Re: 2 fast pass halen binnen een uur?
Kan ook niet volgens mij..
Re: 2 fast pass halen binnen een uur?
Van de week in MK binnen uur tweede FP opgehaald. Zat drie kwartier tussen. Tijd tussen ophalen twee passen varieert kennelijk sterk, dit was wel een record voor ons.
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken
Goed nieuws op de site van Attractions direct
Hier wordt uitgelegd hoe het hele fastpass + systeem werkt en ze geven hier ook aan dat medio maart voor iedereen (dus ook als je niet in een hotel verblijft) het voorboeken van fastpassen+ mogelijk wordt
http://www.attractionticketsdirect.i...-my-magic-plus
Goed nieuws lijkt mij
Deze handige info kwam ik tegen op de Disboards. Uitleg over het fastPass+ systeem, wanneer te reserveren en welke attracties je het beste kan kiezen. Voor de Disney-planners onder ons: http://disboards.com/showthread.php?t=3143281
Interessante link, ik zie dus dat je 5min. voorafgaand aan de tijd en 15min. na de tijd, je fastpass kan gebruiken.
Maar kan je nou maar 3 fast passs halen per dag of kan je buiten degene wat je hebt gekozen ook nog fastpasses halen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
wehave
Maar kan je nou maar 3 fast passs halen per dag of kan je buiten degene wat je hebt gekozen ook nog fastpasses halen?
Je krijgt 3 fastpassen per dag.
Sterker nog. Je moet er drie kiezen. Op de terminals in het park kies je er 1 dan worden er nog 2 voor je ingevuld. Uiteraard mag je er ook gewoon drie zelf kiezen.
Als je naar een ander park hopt kun je er niet nog eens drie nemen.
Er zijn verhalen bekent dat je er als verrassing 1 extra krijgt maar dat is nu alleen voorgekomen als je Disney hotel gast bent.
Had liever het oude systeem als ik eerlijk ben.
Je kan bv niet eens Soarin en testtrack samen nu als fastpass doen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
wehave
Had liever het oude systeem als ik eerlijk ben.
Je kan bv niet eens Soarin en testtrack samen nu als fastpass doen.
Het oude systeem had ook haken en ogen. In veel gevallen waren de fastpassen snel uitverkocht.
Vaak al voor het middaguur.
Met dit systeem is Disney veel flexibeler en kunnen ze bij sturen wanneer ze willen. Onderzoeken hebben nu al aangetoond bijvoorbeeld bij Soarin dat de Standby-lines aanzienlijk korter worden.
Het klinkt misschien gek maar dit is echt zo. Waarschijnlijk omdat meer mensen gebruik kunnen maken van het fastpass systeem.
Normaal kon je veel fastpassen krijgen nu dus maar 3. Waarschijnlijk komt hier de betere verdeling uit.
Dat je er 3 krijgt vind ik niet zo heel erg maar wel dat ze vrije keus daarin beperken.
Ik kies nu fastpass voor bepaalde attracties waar ik in principe geen interesse in hebt maar er is geen andere keus.
Fastpass+ reserverings tijden
Ik heb even een kopie gemaakt van de reserveringen en nu vraag ik me af of jullie het anders zouden doen of misschien tips hebben.
Van de week kreeg ik via een site te horen dat we (ook zonder Disney hotel reservering) Fastpass+ tijden konden plannen. (30 dagen van te voren)
Dat betekent dat wij rit tijden konden reserveren voor de meest drukke attracties.
Dus niet in de rij staan maar gewoon binnen een gereserveerde tijd langskomen en direct de attractie doen.
Super tof.
Na overleg met elkaar zijn de dagen en de volgende attracties gekozen
Kijk even op de site:
http://vakantieusa2014.blogspot.nl/2...-voor-ons.html
Re: Fastpass+ reserverings tijden
Kun je e.e.a. misschien iets meer ordenen ? Het is zo nogal een uitdaging om dit te lezen danwel een mening over te geven .... :(
Tip: in de ge-avanceerde Editor kun je ook tabellen aanmaken.. Hier is geen touw aan vast te knopen :rolleyes:
via je blog is het wat makkelijker lezen dus ben daar even gaan kijken :) , het zijn ook de attrakties die wij zouden nemen dus daarbij zit je volgens ons al goed.
Al heb ik wel gelezen op verschillende websites (vergeef me als ik deze even niet bij naam weet) dat ze 'aanbevelen' om de fastpassen te plaatsen naar de middag tot latere middag toe,
en dan nog best op het 'drukste' punt van de dag, in de ochtend is het vaak nog relatief rustig in de parken, dan moet je die tijd gebruiken om attrakties te doen
die naar de middag toe al drukker kunnen worden, waar je dan naar de middag toe als de parken drukker worden gewoon je fastpassen kan gebruiken om zo wat de lange rijen te vermijden. Hoe wij het juist gaan doen weet ik ook nog niet, maar het ziet er helemaal niet slecht uit! veel succes en ben benieuwd naar je bevindingen binnen enkele dagen!
Epcot: Soarin heeft al vroeg een lange rij dus goede keuze voor de ochtend. Nemo heb ik nog nooit voor in de rij hoeven staan dus die zou niet direct op mijn lijstje staan voor fastpass (maar je moet er toch 3 kiezen). Mission Space: ook al vroeg wat langere rijen dus prima keuze.
AK: Everest is soms nog rustig in de ochtend, misschien dat je die naar wat later kan verplaatsen en in de ochtend gewoon in de rij gaan staan. Dinosaur is heel verschillend wat rijen betreft dus voor de zekerheid een fastpass is altijd goed. Safari is om die tijd ook meestal druk dus ook goede fastpass.
Studio's: Toy Story: Staat bij opening bijna direct een rij, altijd goed om een fastpass voor te hebben. Star tours is wisselvallig wat drukte betreft, soms kan je in de middag gewoon doorlopen. Kan je met je fastpass nog een keer extra zonder lange rij! Tower of terror is meestal ook meer dan 30m (mijn grens ligt bij 20min, dan loop ik er voorbij) dus fastpass altijd fijn.
Mijn conclusie is dus dat je een goede verdeling hebt gemaakt. Ik zou vooral kiezen voor attracties waar je zeker in wil. Als er op dat moment geen rij staat, kan je altijd twee keer achterelkaar. En ook leuke reminders ingepland, dat wordt leuk! By the way, het is niet zo dat je helemaal niet meer in de rij staat met fastpass maar wel in een veel kortere.
Als er geen rij staat zou je toch gelijk de fastpass kunnen omboeken?
Echt goede keus hoor en prima leesbaar op de blog