kan dus even kijken vlak bij de dugouts om de spelers op bijna raak afstand te bekijken. Zelf ben ik helemaal verslaafd aan het (Amerikaanse) honkbal dus als ik bij een wedstrijd ben volg ik iedere seconde. Een wedstrijd van 9 innings duurt zomaar 3 uur, en met alle voorpret ben je zomaar 5 uur in het stadion. Zelf zijn wij enkele weken geleden in het walhalla van het honkbal(Yankee Stadium) geweest, we waren daar om half 5 en liepen rond kwart voor 11 weer naar buiten.
Sjon, Bianca en Romy.
Dankuwel voor de reacties.
Helaas heb ik op de verkeerde datum gekeken (rookie!). Op het moment van de match zit ik wellicht al 300 km verder. Heel jammer, het zal voor het volgende jaar zijn.
wij gaan op 04.08 naar Tampa Bay Rays-Toronto Blue Jays, we zitten section 140, seats 11-14, hoe zijn die plaatsen?
Hoe zit het daar met parkeren?
Ik zie dat een vak is in het rightfield.
Op deze site kan door op het vak te klikken het zicht wat je hebt vanuit dat vak bekijken.
VWB de parkeerplaatsen, die zijn er genoeg. Je kan recht voor het stadion parkeren, koste destijds$ 10.
Wij hebben ook gehad dat het vanwege family-day gratis was.
Sjon, Bianca en Romy
Hoi Knar,
Ik heb ook al een aantal maal daar in de buurt gezeten. Je hebt goed zicht, wel wat ver vanaf de thuisplaat, maar dat vond ik nooit zo erg. Het gaat ten slotte niet alleen om het spel maar vooral om de sfeer en zo.
http://www.chantalsweb.nl/reisversla...0066_small.jpg
De beste eettentjes zitten wel wat ver, die "consessions" zitten in het deel achter het eerste honk. Ook geen probleem, een wandelingetje door het stadion is echt geen straf, er is voldoende te doen.
Zorg dat je vroeg in het stadion bent, anderhalf uur voor begin van de wedstrijd gaan de deuren al open. Je kunt dan de batting-practice zien en als je een bal te pakken krijgt die het publiek ingeslagen wordt mag je hem houden. Great souvenir!!
Let ook even op dat je geen grote tassen meeneemt. Daar zijn ze nogal streng in: ze mogen er echt niet in. Met te grote tassen wordt je teruggestuurd naar je auto en mag je weer achteraan in de rij aansluiten.
Veel plezier en ...
GO RAYS!!
http://www.chantalsweb.nl/reisversla...0040_small.jpg http://www.chantalsweb.nl/reisversla...0061_small.jpg
@Michael66: Waar kun je het beste parkeren in de buurt van het stadion? Zoals ik op de site kan zien is de parking bij het stadion vrij kostbaar. Enig idee?
Parking rond het stadion kost iets van 10-12 dollar. Ook de particuliere parkeerplaatsen rondom het stadion hanteren diezelfde plaatsen. Ik parkeer daar gewoon altijd, dat bedrag hoort er in mijn ogen gewoon bij. Ik kom wel altijd erg vroeg naar het stadion, minimaal een uur voordat de deuren openen - ca. 2.5 uur voor wedstrijd begint. Dan sta je vooraan op het parkeerterrein.
Bij het boeken van de tickets kon je een parking ticket kopen voor $35. Vond ik best veel geld. $ 10-12 zijn mooie prijzen, en net wat je zegt hoort erbij. Net als cola, popcorn en een hotdog!
Ik zie net dat het $15-30 is. $15 is dan de standaardprijs voor de meeste parkeerplaatsen, je betaalt meer op de parkeerplaatsen die het dichtst bij het stadion zijn.Je kunt ook downtown in een parkeergarage parkeren en dan met een shuttlebus naar het stadion. Geen idee wat dat kost, weet wel dat je dan eventjes onderweg bent op de heenweg en lang op de terugweg (=druk).Citaat:
General parking will cost from $15 to $30, depending on game type and availability. Complimentary parking for all vehicles with four or more passengers will be available in Rays lots for games and all Sunday games. There will be a limited number of complimentary parking spaces for vehicles with four or more passengers for all other games.
De $30 die je noemde klopt, da's voor prepaid parkeren op parkeerplaatsen P3 en 4. Dan heb je een voora betaalde en gereserveerde parkeerplaats vlakbij het stadion. Dan kun je dus laat naar de wedstrijd komen en toch dichtbij parkeren. Elk gemak heeft zijn prijs; er zal wel vraag naar zijn. Overigens kun je die als "international customer" niet vooraf bestellen, aangezien je je kaartje altijd bij de "will call" desk op moet halen (en de p-kaart dus ook).
Bedankt voor de info Michael. Op tijd naar Tropicana Field dus....
Maar ik lees ook dit:
Surface lots surround Tropicana Field. Parking is FREE at Tropicana Field if you carpool with four people. Otherwise parking ranges from $10-$20.
Als we met het hele gezin (2 kids, 2 volwassenen) 'carpoolen' ...kunnen we dan gratis parkeren? Hoeveel van te voren is ' op tijd ' ??
Grappig, wij zijn ook van plan om op of rond die dag de Blue Jays te bezoeken. We kopen echter ter plekke de kaartjes, omdat we nog niet precies weten op welke dag het precies wordt. Het is nooit uitverkocht daar, http://espn.go.com/mlb/attendance/_/sort/homePct, dus dat moet kunnen.
Nooit uitverkocht? Soms uitverkocht! Wedstrijden tegen de Yankees zijn regelmatig wel uitverkocht, vooral later in het seizoen. Wedstrijden tegen de Red Sox ook soms.
En soms als er speciale acties zijn kan het wel eens heel erg druk zijn. Bijvoorbeeld als er na de wedstrijd nog een gratis concert is van een bekende artiest.
Tegen Toronto zal het zo'n vaart niet lopen, en zelfs tegen de Red Sox de afgelopen keer zat het bij lange na niet vol, helaas zou ik zeggen want hoe drukker hoe meer sfeer....
Een vraagje en hopelijk kunnen jullie mij helpen :)
Wij, 4 personen, willen in Augustus naar de wedstrijd Tampa Bay Rays - Oakland Athletics. Maar weten jullie of het door onderstaande info drukker is dan normaal?
Friday Aug 5 7:10pm Friday Fest, Friday Fest Free T-shirt #8
Saturday Aug 6 7:10pm Rays Saturday Nights, Goo Goo Dolls Postgame Concert
Sunday Aug 7 1:40pm Family Fun Day, Raymond's Back to School Kit
Verder staat er bij de betalingen: Diamond, Platinum, Gold en Silver....wat moeten wij kiezen?
Misschien een beetje overbodige vragen, maar ik ben echt een leek op dit gebied.
Alvast bedankt voor de moeite.
Wat je er achter ziet staan zijn speciale acties of een concert na de wedstrijd. De eerste dag is er dus een gratis T-shirt actie, dat is voor de eerste 10.000 bezoekers.
De tweede dag is er een concert en daar kan je dan ook weer apart een armbandje voor kopen wat je toegang geeft om het concert vanaf het veld te bekijken.
De derde dag wordt er een schoolsetje van de Rays uitgedeeld aan de eerste 10.000 kinderen onder de 14 jaar. Raymond is de mascotte van de Rays.
Maar of het er nu echt veel drukker door wordt bij de wedstrijd, het zal wel iets schelen maar het stadium is zo groot dat je dat denk ik niet zal merken.
De tegenstander is meer maatgevend voor het aantal bezoekers van een wedstrijd, er zijn fans die reizen ook gewoon grote afstanden om hun team ook bij uitwedstrijden te volgen.
En wat de Diamond, platinum toevoegingen, die zijn gerelateerd en de prijsklasse van de wedstrijd. De prijsklasse bepaalt mede wat je voor je toegangskaartje betaald. Maar de prijs van je kaartje wordt voor het grootste deel bepaald door het vak waar je wilt zitten. Hoe verder je van de thuisplaat afzit hoe goedkoper het kaartje wordt, enkele uitzonderingen daar gelaten.
Postgame optredens zijn een gratis extraatje, waarmee ze meer bezoekers naar de wedstrijden trekken. Postgame concerts are free with the purchase of a game ticket. Vanaf de tribune is het gratis te volgen. Wil je het veld op dan heb je - zoals verwijderd al aangeeft - een armbandje nodig. Soms kun je die kopen, soms is een avond speciaal voor een bepaalde doelgroep zoals studenten van een bepaalde college. Die hebben / krijgen dan een armbandje om het veld op te gaan en verder niemand anders.
Afhankelijk van de artiest en of er bijv. een studentenavond is kan het erg druk zijn. Ik heb ooit naar een wedstrijd met een postgame concert van LL Cool J geweest, en toen was het tot op de laatste plaats uitverkocht!!
Het was nl. ook nog een Graduation Party van de University of Central Florida.
De aanduidingen Silver, Gold, Platinum en Diamond zijn geen keuzes die je kunt maken. Afhankelijk van de tegenstander wordt de wedstrijd ingedeeld in een klasse en dat bepaald de prijs van de tickets. Als je via Ticketmaster bestelt wordt automatisch de juiste prijs opgegeven.
Ten slotte:
De wedstrijden tegen de Oakland Athletics behoren niet tot de best bezochte wedstrijden. Je hoeft dus niet bang te zijn dat de kaartjes uitverkocht zijn als jij je meldt bij het loket.
Als je enige drukte wilt vermijden, kies dan voor de wedstrijd op vrijdag of zondag. Bij de wedstrijd op vrijdag (start 19.10u) komen vaak mensen rechtstreeks uit hun werk, om wat vrienden te zien, een biertje te drinken en voor de gezelligheid. Bij de wedstrijd op zondag (start 13.40u) komen behoorlijk veel kids. Het is dan ook Family Day, met een leuke giveaway voor de kids en na de wedstrijd mogen kinderen een rondje over de honken lopen.
Net als voor de rest van Florida: Keuzes, keuzes, keuzes. Moeilijk he!:???:
As. zaterdag gaat de verkoop van losse tickets bij de Rays van start.
Via Ticketmaster kun je vanaf dan je tickets kopen.
Bij veel thuiswedsrijden is er voor de eerste xx fans die Tropicana Field binnenkomen een kadootje. Het voorlopige schema van deze giveaways is nu ook bekend.
4/6, Yankees: Schedule magnet
4/8, Yankees: Raymond cowbell
4/20, Twins: Collectible T-shirt
4/21, Twins: Longoria walk-off figurine
4/22, Twins: Recycled youth hat
5/4, A's: Collectible T-shirt
5/6, A's: Maddon sunglasses
5/18, Braves: Collectible T-shirt
5/20, Braves: Farnsworth bobblehead
6/1, Orioles: Hellickson rookie of the year figurine
6/3, Orioles: Jennings bobblehead
6/14, Mets: Cheer sticks
6/15, Marlins: Maddon bobblehead
6/16, Marlins: Drawstring backpack
6/17, Marlins: Price jersey wallet
6/29, Tigers: Zim Bear
7/1, Tigers: Shields bobblehead
7/13, Red Sox: Burst koozie
7/15, Red Sox: Ice cream bowl set
7/19, Indians: Cheer sticks
7/20, Mariners: Collectible T-shirt
7/22, Mariners: Moore bobblehead
8/3, Orioles: Collectible T-shirt
8/5, Orioles: DJ Kitty bobblehead
8/9, Blue Jays: Cheer sticks
8/24, A's: Collectible T-shirt
9/7, Rangers: Collectible T-shirt
9/9, Rangers: Longoria mini drum set
9/21, Blue Jays: Collectible T-shirt
9/23, Blue Jays: TBD bobblehead
Gisteren kaartjes besteld voor 9 augustus om te gaan kijken naar de Tampa Bay Rays. We kunnen niet wachten. Iemand nog goede tips kwa parkeren en hoe vroeg je er van te voren moet zijn.
Wij zijn afgelopen zaterdag geweest en gaan mogelijk komende week nog een keer.
Het is wel leuk om minimaal 1 uur van te voren in het stadion aanwezig te zijn maar als je echt alles in het stadion wilt bekijken zou ik nog eerder gaan.
Wat parkeren betreft, als je in de buurt van het stadion komt dan zie je borden met parkeren Rays en een bedrag staan. Hoe dichter bij het stadion hoe meer je betaald. Je ziet vanzelf hoe je moet lopen want er lopen uiteraard meer mensen Wij betaalden $10,00 en moesten ongeveer 7 minuten lopen. Het zijn open parkeer plaatsten waar dan iemand geld voor vraagt zoals je dat ook ziet bv. bij het strand. Het zijn niet echt beveiligde parkeer plaatsten.
Als je er meer over wilt weten dan kan je kijken op ons blog van 2011 en 2012.
In 2010 zijn we op een dag dat er geen wedstrijd was naar het stadion geweest, konden zo naar binnen lopen en allerlei foto's maken.
Nou we zijn helaas weer terug maar we zijn naar de Rays geweest en dat was heel leuk. Je moet er zeker vroeg zijn als je ook nog bij de Stingrays wilt gaan kijken en ze aanraken dat vonden de kids geweldig. We hadden geluk met het parkeren we mochten gratis parkeren bij het stadion vanwege carpool. Dat gelden voor de eerste 100 nu waren we veel later maar mijn vriend zij met een gekke bek oh wij zijn zeker nr 99 en die vent moest wel lachen en had blijkbaar een goede dag dus mochten we zo doorrijden. Naar een wedstrijd gaan is heel leuk zeker met kinderen. Het is een lange zit wij zaten er 3 uur maar je vermaakt je prima. Bedankt twinmom1995 voor de tip om vroeg te gaan om alles te bekijken.
djviola, graag gedaan.
Mooi om te lezen dat jullie het ook leuk hebben gevonden.
Na 3 x in het stadion geweest te zijn hebben wij de Stingrays nog niet eens gezien.
Volgend jaar gaan we misschien naar twee wedstrijden als het wedstrijdschema het toe laat, dan gaan we ze zeker bekijken.
Twinmom1995, ik hoop dat we volgend jaar ook weer kunnen gaan het is toch heel iets anders dan een voetbalwedstrijd.
djviola, zo is het maar net.
We doen het de komende weken nog maar even met de honkbal wedstrijden van onze zoons, dat is ook leuk.
Wij zijn afgelopen woensdagmiddag geweest naar de Tampa Bay Ray's vs Kansas City Royals. Het was de 3e wedstrijd op rij en helemaal niet druk. We hadden de goedkoopste plaatsen $12 p.p. en zaten hoog achter de slagplaat en konden alles goed overzien. Wij hadden geparkeerd op Lot 4 voor $15. Dit was de straat over bij gate 6. Wij vonden het erg leuk om mee te maken. Als je in de buurt bent en ze spelen een thuiswedstrijd dan is het zeker een aanrader.
Hi Michael, Heb jij enig idee wanneer de losse tickets voor de Tampa Bay Rays in de verkoop gaan? Wij zijn van de zomer weer in Florida, en willen heel graag een wedstrijd bijwonen tegen de SF Giants. Heb geen idee wanneer deze beschikbaar komen, maar misschien jij wel? En heb je misschien ook een idee wat een ticket zo'n beetje zal kosten? Bedankt maar weer voor alle info! Groetjes Monique
De prijzen variëren van de goedkoopste van $10-17 (afhankelijk van de tegenstander) tot ruim boven $200.
Dat geldt als je ze aan de kassa koopt. Via Ticketmaster komen er nog wat kosten bij voor reservering en will-call.
Via wederverkoopsites als Stubhub zijn ze (meestal) weer duurder; zij willen er uiteraard ook aan verdienen.
De verkoop van losse tickets start ieder jaar zo eind februari / begin maart.
Op zich is het niet echt nodig om in de voorverkoop te kopen, behalve als je specifieke wensen hebt qua plaatsen of je naar een wedstrijd tegen de Red Sox of Yankees in het weekend gaat. Tegen de Giants spelen ze 2-3-4 augustus. Als ke de vorige dag of dezelfde ochtend tickets bij het stadion haalt ben je volgens mij op tijd. Ik verwacht niet dat het helemaal vol zal zitten, was vorige jaren ook niet zo. Al zijn resutaten uit het verleden uiteraard geen zekerheid voor de toekomst. Ook niet bij de Rays.
Ik ga zelf op 4 augustus naar de Rays tegen de Giants. Is een middagwedstrijd met start om 14.10u. De tickets voor die wedstrijd haal ik ergens in de week daarvoor, dan zijn we toch al een aantal dagen in de buurt. Zie http://bit.ly/VDjMlZ
Misschien leuk voor een Florida Forum Meeting in Tropicana Field?
Veel plezier!
ah daar zocht ik ook al naar . wij willen in juli een wedstrijd bezoeken . is het alleen niet ontzettend heet als je een middag wedstrijd bezoekt???
Het is heel heet zolang je nog niet in het stadion bent. Tropicana Field is namelijk overdekt en altijd een comfortabele 76 graden Fahrenheit. Heerlijk. Soms zelfs een beetje koel en met twee tshirts over elkaar wel weer heerlijk.
In Miami is even een ander verhaal. Ik ga het komende zomer daar meemaken. Hun nieuwe stadion heeft een verschuifbaar dak, dat alleen bij veel regen (verwachting) wordt gesloten. Geen idee of het dan ook nog warm en vochtig is. Zolang het open is uiteraard wel. Ik ga naar een avondwedstrijd, hopelijk is het dan al wat koeler.
Zijn er in de stadions (Tampa) ook zitplaatsen? daar kan ik niet goed wijs uit. Mijn vriendin kan namelijk niet de hele tijd staan.
Ja, alleen maar zitplaatsen.
Kijk maar eens op deze website en klik op de diverse vakken, dan kun je het zien: http://tampabay.rays.mlb.com/tb/tick...ng_pricing.jsp
Net Tickets besteld voor juli.
Was dit jaar niet echt gunstig.
De bedoeling was om naar een zaterdagavond en zondag middag wedstrijd te gaan met een overnachting in de buurt maar dat was dit jaar helaas niet mogelijk.