jammer, heb helaas 2 weken geleden geboekt, maar thanks voor het aanbod!
Afdrukvoorbeeld
jammer, heb helaas 2 weken geleden geboekt, maar thanks voor het aanbod!
Ik kreeg vandaag een kortingscode van http://www.autohotel.nu/
Als je code AHK1210 gebruikt bij reserveringen voor 31 maart 2011 dan krijg je 10% korting. De vakantie mag wel later plaatsvinden als de reservering maar voor 31 maart 2011 gedaan is.
Hoi Fam. de Haan,
Ik teste de code, maar kreeg de melding dat hij ongeldig was.
Grz
Ton
Ik kreeg de mail vandaag. Wij maken er geen gebruik van omdat we vanaf Düsseldorf vliegen. Misschien kun je er een telefoontje aan wagen. Dit staat er in de mail:
Aangezien de krokusvakantie snel nadert willen wij u graag nog eens herinneren aan onze lopende winteraanbieding.
Als u nu een reservering maakt om uw auto te komen parkeren ontvangt u een korting van maar liefst 10% op de parkeerprijs.
Vul op het reserveringsformulier de actiecode in en de korting wordt bij aankomst aan de balie verrekend. De actiecode is eenmalig te gebruiken bij reserveringen die voor 31 maart 2011 worden gemaakt.
Uw vakantie mag dus later zijn, als u maar voor 31 maart 2011 de reservering maakt. Reserveringen die gemaakt worden na deze datum gelden helaas niet meer voor de kortingsactie, dus houd de datum goed in de gaten.
De actiecode is : AHK1210
@ Ton; misschien heeft iemand de code al gebruikt en dit (nog) niet gemeld.
Boven de e-mail staat dat het een nieuwsbrief is. Ik heb niet het idee dat het een eenmalige persoonlijke code is.
.............De actiecode is eenmalig te gebruiken bij reserveringen die voor 31 maart 2011 worden gemaakt.
...................
Lezen is ook een vak.:smile:
Ik bedoel dat ik niet het idee heb dat de code persoonlijk voor mij bedoelt is, maar dat iedereen deze code kan gebruiken. En inderdaad maar voor één reservering.
Mij maakt het verder niet uit, maar als je de code wilt gebruiken dan kun je het beste even bellen met autohotel. Kan toch weer een paar euri's schelen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Als ik een testreservering doe (voor de leuk) is het al enkele tientjes duurder dan Smart parking.
In 2008 hebben wij van het autohotel gebruik gemaakt. Toen was deze een paar euro goedkoper als Smart Parking. Je kunt het ook treffen dat Smart Parking vol zit en dan kun je dit als alternatief doen. Vorig jaar was bij ons Smart Parking met vroegboekkorting ook goedkoper. Het voordeel van Smart Parking vindt ik dat je meteen in de eerst volgende bus kunt stappen naar de parkeerplaats. Bij het autohotel moet je eerst bellen en dan duurt het ongeveer een kwartier tot een half uur totdat het busje er is.
Ik vind Central Parking een veel beter alternatief dan Smart parking. De auto voor Schiphol op laten halen en weer terugkrijgen op Schiphol wanneer je terugkomt. 3 weken of langer op vakantie kost het parkeren bij Central Parking eur. 95,00. Boeken via de KLM site. Zie link http://www.klm.com/travel/nl_nl/plan...rt/parking.htm.
Mijn kortingscode voor 20% op P3 is éénmalig en gratis voor de liefhebber
Reserveren voor 31 mei, terugkeren voor 1 juli, stuur PB
Edit: al weg
Zou iemand mij een kortingscode van P3 kunnen sturen?
X Issabella
Ben je hier alleen gekomen om een kortingscode te verkrijgen? Of ga je ook daadwerkelijk naar Florida?
Hey hallo!
We gaan met een groep meiden een rondtour door florida maken. We bezoeken allereerst Orlando en aan het einde van de reis bezoeken we de everglades op aanraden van me broer die daar vorig jaar is geweest.
Het is allemaal een beetje snel geregeld vandaar die snelle aanvraag van de parkeercode.
Excuses hiervoor
Wij gaan op 4 juli 2011 met het gezin 4 weken naar florida. We willen graag nu al een parkeerplaats reserveren op schiphol via smartparking. Heeft er iemand hiervoor een aktiecode. Dat scheelt weer een paar euro's. De vakantie is al duur genoeg.
En volgens mij zijn de verstrekte codes inmiddels verlopen.
Toen ik een parkeerplek voor mijn auto moest reserveren ben ik een goeie vergelijkingssite tegengekomen van je de prijzen van de parkeerbedrijven met elkaar kunt vergelijken: www.parkerenluchthavenschiphol.nl Ik moet alleen wel zeggen dat ik zelf nog wel op zoek ben gegaan naar ervaringen over de bepaalde bedrijven. Ik houd er namelijk niet van om zomaar een parkeerplek te boeken zonder dat ik van andere mensen ervaringen heb gehoord over de service bijvoorbeeld, maar verder een prima site om extra bij je keuze te gebruiken!
Ik gebruik heel veel Central parking op Schiphol. Dit is een valet service. Je geeft je auto af in de bocht tussen vertrekhal 2 en 3. Als je terugkomt geef je een belletje als je het vliegtuig uitstapt en je auto staat klaar onder het grote scherm op het plein voor Schiphol. Zeker periodes langer dan 2 weken zijn ze prijstechnisch erg interessant. Helemaal als je het via de KLM website boekt en betaald.
Hallo allemaal,
Ik ben Joop en zoals je kunt zien nieuw op dit forum. Ik zou bij jullie graag wat informatie inwinnen over het parkeren rondom Schiphol.
Ik heb eerst lange tijd in mijn hoofd gehad om met de trein naar Schiphol te komen (Woon in de buurt van Leeuwarden) maar nadat wij te horen kregen dat wij al vroeg in de ochtend vliegen was dit geen optie meer! Nu heb ik hier gezien dat je voor 8 dagen genoeg parkeermogelijkheden hebt en het niet eens zo duur hoeft te zijn. Maar zijn er mensen die dit vaker hebben gedaan en een bedrijf hun auto durven toevertrouwen.. Het wordt voor mij namelijk mijn eerste keer dat ik mijn auto bij zo'n parkeerbedrijf ga parkeren..
Alvast bedankt!
Ik heb een goede ervaring met:
https://airportparking.nl/nl/veel-gestelde-vragen/
Je kunt daar je sleutels achterlaten of ze meenemen. evt. noteren ze de km-stand van je auto op het contract, en je kunt kiezen binnen of buiten parkeren.
Ze zitten iets verder van Schiphol, maar ik werd er vlot gebracht en opgehaald.
Ik heb er toen voor gekozen de sleutel achter te laten en die werd na parkeren direct in een kluis opgeborgen. Ik mocht even in de hal kijken en zag er netjes schoon en droog uit. Verder heeft alleen personeel toegang tot de hallen.
Maar met wat zoeken vind je meerdere, ook die dichter bij Schiphol zitten en aan valet parking doen. De prijzen zijn er dan ook naar.
Knaapje
Wij hebben tijdens de vakantie de nacht ervoor bij V/d Valk Schiphol geslapen. Gratis parkeren, een shuttle bus die iedere 30 minuten dag en nacht vertrekt naar Schiphol, heerlijke bedden en 's morgens geen gehaast en dat voor 100 euro! Ideaal!
Die 100 euro is wel in het laagseizoen en excl 6% toeristenbelasting: http://www.valk.com/pages/?ID=3396&p...SCH&i=14#44775
... en de shuttle rijdt ook geen 24 uur per dag.
Wellicht toch iets om rekening mee te houden i.v.m. incheck- en aankomsttijden.
...........De hotelshuttle brengt u tussen 06.00 en 23.40 uur van en naar de luchthaven........
Knaapje
Ik gebruik zeer regelmatig central parking en tot volle tevredenheid. Valet parking zonder de hoge schipholprijzen.
Ze hebben ook een duidelijk filmpje:
Ik ben toch echt goedkoper uit met parkeren op P3 voor 14 dagen betaal ik daar Euro 82,50 tegen Euro 102,- (inclusief de 15,- korting) bij central parking.
En ik hou er al helemaal niet van om mijn sleutels af te geven aan iemand gezien eerdere verhalen van een forumlid waarmee met de auto was gereden tijdens zijn vakantie.
Het blijft wikken en wegen.
De verhalen over P3 zijn af en toe ook niet mis.
Van schade door onbekende wegrijders tot kompleet gestripte auto's.
Je auto staat weken buiten.
Ieder moet zijn afweging maken. De keuze kan mede afhankelijk zijn van het feit hoe je met je auto omgaat. Is het een "leasebak" of een vrij nieuwe zuur verdiende prive-auto.
Met het laten noteren van de km-stand op je contract kan je (teveel) rijden ermee controleren.
Knaapje
Nog nooit problemen gehad op P3, ik kijk echter altijd wel waar ik hem parkeer en naast wat voor auto's. Maar die kunnen in de tussentijd ook weggehaald worden en dan heb je andere parkeerders naast je.
Maar die schades vallen, mocht het gebeuren, bij mij onder de verzekering van de auto. En dat zijn dingen die ook voor de deur of waar dan ook kunnen gebeuren.
ben net terug uit florida en heb mijn auto voor het eerst op schiphol p3 gezet
ik betaalde 97,50 voor 23 dagen dus doe ik dat volgend jaar weer is me wel bevallen
Ik heb vorig weekend ook geboekt voor parkeren op P3...zal laten weten hoe het is bevallen. We gaan in september.
enige nadeel vond ik ze parkeren wel errug dicht naast je maarja zo zijn mensen he?
btw kijk uit na 3 weken het een en ander zit nog al vastgeroest met name je remmen
Het voordeel van Central Parking is dat je niet hoeft te slepen met je bagage wat je op P3 wel moet doen. Als je pech hebt sta je op P3 dichter bij de terminal dan bij het busstation. In weer en wind over de open parkeerplaats lopen.
Bij Central parking kan je ook nog kiezen dat je auto binnen staat en dat je hem gewassen en gestofzuigd terug krijgt. Dat is me de paar extra euro's wel waard.
Overal loop je kans dat je iets gebeurt met je auto maar in mijn ogen is de kans op P3 groter dan bij central parking.
Voor mij een ander voordeel is dat ik tijdens de vakantie de sleutel niet kwijt kan raken.
Bij P3 parkeer je je auto meteen links na de slagbomen om je bagage uit te laden en dan sta je nagenoeg op de plek waar de bussen ook stoppen. Of je parkeert als de bus net weg is even op de plek waar de bus stopt en laad alles uit. Terug idem dito.
Dus dat slepen ligt compleet aan jezelf, je moet af en toe even een stukje lopen van de auto naar de busstop maar dat is toch gezond.
Ik ben de laatste paar keren helemaal rond gereden op P3 en heb de automobiel met succes op nog geen 25 meter van de terminal kunnen parkeren. Lui van aard, hè :lol:
Dat lukt trouwens niet altijd, en dan moet je weer helemaal naar achteren, maar zoals gezegd, soms heb je geluk en is er een verdwaald plekje voor aan.
Verder heeft Jeroen gelijk; bagage droppen en inladen doe je bij de terminal.
Ik snap niet dat iedereen zo bezig is met het parkeren OP schiphol! Er zijn zoveel andere mogelijkheden rond Schiphol die in veel gevallen goedkoper zijn en soms nog beter ook!! Als je bijvoorbeeld kijkt naar Valet Parkeren, rijd je gewoon door tot aan de vertrekhal en verder heb je geen omkijken meer naar je auto, ik moet toevallig ook gaan boeken. Ga volgende week opvakantie dus moet nu echt een beslissing gaan vinden. Maar dat Valet Parkeren lijkt me wel wat!
Central parking en bij schiphol parkeren is dezelfde toko.