-
Re: ervaring gevraagd: fly en drive Exit reizen
Dat valt mee, maar let op: de auto is voor dit bedrag alleen maar WA-verzekerd. Het is verstandig om een uitgebreider pakket bij de autohuur te nemen, waarvoor je uiteraard wel (veel) extra betaald. In zo'n uitgebreider pakket zitten aanvullende verzekeringen (de claims in de VS kunnen erg hoog zijn!), de mogelijkheid om extra bestuurders te registreren, vaak ook een tank benzine (dus vol meenemen en leeg afleveren) en alle lokale belastingen.
-
Wij hebben jaren terug fly&drive geboekt bij Exit reizen. We moesten een vermogen bij betalen aan verzekeringen etc bij het afhalen van de auto in Orlando. Dus als je bij ze boekt neem dan een aanbieding met alle verzekeringen en lokale belasting enz. Maar alles los boeken kan voordeliger zijn.
-
Hallo Ilssse,
Wij hebben 2x bij Exit een fly & drive geboekt: 1 x voor 3 weken naar California en 1 x voor 3 weken naar Florida (vertrek in november dit jaar). Zowel de prijs als de service bevallen ons bij Exit. Het ligt er wel aan in welk seizoen je gaat, ze zijn niet altijd de goedkoopste.
Suc6!
-
Beste Ilssse,
Wij hebben dit jaar ook voor het eerst geboekt bij Exit reizen, wij vliegen 11 oktober naar Atlanta waar we de auto ophalen en bij familie langsgaan, we gaan eerst voor 1 week naar Nashville en vervolgens naar Orlando en Clearwater/Tampa/St.Petersburg.
Tot nu toe prima behandeld door Exit reizen, ze reageren snel op mails die je verstuurd, je moet inderdaad wel heel goed opletten wat er allemaal wel en niet in het Fly-drive pakket zit, zoals Michael66 ook al aangeeft, dus goed informeren :-k.
Ik ben de afgelopen 6 jaar naar de USA gevlogen (vaak Atlanta, maar ook naar Miami en Orlando) en heb ook altijd bij Exit reizen gekeken, dit is het eerste jaar dat zij als voordeligste aanbieder uit de bus zijn gekomen, vandaar dat ik bij hen geboekt heb.
Mocht het later (na de vakantie) toch nog tegen gevallen zijn zal ik je dat zeker laten weten,
Groet,
Bert
-
Wij zijn net terug van 10 dagen Florida, geboekt met Exit Reizen. We hadden het 'zilver' pakket gekozen voor de "Sun&Fun" rondreis. Mede omdat de hotelrecenties die aangeboden werd bij het 'bronze' pakket op internet niet zo best waren hebben we voor 'zilver gekozen, en het scheelde niet veel in prijs...
Reis verliep echt SUPER, alles goed geregeld, hotels waren prima (Clarion Maingate in Orlando, Hampton Inn Fort Myers, Best Western in Miami) enige minpuntje was dat vooral in Fort Myers het hotel vrij afgelegen lag, niet echt bij strand in de buurt, maar ja, we hadden toch een auto:smile:
Bij het verhuurbedrijf was alles ook goed geregeld, we kregen een GPS aangeboden voor 11 dollar per dag, en na enige onderhandeling mochten we zelf kiezen welke auto we daarbij wilden hebben:smile::smile: Dat werd dus een Ford Mustang convertible\\:D/ wat hebben wij genoten van het cruisen met open dak! En ik moet zeggen dat die gps ook echt superhandig was, echt aan te bevelen. Kortom, ik zou zo weer met Exit gaan, ze bieden een degelijk pakket aan, reageren snel op de e-mails, alles is mogelijk (wij hebben pakket verlengd met 1 nacht Miami) prettige organisatie!
Voor iedereen die nog naar Florida gaat, fijne vakantie!!!!
-
Re: Exit reizen
Tsja, ik heb wel eens gekeken bij Exit reizen een tijd geleden toen waren er veel addertjes onder het gras waardoor je uiteindelijk toch meer betaalde.
Ik zelf boek meestal wel bij ANVR/SGR organisaties, aan de SGR heb ik meestal niet veel omdat ik geen pakketreizen boek en je dan geen recht hebt op uitkering bij problemen.
Dat probleem is overigens bij de meeste organisaties ondervangen door de ticketgarantie / verzekering die uitbetaald bij problemen.
-
Hoi,
Exit Reizen is één van de reisorganisatoren die geregeld worden aangehaald op dit forum. Probeer de zoekfunctie maar eens.
ANVR-lidmaatschap zegt niet altijd wat. Wat het wel zegt als ze geen lid zijn is dat ze hun lidmaatschapsgeld niet omslaan in de prijzen van je reis.
Addertjes? Nou nee. Maar de pakketreizen zijn (bij de meeste reisorganisaties) nogal krap ingericht. Krap? Ja, met de kleinste auto en het beperkste verzekeringenpakket, de minimale hotels, de vlucht met het laagste tarief (wat vaak niet meer te boeken is). Laat je dus niet leiden door de aanbiedingsprijs, maar vraag ze een offerte voor wat/wanneer jij wilt.
-
In 1995 en 1996 met Exit reizen naar de States geweest en zonder problemen!:razz: Toen beide keren een fly-drive geboekt, vlucht via United Airlines en auto via Alamo :idea:(zorg wel dat je het gold pakket boekt anders komen er kosten bij, mits je goed verzekert wilt zijn)
Natuurlijk is het inmiddels wel ruim 12 jaar geleden, maar toen was alles goed geregeld.
-
Ook wij hebben in 94 twee maal geboekt bij Exit reizen. Uitstekend geregeld allemaal. Bestaan dus ook al heel wat jaartjes. De goedkoopste zullen ze niet vaak zijn, maar net als Jan Doets, heeft men erg veel ervaring in op maat reizen.
-
Juist terug van 3 weken Florida via Exit Reizen, en was perfect geregeld.
Verzekering van de auto was full option. De hotels waren perfect, meer als we verwacht hadden. Kleine problemen die we via de mail melden werden onmiddellijk opgelost; en daarna werden we dan gebeld op de hotelkamer.
Niets mis met Exit Reizen.
P.
-
Wij gaan 28 februari voor de 3e keer naar Amerika via Exit reizen,(fly-drive) omdat hun service en prijzen ons prima bevallen! Je krijgt inderdaad meteen antwoord op je emails, en passen je reis aan als dat nodig is. Deze zomer hebben we weer een reis bij hun gereserveerd, deze keer een rondreis door Florida (+ minicruise naar de Bahamas) de prijs van deze reis verbaast me nu nog steeds.
www.hetty.come2me.nl
-
Ik ben bezig met een reis naar Florida via Exit reizen (voor 6 personen). Op elke vraag en verandering wordt direct gereageerd. Zit nu in de boekings/betalingsfase. Binnen 10 minuten had ik al de bevestiging van de vluchten incl plaatsen in het vliegtuig. Hierop een vraag gesteld (we zaten wat vreemd verdeeld in het vliegtuig). Ook dat weer binnen 15 minuten aangepast. Lijkt dus heel goed te gaan.
-
Hey, wij hebben geboekt via Exit, en alles is nu sinds vorige week betaald, wanneer mogen wij nu meer info verwachten?
We hebben alles via mail gedaan, toen we dus bevestigden hebben we onmiddellijk een bevestiging gekregen van de vluchten, en een factuur. Het voorschot hebben we toen direct betaald, en vorige week dus de rest van de som, om zeker te zijn dat ze het 28 dagen voor vertrek ontvangen.
Maar we hebben sinds die vluchtbevestiging en factuur niks meer gekregen, en ik ben toch wel nieuwsgierig, ik kijk er naar uit om er iets van te horen, of in de bus te krijgen...
Wij wonen in België, maar ik denk niet dat het ertoe doet?
-
Heb de afgelopen 3 jaar met exitreizen naar Florida gereisd (fly-drive) en gaan dit jaar voor de 4e keer boeken!
Bevalt ons prima dus!
-
Hier nog iemand met goede ervaringen omtrent Exit-reizen. Een aantal jaar geleden een fly & drive geboekt naar Florida. Alles keurig en prima geregeld.
Dit jaar ook een aantal keer email contact gehad met Exit reizen omdat ik een reis wilde boeken. Echter nu toch maar eens geprobeerd om alles afzonderlijk te boeken, volgens mij bespaar ik daar wat mee. Het is veel zoekwerk maar kei leuk om te doen. :)
-
Hey iedereen,
Gisteren was ik er niet meer toe gekomen om te bellen naar Exit, maar vandaag zie ik dat ik eindelijk een mailtje heb teruggekregen, ze hebben de reisbescheiden dinsdag aan ons verstuurd, dus we zijn in blijde verwachting!! \\:D/
Maar oef, ik ben toch wel opgelucht,het is tenslotte de eerste keer dat we online een reis geboekt hebben, en we waren toch een klein beetje in paniek dat we plots niks meer van ze "hoorden"... :oops:
Maar ik weet het, da's natuurlijk net waarom de prijs zo voordelig is, niet teveel blabla...
En om even ongeduldig te zijn, hoe lang doet de post erover van NL naar BE? Iemand? ;)
-
Re: wie heeft ervaring met Exit reizen
wij zijn vorig jaar met exit reizen naar de west-kust geweest. ik was hier erg tevreden over. service was goed en de prijs laag. al mijn vragen werden netjes beantwoord. dit jaar hebben we ons vliegticket via hen geboekt en ook daar ben ik erg tevreden over. Waar je op moet letten? je krijgt een kant-en-klaar pakket aangeboden en je hebt niet de vrijheid om je route te veranderen. als je dat niet erg vind dan kun je prima een rondreis bij hen boeken. wil je meer vrijheid dan moet je het zelf doen. wij kozen voor de gold-hotels, ik was tevreden met de kwaliteit. de auto hebben wij ter plekke geupgrade naar een chrysler 300 C voor 9 dollar per dag (overigens ging die kapot en kregen we er een ford mustang cabrio voor terug :))
-
Re: Wie heeft ervaring met Exit reizen?
Ook wij zijn wel eens met Exit op reis geweest en erg tevreden!! Coast to coast en nog een week verlengt voor Don Cesar in St Pete, dit was geen hotel in hun lijst maar was geen probleem om extra te boeken.\\:D/
-
Exit reizen heeft inderdaad pakketten, maar je kunt dit ook zien als voorbeeld. Wil je iets anders vraag het ze en binnen no time heb je antwoord.
Ik ben iedergeval tevreden over hun snelle antwoorden.
-
Hier ook een tevreden klant, tot nu toe dan, want we moeten nog vertrekken ;-)
Zoals HenkR zegt, de pakketten kunnen dienen als voorbeeld, ik heb me op een aantal van hun voorstellen gebaseerd om toch de reis samen te stellen die wij wilden maken. Dan een offerte aangevraagd met de plaatsen die wij wilden aandoen, en we hadden echt bijna direct een antwoord mét prijsofferte! Dus inderdaad een goeie service, ik heb wel 10 keer gemaild met extra vragen en wijzigingen, en telkens kreeg ik onmiddellijk een antwoord! Ook na de betaling, de reisdocumenten na een weekje ontvangen (in België) en alles super in orde!
Nu is het enkel nog zwaar aftellen tot woensdag! :) Veel plezier bij het voorbereiden!
-
Ook wij zijn in 2006 met Exit naar Florida geweest.
Alles is goed geregeld geen problemen ondervonden.
Alleen kun je veel geld besparen als je alles zelf regelt,het schema van Exit zit nogal strak in elkaar.
Dennis
-
Ook wij hebben via Exit onze vliegtickets en huurauto bij Dollar gereserveerd. Alles was in orde. Onze vliegtickets waren e-tickets en de voucher voor de huurauto werd ons opgestuurd naar Belgie. Onze vele vragen werden snel beantwoord door ene Anja. Vlotte service en volgens mij goed in prijs. Onze rondreis hebben wij zelf uitgestippeld, dan ben je vrijer...
Verder goede reis gewenst !
-
Re: online reisburo exit-reizen
Beste Danny,
Vorig jaar hebben mijn vrouw en ik een Fly-Drive naar Atlanta geboekt via Exit-reizen. Ik kan niet anders zeggen dan dat alles prima geregeld was, geen enkele negatieve opmerking. Sterker nog we zijn voor komende vakantie \\:D/in oktober ook al met Exit-reizen bezig om dit wederom door hen te laten regelen.
-
Re: online reisburo exit-reizen
Ik ga al 3 jaar naar Orlando wat ik elke keer boek via Exit reizen, nog geen enkele keer wat te klagen gehad! Ook dit jaar weer een fly en drive naar Miami en Orlando geboekt bij Exit \\:D/ Kannie wachten totdat het weer september is! Veel plezier daar:D
groeten Melanie
-
Slechte ervaring Exit reizen
Ik heb helaas slechte ervaring met mijn reisorganisator Exit reizen.
Voor het laatst naar Amerika geweest (Orlando en Miami) met de kinderen in 1978. Nu van 10-08-2008 tot 26-08-2008 met de volwassen kinderen en kleinkinderen. Wat kan een mens beter wensen. De reis geboekt bij Exit Reizen.
We zouden van Washington naar Orlando vliegen met United Airlines, maar het vliegtuig was overboekt. En daar stonden we met 9 man incl. twee kleine kinderen.(2 en 5 jaar oud) Twee uur later konden we alsnog vliegen, ging ook niet door. Toen de volgende ochtend .... dus hotel genomen met alle kosten o.a. taxi. Ook die vlucht ging niet door! Klachten brief en declaratie neergelegd bij Exit reizen, die de klacht weer doorstuurde aan United Airlines.
Die zich weer op hun beurt verschuilen achter overmacht vanwege weersomstandigheden.
Wij ons weer tot Exit gemeld daar wij vinden dat we met hun zaken hebben gedaan. Uiteindelijk besloten we onze huurauto inplaats van in Orlando in Washington op te halen. Inplaats van twee uur vliegen werd het een auto rit van 16 uur om in Orlando te komen. Iedereen was kapot. Exit wil alleen tegemoet komen in de kosten van een luxere huurauto die wij ongevraagd kregen. Van alle gemaakte kosten willen ze verder niets vergoeden.
Heeft iemand goede raad wat voor stappen wij nog kunnen ondernemen om te krijgen waar we recht op hebben?
Groetjes Tonnie Hessels
Moderator Mickey99: samengevoegd met een bestaand topic over ervaringen met Exit-Reizen
-
Re: Slechte ervaring Exit reizen
Helaas zijn weersomstandigheden een geldige reden voor vertraging of annulering. Het verbaast me echter dat men jullie geen overnachting heeft aangeboden, dit is standaard procedure bij een annulering. Of de claim hiervoor bij Exit of bij United neergelegd moet worden weet ik niet, wellicht kan iemand anders daar iets zinnigs over melden.
Kijk ook eens op: http://www.aviaclaim.eu
-
Re: Slechte ervaring Exit reizen
Wij kregen van de vliegmaatschappij kortings bonnen voor het hotel. Maar die waren niet geldig zeiden ze daar aangekomen. Ja ja .... en na een dag reizen een een dag vliegveld ben je zo blij als je wat kan rusten.
Die link die je doorstuurde had ik ook al naar voren getoverd, maar ja recht hebben, en je recht krijgen zijn er twee.
Tonnie
-
Voor die eerste, zoals je zegt, overboekte vlucht had je i.i.g. gratis hotelvouchers moeten krijgen. Wij hadden vorige week vertraging van AMS naar IAD en krigen met z'n drieën direct vouchers voor 2 kamers, en standby tickets voor de volgende aansluiting naar Orlando 4 uur later. En een boeking op een vlucht voor de volgende dag. Konden we zelf kiezen. Gelukkig zijn we op de volgende vlucht gemoffeld, dus was het andere niet nodig.
Als de daar op volgende vluchten voor jullie niet door gingen door slecht weer, heb je inderdaad nergens recht op, helaas. Pech voor jullie en United is gevrijwaard, want ze hebben jullie op de eerstvolgende vlucht geplaatst, en die ging dus niet door vanwege (lees ik) weersomstandigeheden.
Ik had van Exit wel wat meer inspanning, of coulance verwacht.
-
Wij zijn dit jaar met Exit geweest. Ik vond het prima. Goede mensen aan de telefoon en ook uitgebreide goede reacties via de mail.
De reis zelf was prima. We hadden een pakket met middenklasse hotels. Ik heb niets te klagen gehad wat dat betreft, alles prima geregeld.
Voor ons was het de eerste rondreis ergens dus vonden we het wel prettig dat de alles vastlag. Ik zou het nu niet meer doen. Het is toch ook wel fijn als je je eigen route en tijd kunt bepalen.
-
Net terug van een bij Exit geboekte vakantie. Tijdens het boeken, na het boeken werden alle vragen enz zeer snel beantwoord of verder geregeld. Tijdens de reis was alles in orde met auto en diverse hotels. Dus geen slechte ervaring.
Het probleem met de vlucht waar Tonniehes over schrijft kan Exit in eerste instantie niets aandoen. Ook zijn zij niet verantwoordelijk voor de kosten. Had wel verwacht dat ze zouden helpen bij advies hoe verder. Vertragingen zijn hooguit bij een reis/annuleringsverzekering te verhalen.
-
Re: Ervaring met Exit Reizen.nl/goedkope vliegtickets
Ga ook met exit reizen en ben erg benieuwd. vindt de prijzen wel meevallen daar. En heb zelf met behulp van exit medewerkers de pakketreis veranderd omdat ik ook graag naar Bryce canyon wil. Wat ik bedacht had was volgens hun te ver uit de route. Ze geven je dus niet onmogelijke kilometers om te rijden. We gaan Eerst naar New York vliegen dan door naar Californie. Vanuit daar nog zes dagen Orlando en toen bleek dat de vliegtax was vervallen heb ik zonder moeite nog twee dagen Washington bijgeboekt omdat we daar toch weer kwamen om door te vliegen naar Amsterdam Het enige wat ik een beetje vervelend vindt is dat je moet overstappen Vanuit Washington naar New york en dan twee uur moet wachten voor je verder kan vliegen. Verder vindt ik de prijs okay 1800 voor 24 dagen inclusief internationale vluchten.tijden van vliegen zijn ook zeer gunstig be halve in een geval dat we in de avond aankomen en een dag kwijt zijn. Inclusief auto en hotel. Mijn dochtertje van 9 betaalt 900 euro. Heb er erg veel zin in.
-
Re: Reisorganisatie: Exit reizen
Ook wij hebben onze vlucht naar Orlando geboekt via Exit-reizen. Wij vliegen op de 28ste augustus en komen de 15 september terug. Bij de vlucht zit een MVP (7 personen). De afhandeling van vraag en reactie was snel en correct. Voor ons was Exit-reizen ook qua prijs uitstekend.:)
-
Wij zijn nu een paar weken terug uit Florida en hadden de reis ook bij Exit Reizen geboekt.
In Nederland hadden we al flink moeten bellen en mailen om alles goed geregeld te krijgen (steeds maakten ze dezelfde fouten: geboortedata verkeerd, verkeerde maaltijden, te weinig stoelen :() maar alles leek uiteindelijk op papier in orde.
Totdat we terug wilden vliegen vanuit Miami en bleek dat onze jongste zoon niet mee mocht omdat Exit dacht dat hij alleen heen vloog :-s. Na enorm veel gedoe met allerlei baliemedewerkers en douanemeneren mocht hij toch mee. Maar niet dankzij Exit. Volgende keer boeken we ergens anders.
-
Geen enkele slechte ervaring met Exit, ik vind dat ze altijd heel scherpe fly-drives hebben (vlucht+auto). De villa kun je heel makkelijk zelf huren, er staan heel veel tips, sites en ervaringen van Florida-gangers op dit forum.
-
HOI EDDY
wij hebben bij exit geboekt , wij hebben een pakket geboekt.
3 weken 4 slaapkamer villa met zwembad
vlucht met tussen landing wasington
auto minivan
voor 6616,00 voor 4 volwassen en 2 kinderen
wij vertrekken op 1 augustus
succes met jekeuze temaken
-
Bij Exit begint het hoogseizoen dit jaar op maandag
Hoi FLorummers,
Zojuist onze zomervakantie naar FL weer geboekt joehoe! maar dat ging niet helemaal zonder slag of stoot.
Wat mij opviel is dat ik op zaterdag 3 juli (de eerste dag schoolvakantie nl-midden) nog tegen laagtarief kon boeken bij Exit reizen. Wel vanaf Brussel want Schiphol was al vol. Voor €535 p.p. was ik klaar (United via Washington). Een medewerker van het reisburau legde me uit dat de hoogseizoenprijzen op maandag begonnen. Vanaf maandag konden ze niet goedkoper meer dan € 1060 ...
Het is dus kennelijk mogelijk om met schoolgaande kinderen nog net voor het hoogseizoen uit te gaan. FWIW, als iemand nog op het punt staat om rond deze tijd te boeken.
Op de vliegticketsites kom je op dit moment op zijn goedkoopst tussen 950 en 1000 euro uit.
In ons geval gaan mijn zoon en ik alvast vooruit (doen we vaker, 'kwartier maken' noemen we dat altijd) en komt mijn vrouw i.v.m. werk pas de donderdag erop met een duur vliegticket van US Airways (€960) via vliegtarieven.nl. Hebben we ons toch heel wat eurootjes weten te besparen door een aantal dagen vooruit te gaan.. en ik zit weer 3 1/2 week in Florida!=D>
-
Re: Bij Exit begint het hoogseizoen dit jaar... op maandag
wij hebben ook geboekt via exit reizen en vertrekken op 18 aug.
Volgens exit reizen begint het na seizoen op 16 aug.
Voor mijn gevoel is dat nog hoogseizoen maar voor exitreizen niet.
Het scheelt wel heel veel geld, terwijl de kinderen hier dan nog vrij zijn. (zuid)
Maar wat ik begreep beginnen de scholen in amerika weer op 20 aug.
Dus je kan ook met schoolgaande kinderen in het naseizoen, alleen wordt dat wel heel krap
-
Heeft iemand van jullie ervaring met de vliegtickets van Exit reizen ? Wij hebben onze reisbescheiden ontvangen, maar daarin staat dat we E-tickets hebben ( waarvan ik dacht dat we die gewoon uit moesten printen ) en dat we bij de incheck-balie gewoon onze paspoorten en evt. vluchtgegevens moesten laten zien en dat het dan akkoord is, hebben jullie dat ook weleens gehad ?
-
E-ticket hoef je in principe niet uit te printen. Die is namelijk aan je paspoort gekoppeld.
-
Wij zijn ook met Exit reizen naar Florida geweest totaal geen problemen ondervonden. Alleen op de heenreis konden er geen boarding passen geprint worden voor de aansluitende vlucht maar dat is ook allemaal prima opgelost. Wij vonden wel op de terugreis de verzorging veel beter dan op de heenreis.