Ze leveren inderdaad niet aan België.
Heb ze dit jaar bij Ticketmania besteld, leveren hier wel en was nog gratis ook :-)
Afdrukvoorbeeld
Ze leveren inderdaad niet aan België.
Heb ze dit jaar bij Ticketmania besteld, leveren hier wel en was nog gratis ook :-)
Je kan toch ook een flexticket kopen ter plaatse he?
Kost je dan een paar dollar meer maar is op zich toch ook een optie. Of heb ik het mis?
Misschien toch ook even een vraagje over die flextickets. Als je een Orlando flexticket neemt voor 5 of 6 parken, dan staat er dat je die 14 opeenvolgende dagen kunt gebruiken. Mooi, dat snap ik:shock:. Maar kun je binnen die 14 dagen dan ook bijvoorbeeld 2 x naar hetzelfde park of kun je binnen 14 dagen 1x een park bezoeken.
Ik heb wat gezocht maar ben daar nog niet achter. Wie heeeft hier ervaring mee?
Staat best duidelijk bij de details op de diverse sites van oa Universal, Seaworld etc maar goed, hier een linkje: http://www.seaworld.com/Tickets/Visitors.aspx
Citaat:
Orlando Flex Ticket
SeaWorld + Aquatica + Universal Studios + Islands of Adventure +
Wet 'n Wild
FIVE of the world's most incredible theme parks — one amazing value!
- Enjoy SeaWorld, Aquatica, Universal Studios, Islands of Adventure and Wet 'n Wild at your leisure.
- Our unique Length of Stay Benefit* allows unlimited admission during your vacation so you can come and go as you please, at no extra charge.
- Aquatica Hour-Early Exclusive — buy online and start your Aquatica fun an hour earlier than everyone else on the weekends.
- Free Admission to CityWalk.
- Pay for parking only once if you visit more than one park on the same day.
*ticket expires 14 days after first use
Bij Ticketmomma kun je zelfs 3 parken om 3 parken doen. Dit in een tijdsbestek van 21 dgn ipv 14 dgn. Dus Universals en Wet n Wild in één week. En Seaworld , Bush Gardens en Aquatica in de andere 14 dagen.
Niet verkeerd.http://www.ticketmomma.com/catalog/p...03066483b44078Citaat:
6 Park Bundle o' Fun - Adult
You can max this ticket package out at 21 Days
- Universal Studios, Islands of Adventure, and Wet n' Wild Combination Ticket (CityWalk included) good for 7 days, unlimited admission
- Sea World, Aquatica, AND Busch Gardens Combo ticket good for 14 days, unlimited admission
Ik zou even uitrekenen of je daar daadwerkelijk goedkoper uitbent. Bij Universal zelf heb je dit pakket ook:
http://www.universalorlando.co.uk/im...park_bonus.gif
Deze kun je binnen 14 dagen doen. Zie http://www.universalorlando.co.uk/tickets.html
En de Combo van Busch Gardens, Seaworld en Aquatica kun je ook bij Busch zelf kopen. Zie http://www.buschgardens.com/Bgt/Tickets/Visitors.aspx
En daar verkopen ze ook het Orlando Flex Ticket Plus, voor alle 6 de parken ($279 ex tax) voor 14 dagen.
-------
Edit: Ticket Momma package kost $255.32 ex tax. Is dus iets goedkoper. Zit wel een klein verschil in de geldigheidsduur maar dat is een kwestie van plannen.
Wat kost de Busch Gardens, Seaworld en Aquatica combo via jouw link dan ? De Universal combo van drie parken is 149,- dollar.
Die 255, van ticketMomma voor drie weken is zo verkeerd nog niet vermoed ik.
Alle 6 de parken kost bij Busch Gardens $279.95 ex tax
Citaat:
Orlando Flex Ticket Plus http://commerce.4adventure.com/EStore/Images/Blank.gif
http://commerce.4adventure.com/estore/images/blank.gif http://commerce.4adventure.com/estore/images/blank.gif
Want the ultimate Orlando family adventure experience? Enjoy unlimited admission to a world of six family entertainment experiences with this comprehensive package: SeaWorld, Aquatica, Universal Studios, Islands of Adventure, Wet n Wild and Busch Gardens Tampa. The best of Orlando—and more—is waiting for you and your family for a once-in-a-lifetime trip.
Die is idd niet verkeerd.Citaat:
Die 255, van ticketMomma voor drie weken is zo verkeerd nog niet vermoed ik.
Dag ik vroeg me meer af wat die combo bush gardens kost via jouw link.
Dit kon ik namelijk niet terug vinden.
Want dan kan je inderdaad de Universal combo kopen voor 149,-dit voor 14 dgn. Die combo van Busch Gardens, Seaworld en Aquatica zal dan ook voor 14 dgn kunnen vermoed ik , en.... zal je dan later kunnen doen in tijd , dus kan je nog meer spreiden , zeker als je 4 weken gaat.
Maar wat kost deze dan ? , ik vind deze aanbieding niet:oops: .
3 Parks $ 124,95 exclusief tax
SeaWorld + Aquatica + Busch Gardens
Our combination tickets offer fantastic benefits and savings. Additionally, adults can take advantage of select tickets at kid prices when you pre-purchase on our Web site at least 7 days in advance.
- Enjoy SeaWorld, Aquatica and Busch Gardens at your leisure.
- Our unique Length of Stay Benefit* allows unlimited admission during your vacation so you can come and go as you please, at no extra charge.
- Also included is free roundtrip transportation on our Shuttle Express for the short ride to Busch Gardens in Tampa.
- E-Ticket allows you to print your ticket at home and go straight to the turnstiles.
- Tickets are Non-Transferable.
- This offer is not to be combined with any other special events or discounts.
*tickets expire 14 days after first use
Hee bedankt das dus 149 + 124,95 exclusief tax.
Dan kun je het weer spreiden over 28 dgn.
Ook niet gek kan je het op je gemak doen en een aantal parken zeker meerdere keren doen zonder een mega schema te hebben.
Het wordt of dit ticket of die van ticketmomma.
Volgens mij is die 255 inlc tax ?...
Wij gaan in april/mei naar Florida en zijn op zoek naar het flexticket voor Seaworld, Bush Garden en Aquatica. Op seaworld.com hebben we aanbieiding gevonden voor $ 499,80 deze is 14 dagen onbeperkt geldig.
Is dit een goede aanbieding? Andere tips zijn welkom.
Gr.
Mirella
http://www.undercovertourist.com/uni...tions/tickets/ $ 271.95 Orlando FlexTicket Plus
Ik zou de prijs van de flextickets eens vergelijken met de losse e-tickets. Bijvoorbeeld het 3 parksticket van Seaworld, Buschgardens en Aquatica van $ 124.95.
Hoi,
Is het nu nog steeds goedkoper om via de site van undercovertourist toegangskaarten te kopen voor Universal en Seaworld? Er wordt ook gesproken dat je ook de tickets in Amerika kan kopen. Heeft iemand daar de laatste maanden ervaring mee?
Ik hoor het graag.
We gaaan voor het eerst naar Florida in april!
Groetjes
Anneke
Hi Anneke,
volgens mij staat er best een heleboel recente informatie in dit topic. Prijzwijzigingen en aanbiedingen houd je altijd, dus blijft het zaak om zelf altijd nog even te controleren voor je de tickets bestelt.
Als je vandaag de prijs van bijvoorbeeld Seaworld met UCT vergelijkt, zie je dat je op de Seaworld site $ 69,18 betaalt en bij UCT $76.95. (incl tax)Bij Seaworld heb je de tickets gelijk in huis d.m.v. een pdf bestand dat je kunt uitprinten. Bij UCT moet je de tickets bij het loket van Seaworld nog ophalen. Opsturen kan ook, dan komt er nog $ 23 bij......
Natuurlijk kan je tickets in Amerika kopen, maar of het verstandig is, is de vraag. Voor het voordeel hoef je het niet te doen, tenzij je graag bij duistere kioskjes koopt..... Uit de berichten op dit forum maak ik op dat vrijwel alle forumleden de tickets vooraf kopen als ze toch van plan zijn de parken te bezoeken.
We hebben vorig jaar de flextickets via de site van seaworld besteld en betaald via een creditcard. Kregen de kaarten 2 dagen later via UPS gewoon thuis afgeleverd.
http://www.seaworld.com/Tickets/Visitors.aspx
Thanks!
Groetjes
Anneke
Bestaat er eigenlijk ook een soort van Flex/ Hopper pas voor alleen Universal en IOA, die dan wel 14 dagen geldig is?
Ik heb wel het een en ander op gezocht, maar zag dan dat de tickets 7 dagen geldig zijn.
Wij willen beide parken in ieder geval 2x bezoeken, vandaar!
Groetjes Marja
Nee, bij mijn weten is zo'n kaart er niet. Dan krijg je het Orlando Flexticket (Plus) in combinatie met Seaworld, Aquatica, Wet & Wild en Busch Gardens. Je kunt wel een 2-park jaarkaart vor US en IOA kopen voor $150. Deze kaart kent wel enkele geblokkeerde dagen in het topseizoen, dus let daar eventueel op.
Er is ook een Coca Cola actie, enige tijd geleden volgens mij nog voor iedereen toegankelijk, op dit moment alleen voor inwoners van Florida en Georgia. Zo'n kaart kost $ 99,99. Je krijgt dan geen e-tickets maar vouchers en ik vermoed dat je je moet legitimeren als je de tickets ophaalt. De kaart is geldig tot 19 december en heeft ook in april, juni en juli enkele block-out days. De Coca Cola code was niet zo moeilijk te verzinnen, een adres met postcode lukte ook nog wel maar ik ben bang dat je met de creditcardgegevens vastloopt. Zover ben ik in ieder geval niet gegaan, je zou het kunnen proberen.
Lijkt me dan toch nog altijd goedkoper, want de kaart voor 1 bezoekje aan 1 park kost al $73, dus dat is dan al snel $146 winst p.p als je een tweede keer het park aandoet! (of zie ik dat verkeerd?)
Dat hij dan een jaar geldig is, is misschien een goeie reden om binnen een jaar "even" terug te gaan:razz:
Nu kwam ik ( via het Orlandotips forum) er achter dat er een site is www.attraction-tickets-direct.co.uk ,en daar verkopen ze een ticket genaamd: Universal 2 park bonus ticket, geeft 14 dagen onbeperkt toegang voor Universal en IOA., en dan voor 84 pond. p.p
Nu heb ik op de originele site van Universal gekeken, maar daar komt deze ticket nergens terug, is er iemand hier misschien bekend mee, want straks heb ik tickets besteld, en dan kom ik het park misschien niet eens op!
@Micktomar ik heb "dezelfde" tickets geboekt via Holland International bij Thomas Cook althans een 3-park bonus ticket zit Wet 'n Wild nog bij maar als ik het goed zeg uit mn hoofd staat die 2-park ook in die reisgids. Ik heb de 3-park voor 98 euro p.p, geen idee of dat een goede prijs is maar oke ter info
edit ik heb even gekeken in de reisgids en de 2-park bonus tickets staan er ook bij voor 78 euro p.p (volw)
Hallo Maanbo
Bedankt voor de info, ik ga binnenkort maar eens even naar het reisburo (Thomas Cook) om na te vragen, en die 98 euro is volgens mij wel een goede prijs hoor, een losse ticket aan het loket komt al snel op 53 euro ( voor 1 park), en nu kun je zo vaak gaan als je wilt.
Het is trouwens ook goedkoper dan op die site, want dan zou ik omgerekend 94 euro kwijt zijn, en dan was dat nog zonder verzendkosten.
Wat een uitkomst is dit Forum toch!!
Bedankt voor je snelle reactie
Groetjes Marja
ik weet eerlijk gezegd niet of je die tickets los kan boeken zonder hotel enzo maar vragen staat vrij dus suc6 en graag gedaan ;)
edit: ik heb de prijsbijlage van Holland International er weer even bijgepakt en er staat boven
"de excursies zijn alleen te boeken in combinatie met een hotelovernachting" :sad:
maar proberen kan altijd toch ;)
Proberen ga ik zeker, maar nu weet ik in ieder geval dat die tickets gewoon in omloop zijn, dat er meer mensen zijn die er een hebben!:grin:, dus lukt het niet bij Cook, dan kan ik altijd nog via die site bestellen.
Kijk naar de volgende site http://www.universalorlando.com/tickets.html
Volgens mij is de ene maar 7 dagen geldig, en heeft de seasons pas bijna de hele maand Juli geblokkeerd...
Ik heb vandaag de "Multi-Day" tickets binnen gekregen (besteld op 29 Mrt), het zijn een soort hard kartonnen kaartjes waar je je naam en handtekening op moet zetten.
Eigenlijk had ik gedacht dat het een soort van plastic pasjes achtig kaartje zou zijn, maar zijn er nog andere die van dit soort pasjes hebben binnen gekregen?
Groetjes Marja
Wij hadden ook kartonnetjes. Voorkant een plaatje...achterkant een barcode en plaats voor je naam en handtekening.
Werkt gewoon, hoor???
Oh ..gelukkig maar, dan wel zeker elke keer een ID meenemen als je het park gaat bezoeken?
Die hebben we altijd bij ons, maar er is niet naar gevraagd. 1x weigerde het kaartje en moest mijn man even apart komen, maar ook dat gaf geen probleem. Wij hadden voor alle zekerheid wel een kopie meegenomen van de betaling. Gewoon een A4tje in je tas. Maar nogmaals....niet nodig gehad.
Spijtig dat Undercover tourist ze niet opstuurt naar België !!
Hoi hoi!
Over een aantal weken vertrekken we naar Florida (eindelijk).
Dit word onze eerste keer, hopelijk werkt het niet té verslavend :-D
Nou hebben we een vraagje over de flexticket.
Zie even door de bomen het bos niet meer, een aantal topics doorgelopen...
We willen de volgende parken bezichtigen:
1- Kennedy Space Center
2- Sea World
3- Busch Gardens
4- Universal Studios
5- Magic Kingdom
Dan kom ik qua kosten uit op: € 372.61 voor 2 personen
1 = 76 dollar = 54.25 eurie
2&3 = 150 dollar = 107.07
4 = 146 dollar = 104.22
5 = 150 dollar = 107.07
Nou komen we er niet uit of er ook een flexticket is voor bovenstaande parken?! :-k
En ben je dan goedkoper uit of juist niet?
Overigens willen we eigk gewoon de tickets in Florida zelf ergens kopen...
Wie o wie heeft tips! Alvast bedankt weer!
Greetz Chjema
Hoi Chjema,
Er zijn inderdaad flextickets te krijgen.
Gebruik eens de zoekfunctie, en type daar flex ticket.
Je zult verteld staan wat voor info je vind.
Succes ;) :lol:
Groet,
Pascal
Ja die info heb ik idd wel gevonden maar werd er even geen wijs uit.
Vandaar dat ik het op deze manier probeerde en iemand zo een antwoord klaar had :)
Maar ga er nog wel even voor zitten en kijken of we eruit gaan komen...
Een flexticket voor al de genoemde parken bestaat helaas niet (meer).
Maar o.a. een combi Seaworld-Bush Gardens behoort nog tot de mogelijkheden.
Helaas is ligt de tijd van FITS alweer ver achter ons :-(
oké dank je!
Flexticket voor Seaworld en Busch Gardens zag ik idd op de site van Seaworld staan.
Denk dat het qua prijs niet veel uitmaakt of ik ze in NL bestel of daar koop...?!