-
Re: Backstage Expedition Everest
helaas geen fotos van de binnenkant, dat ding is gigantisch en gebouwd in drie gedeelten.
1. de coaster
2. de berg
3. the Yetti
Alle drie zijn zelfstandige constructies en raken elkaar niet.
Anyway, volgens onze tourguide zijn ze de tour aan het "tweaken" en is Disney aan het kijken of ze dit ook aan parkbezoekers kunnen aanbieden.
-
Hij is zeker leuk.
Volgend jaar maar weer eens in.
Vind ook zo grappig als je in het voorste karretje zit je dan de rails ook om ziet draaien nadat je achteruit bent geweest.
-
Ziet er eigenlijk uit als een normale "Evac"... Dan loop je daar namelijk ook... :D
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
JKG
He grappig, zat er anderhalve week terug nog in. :)
Jij ook al, voor mij is het ook ongeveer anderhalve week geleden, namelijk vorige week maandag.
Trouwens mij lijkt het ook wel eens leuk om zo'n tour als dit mee te maken. Maar dan moet het natuurlijk wel een beetje betaalbaar zijn.
-
Tja, met de trappen bij de coasters houden ze nooit rekening met de steilheid, die worden gewoon aan de baan geplakt omdat het nu eenmaal moet.
Meestal ben je ook blij als je boven bent met die steile trappen, vanwege het werk moet ik er weleens op bij Walibi World in Flevoland, maar tja, lekker lopen is het niet.
Wel leuk om backstage te kunnen, dan kijk je op een hele andere manier naar dit soort bouwsels.
-
Ik?? Jaloers??? Hoe kom je er bij??? *kijkt een beetje jaloers naar vondutchga*
-
Nieuwe trams in Animal Kingdom
In het Animal Kingdom park zagen wij de nieuwe trams. Ze hebben een deurtje! Het in- en uitstappen kost wat meer tijd, maar het lijkt op het eerste gezicht wel veiliger.
Lijkt, want veel passagiers wanen zich nu zo veilig dat ze op de deurtjes gaan hangen, waardoor het risico om naar buiten te kukelen, aanzienlijk is toegenomen. Medewerkers reageren nogal nerveus, er wordt streng gecontroleerd dat kinderen niet bij de deurtjes zitten. Nadat er deze week tijdens de rit tot drie keer toe een ouder via de microfoon was gewaarschuwd om er toch vooral op toe te zien dat de kinderen tijdens de rit moesten blijven zitten, werd de tram stilgezet. De tramcoach liep naar de betreffende ouders toe voor een goed gesprek onder vier ogen. Wij konden er niks van verstaan, maar de stemming zat er niet echt lekker in, daar. Hierna werd de tocht vervolgd.
Hiebij wat plaatjes:
http://img221.imageshack.us/img221/149/img1793s.jpg
http://img214.imageshack.us/img214/9823/img1794kl.jpg
http://img830.imageshack.us/img830/2163/img1979q.jpg
http://img832.imageshack.us/img832/2788/img1795l.jpg
-
Re: Nieuwe trams in Animal Kingdom
Hoi Ton,
Waar rijden deze trams dan in Animal Kingdom?
Grz
Ton
-
Van de parkeerplaats naar de ingang! Wat dat betreft is er niets veranderd.
-
En deze treintjes gaan er bij elk park komen, alle treintjes worden aangepast naar treintjes met deuren.
Animal Kingdom was het eerste park waar ze de treintjes aangepast hebben.
-
En voor diegene die de trams niet kent, dit was de oude
http://allears.net/pl/tram2.jpg
-
inmiddels zijn alle parken aangepast met de nieuwe trams,
ik zie af en toe nog eentje die niet is aangepast.
voor mensen met kinderwagens is deze vernieuwing weer eens geen verbetering..
-
Nieuw deel in Animal Kingdom gebaseerd op de film Avatar
Lees net op RTL 7 dat Walt Disney een Avatar park gaat bouwen!
Is hier misschien al iets meer bekend over op het Forum?
-
Re: Avatar park!
Gisteren gelezen in Orlando Sentinel dat er in Animal Kingdom in Orlando een Avatar gedeelte komt.
Overeenkomst gesloten qua samenwerking maar nog geen details bekend.
Groetjes Henke.
-
Dit net gevonden met google:
A theme park based on the James Cameron-directed movie 'Avatar' is to be constructed in Florida, US.
An 'Avatar' theme park is to be built.
The Walt Disney Company has confirmed an entertainment ground will be created - based on the James Cameron-directed movie about an alien world invaded by humans to exploit for resources - at the Animal Kingdom Theme Park in Florida, US.
Speaking about the park's creation, Canadian filmmaker James said: "I quickly realised that their vision for this thing was far beyond what I'd imagined - and I've got a pretty good imagination.
"'Avatar' celebrates our interaction with nature and nature's wonder and diversity. Putting our 'Avatar' themed-land into Animal Kingdom is extremely exciting."
In addition to a traditional theme park with rides, the area will also include shops and places to eat and drink.
Chairman of Walt Disney Parks and Resorts Tom Staggs added: "Our lands are going to be complete. They will include attractions, entertainment, shops, food and beverages. They're going to be highly developed and fully-themed."
Construction on the sites is set to star in 2013.
-
Op een ander forum staat onderstaande informatie;
Disney bouwt Avatar themapark
The Walt Disney Company breidt het pretpark in Orlando in de Amerikaanse staat Florida uit met een apart themapark dat geïnspireerd is op de succesvolle speelfilm 'Avatar' van regisseur James Cameron. Voor Disney is dit een ongebruikelijke zet, want normaal beperkt de onderneming zich bij het inrichten van zijn themaparken tot de door hen zelf geproduceerde en bedachte films en karakters. Maar nu heeft Disney dus de wereldwijde rechten gekocht voor het uitbaten van Avatar in haar themaparken. Dat houdt in dat er mogelijk ook op andere plaatsen dan in Disneyworld Orlando themaparken rond Avatar gerealiseerd zouden kunnen worden.
Realistisch landschap
Het is de bedoeling de bouw in Orlando te starten in 2013. Voor het maken van het ontwerp van het park is Disney een samenwerking aangegaan met het team van regisseur James Cameron en producent Fox. Die samenwerking moet er uiteindelijk toe leiden dat het landschap uit de succesfilm zo realistisch mogelijk wordt nagebootst. Wereldwijd heeft de sciencefictionfilm uit 2009, al 2,2 miljard euro opgebracht, waarmee het record van de film Titanic, ook een film van Cameron, werd verbroken. Inmiddels is regisseur James Cameron druk bezig met een opvolger van Avatar. "Het is ons doel de bestaande grenzen van technologische vernieuwing te overschrijden, om parkbezoekers de kans te geven op zeer realistische wijze de wereld van Avatar te zien, horen en voelen," aldus Cameron.
© Telegraaf
-
Re: Nieuw deel in Animal Kingdom gebaseerd op de film Avatar
-
He bah, ben dr nie weg van!
-
Ben vooral benieuwd wat men er van gaat maken. Qua verhaal was Avatar niet echt baanbrekend, qua effecten wel. Maar Disney kennende maken ze er geen half werk van.
Avatar 2 staat geplanned voor release in 2014 en Avatar 3 voor 2015. Ben benieuwd hoe snel het park klaar is. Als men in 2013 begint dan verwacht ik niet dat het binnen een jaar klaar is.
-
vind het ook best jammer... Disney is voor mij echt alles uit de Disney films, en als ik dan wat anders zoek ga ik naar Universal, het zou daar beter gepast hebben denk ik... achja, ben eens benieuwd wat Disney ermee gaat doen!
-
Animal Kingdom: Picknick
Ik las vandaag dat je in Animal Kingdom een picknick kunt bestellen om die dan ergens in het park als gezin op te eten. Heeft iemand dit wel eens gedaan en zo ja, hoe was het?
-
Re: Ervaringen met picknick in Animal Kingdom
-
Re: Ervaringen met picknick in Animal Kingdom
Dank je.
Leuk om de ervaring te lezen.
Op allears.net hadden we die picknick gevonden. Ben er wel achter dat ze nog maar 1 menu hebben.
Ik zie echter alleen berichten over 2009 dus vandaar de vraag of iemand op dit forum er ervaring mee heeft.
-
Re: Disney's Animal Kingdom
Wie heeft er iets over Animal Kingdom te melden of vragen?
Dit onderwerp is een beetje is slaap, sind anderhalf jaar .....
-
Ik geloof niet dat er zoveel verandert in AK of lijkt dat maar zo?
-
-
http://thedisneyblog.com/2013/01/04/...lans-revealed/
Wij gaan richting Disney in mei en zouden het zo jammer vinden om Festival of the Lion King te moeten missen...
Weet iemand al iets meer over de verhuis? Sluit de ene locatie en opent onmiddellijk de andere met enkele dagen verschil of gaan er maanden over gaan?
Fingers crossed!
-
Die vraag stellen ze zichzelf ook op de Blog:
Citaat:
So now the biggest question remains, will they close the existing location and then move the building and infrastructure wholesale to the new location? That seems the most budget friendly method, and therefore the most likely. If so, that means there will likely be a period of 3-5 months where there is are no performances of FotLK at the park. That’s a bummer for sure, but it’s better than losing it completely to make way for Avatar.
-
Inderdaad, maar blog dateert al van begin januari...
Misschien is iemand op de hoogte van meer recente updates?
-
Ik ben ook al aan het zoeken geweest, maar heb nog geen eenduidig antwoord!
-
Animal Kingdom bestaat 15 jaar
Op Earth Day 2013, 22 april a.s. is het 15 jaar geleden dat Animal Kingdom zijn poorten opende en dat wordt gevierd. Om 8.40 uur is er een speciale openingsceremonie bij de Tree of Life met veel hoge pieten, o.a. de vice-president van AK, Josh d'Amaro. Verder de hele dag de Party of the planet met op veel plekken interactieve gebeurtenissen rondom het thema "dier", een kunst- en handenarbeid-markt in Africa en Discovery Island, speciale 15 jaar AK-merchandise en speciaal eten en drinken.
-
Re: Animal Kingdom bestaat 15 jaar
-
Het ziet ernaar uit dat ze de show zo kort mogelijk zullen sluiten:
http://www.wdwmagic.com/attractions/...onstrution.htm
Yippie :D
-
Wij zijn er op die dag ook geweest, in eerste instantie wou ik bij de openingsceremonie zijn, echter na veel berichten op twitter, omtrend de afwezigheid van Joe Rohde tijdens deze opening, hebben we toch besloten, om iets later te gaan. We waren rond 9.00 uur in het park, eerst de nodige parkmappen en buttons te hebben gehaald voor de mensen die dit ons hadden gevraagd. Toen het park ingelopen voor te kijken naar speciale merchandise, die zou worden verkocht in de Creature Comforts winkel, daar aangekomen stond er al een lange rij, tot halverwege de brug. Als er 1 persoon de winkel verliet, mocht er een nieuwe in, wij dachten dus dat dit zeker 1 uur wachten was, dus omgedraaid en naar het MK gegaan. De dag erna terug gegaan, en heb toen effe met een castmember gebabbeld, en die vertelde me dat de maximale drukte bij de winkel 2 1/2 uur is geweest, dus gekken werk. Wel nog een mooi 15 jaar t-shirt kunnen scoren gelukkig.
-
Ja (sorry beetje late reactie) wij waren er ook die dag.. mega druk. Zelfs bij de attracties was het druk. Dus die eerste dag wat buttons meegenomen en de snel weer weggegaan..volgende dag terug gegaan, en toen kon je zo door de winkel rennen.. En nergens meer druk, kon zo in de attracties..
-
En tuurlijk heb ik dat gelezen op jullie blog
-
hahahaha dankjewel Cindy. We houden in sept. 2013 geen blog bij, het was zoveel werk dus laatste blog is van april 2013, maar alles komt op mijn facebook.. je kan je altijd aanmelden.
-
Wat geen blog .....dat kunnen jullie niet maken . Ik lag altijd in een deuk met jullie avonturen .
-
Re: Filmpje optocht Animal Kingdom 1999
Nieuwe informatie over het Avatar Land in Animal Kingdom:
http://www.wdwinfo.com/news/Theme_Pa...al_Kingdom.htm
-