Geen outlet volgens mij , alleen 1 winkel in Miami
Afdrukvoorbeeld
dankjewel! dinsdag wouden we toch naar animal kingdom gaan , het park sluit al om 6 uur dus kunnen we dan nog gerust de outlets gaan bekijken , dankjewel!
aaaaaah mijn vriendin wilt ook uggs kopen in florida, hoop maar dat ze zijn uitverkocht!! we zijn immers beide geen advocaat;)
Hoezo uitverkocht die dingen kosten 159,95 dollar en zitten heerlijk (volgens mijn dochter)
In de outlet malls hebben wij geen Uggs gezien. In de "gewone" schoenenzaken zijn ze wel aanwezig. Kosten overal 159,95. Bij alle prijzen komt nog wel tax (meestal zo'n 6 a 7%). Blijft het nog altijd spotgoedkoop. Levi's spijkerbroeken voor 20 euro.
Merkshirtjes tussen 10 en 20 euro. Goede herenschoenen voor 40 euro en ga zo maar door. Je moet wel erg je best doen om voor meer dan 175 euro te kopen.
Wij zijn ook niet gecontroleerd bij de douane. Een tip als je voor meer dan 175 euro meeneemt. Laat aan bepaalde artikelen (waarvan het duidelijk is dat je die in Amerka hebt gekocht) de prijskaartjes zitten en bewaar de kassabon.
Als je wel gecontroleerd wordt, gaan ze nl. de aankoopprijs schatten en de prijs die je betaald hebt, is waarschijnlijk lager.
Heb je wel eens je man met plezier zien winkelen. In Amerika lukt dat.
yep uggs zijn zo een lekkere aan je voeten als je ze 1 maal hebt gehad wil je niks anders meer en 159$ tegen 300euro hier is echt een koopje hoor
Hallo shoppers,
Even een vraagje over de merken. Zie veel over Ralph Lauren en Tommy maar heb nog nergens in de shop topics iets van Bjorn Borg gezien. Leeft dat niet zo in de VS?
Wij gaan in december en zijn al lekker aan het sparen om te gaan shoppen ;-)
Grtjs Greeneyes
Hoi,
Zoals al eerder aangegeven: de europese merken zijn daar zelden goedkoper. Bjorn Borg is zo'n Europees merk. Daar zul je dus niet zoveel van aantreffen, of het is gewoon duur. Kijk gewoon eens naar het spul (ondergoed) van een amerikaans merk als Tommy Hilfiger, ook erg goed en vergelijkbaar met BB, maar dan wel goedkoop. Ook kun je bij bijv. Walmart ondergoed van Hanes kopen, ook erg goed spul (o.a. Michael Jordan maakt er reclame voor).
OK, thanks voor de tips. Verder is het toch ook zo dat de merken in gewone winkels dus niet in de outlets (bijvoorbeeld Tommy) ook nog een stuk goedkoper zijn dan in NL. Wij zijn in december naar Curacao geweest en de Tommy H. winkel was daar echt wel de moeite waard. Zoveel zouden we in NL nooit gekocht hebben ;-).
grtjs
Greeneyes
Zie hier één van de reclames:
En nog eentje:
Mijn ervaring is dat kleding in de outlet stores stukken goedkoper is dan in Nederland. Ik was waarschijnlijk ook nog in een goede periode want bij de Macy's was er flinke uitverkoop, wardoor je daar nog goedkoper kon kopen dan in de oulet stores. Heb dus flink ingekocht de afgelopen weken!!
gr.Yvonne
Wij gaan in de herfstvakantie, enig idee of er dan nog sale is bij Macy ed?
meisje
Kan je op hun site zien: http://www1.macys.com/catalog/index....536*1*24*-1*-1
Wij ( mijn vrouw dus...) vonden de spullen van Guess spotgoedkoop bij Macy's in Orlando.:-#
Ik las al dat de Nike's veel goedkoper zijn dan hier. Dat geldt neem ik aan ook voor de kids? Wij willen voor ons zoontje (3 jr.) graag wat schoentjes kopen. Daar betaal je hier toch al gauw 35 euro voor.
Iemand hier ervaring mee?
Ik heb afgelopen zomer een paar Nikes voor mijn zoon gekocht voor $30, dus zo'n €20 omgerekend. Da's zo'n beetje de gemiddelde prijs voor kindermaten, maar je kunt ook het geluk hebben een aanbieding aan te treffen voor $5-10. Dat soort mooie aanbiedingen zie je echter zelden in de Nike-outlets, maar eerder in de grote schoenenwinkels of warenhuizen als Macy's en Sears.
Wij zijn net terug uit Orlando. Vonden niets aan de outlets, maar de Florida mall had dikke vette uitverkoop hoor! De Millenia had iets minder uitverkoop. Is inderdaad een heel mooie mall. Je vindt er de duurdere merken.
Uggs hadden ze in de sale bij Nordstrom. Ik heb nog speciaal voor jullie naar de prijzen gekeken, maar ben het eerlijk gezegd weer vergeten. Sorry. Zal het ff bij mijn reisgenoten navragen.
De outlets vond je niets :s?
Wij vinden die het best
Nou we vonden er niets aan omdat de mall leukere spullen voor minder geld had! Dan is de keuze gauw gemaakt!!!! ;-)
Er waren o.a. zeer mooie overhemden van Calvin Klein voor $13. Die prijzen zijn we niet tegen gekomen in de outlet. Maar misschien zijn we op een ongunstige dag gegaan?
Wij hebben de outlets ook diverse malen bezocht en aardig kunnen slagen (hebben zelfs een extra koffer moeten kopen ;-) Hebben ook de Florida mall bezocht maar vond die te massaal, druk en lawaaierig terwijl in de outlets juist naar onze mening een hele relaxte sfeer hing.
Bij ons was het zo goed als leeg (qua mensen dan he) Heerlijk! Alle koopjes voor ons alleen! Begrijp me niet verkeerd, we hebben ook wel wat gevonden in de outlet hoor, maar de Mall was voor ons echt TOP!
ook een 'sideline' voordeeltje van de Mall: overdekt, dus droog en koel.
Ik heb mijn Uggs altijd bij Journey's gevonden. Die zit zowel in de Premium Outlet als in de Florida Mall. Voor de hoge Uggs heb ik 149,99 dollar excl tax. betaald en voor de medium lage 127 dollar.
Die Hanes onderbroeken zitten super goed en die heeft ook een winkel in de Premium met meestal dezelfde actie 3 voor 10 dollar. Hebben altijd leuke texten erop, mijn favo is Ive got an A in shopping! Is me op het lijf geschreven.
Mijn favo shopping center zijn Prime, Premium, Florida Mall en Burlington Coat Outlet. Deze laatste heeft zo ontzettend veel onder 1 dak. Haal hier altijd mooie jassen buiten. Zeker de moeite!!! Ck jas (lang, dain: normaal 319$ nu 117$, een korte met wol van binnen: normaal 213$, nu 85$). Tis de moeite.
In Macy's een portefeulle van Guess voor 16$. Voor diegene die graag merkshampoo's gebruiken, zoals Matrix, Redken enzo. is Trade Secret echt een aanrader. Je hebt ook Beauty express, maar deze is net ietsjes duurder (niet veel). Bv 25$ voor 2 x 1L flessen (shampoo en conditioner), een shampoo kit = 1L shampoo en kleinere conditiones voor 15$ van Matrix.
Ik zag dat ze een Columbia winkel gingen openen in november.
Gelijk zoeken naar een winterjas, als ze die daar hebben, want het is daar iets warmer dan hier natuurlijk in de winter.
En in dat Neiman Marcus, hebben ze daar leuke aanbiedingen?
Zag op hun site mooie Prada kleren, ben benieuwd of ze die ook in de outlet hebben
neimann & marcus heeft een outlethoek daar kun je merkkleding vinden voor minder dan de helft het gaat hier om laatste stuks of om kleding met een klein foutje aan . Nordstrom heeft dit ook die hebben nu een halfjaarlijkse sale zowel online als in de winkel
Haha ben ik nou de enige die niet voor de merkkleding naar Florida gaat!
Wij gaan nooit naar die outlet malls. Nix voor ons! Ik hou niet van al die merkkleding om nieuw te kopen (ik koop alles 2ehands namelijk) en mijn vriend is heel lang en heel dun, dus die kan toch nooit wat vinden.
Als je ook goedkoop merkkleding wilt kopen. moet je maar eens naar Ross Dress For Less gaan kijken. Het is wel een rommelige winkel, maar er is oh zo veel te vinden en goedkoop.
Ik koop ok niet alles nieuw hoor ! Maar als ik een jeans die je hier 200 tot 300 euro betaal ginder vind voor 60 tot 80 dollar in de uitverkoop weet ik het wel hoor
Wij hebben in 2005 en 2006 veel van Tommy Hilfinger gekocht en sportschoenen. Tommy scheelt echt veel, zeker bij de outlets.
Wat is jullie favoriete merk spijkerbroek en waar kopen jullie die?
Nou dan zal ik zelf maar aftrappen: Wrangler, te koop bij de VF Stores, o.a. in Lake Buena Vista Mall.
Lee, te koop bij de VF Stores, o.a. in Lake Buena Vista Mall.
Voor mij is het Levi's, maar of je daar nou iets wijzer uit wordt???:-?
Spijkerbroeken koop je overal, van de Wall*Mart tot aan de <merknaam>store :)
euuu ik heb er op het moment 102 en ik koop ze vanuit amerika op een forum voor jeans
Ik heb True religion , rock & republic en seven for all mankind .
Nordstrom heeft een koophoek waar je echt koopjes kunt vinden maar marshalls en tjmaxx hebben soms ook jeans
Ik koop deze merken omdat ze mooi zijn in de eerste plaats en true religion vind je hier zeer weinig
enja ik draag ze allemaal
Ik heb afgelopen oktober ook een erg mooie True Religion voor mezelf gekocht bij Bloomingdales. En vorige maand kwam ik er achter dat ze dat merk ook volop verkopen bij Saks Fifth Avenue in de Prime Outlet (daar Saks Off Fifth geheten) en toen heb ik er ook 1 gekocht voor mijn 2-jarige dochter.
Lee en wrangler in de Lake Buena Vista Mall of Wall mart
je moet voor true religion regelmatig bij revolveclothing kijken op hun website zijn er soms veel koopjes en ze verzenden gratis bij meer dan 100$
Als ik dit niet mag melden verwijder de naam van de website maar
Voor mij Rock & Republic, ivm de lengte, 34/36inch. Gekocht bij Nordstrom, geloof ik, ze hadden ook seven for all mankind. Helaas heb ik maar 2 spijkerbroeken gekocht van Rock & Republic. Eind april ga ik naar NYC, hoop daar iig meer dan 2 aan te schaffen. In nederland is het voor mij lastig lees: een ramp, om een leuke spijkerbroek te vinden met de juiste lengtemaat.