De website geeft een bagageruimte van 1000 liter, grrot zat dus. Que maat is de auto even groot als een BMW x5 of een Kia Sorento. Allesbehalve klein dus. Zie ook dit artikel http://www.autowereld.com/rij-impres...2872&pa=1&fr=1
Afdrukvoorbeeld
De website geeft een bagageruimte van 1000 liter, grrot zat dus. Que maat is de auto even groot als een BMW x5 of een Kia Sorento. Allesbehalve klein dus. Zie ook dit artikel http://www.autowereld.com/rij-impres...2872&pa=1&fr=1
Zo ziet hij eruit dus :)
http://img214.imageshack.us/img214/1...artable8zi.jpg
Wij hebben een Alamo gold pakket genomen bij Exit-reizen. Wij hebben hiervoor zogenaamde vouchers ontvangen van exit-reizen.
Deze vouchers zijn gewoon een simpel printje vanuit Word met hierop een stempel en handtekening van het reisbureau. Er staat ook nergens op het papiertje vermeld dat we een gold pakket hebben. Wel een aantal verzekeringen staan erop vermeld enzo. Zijn er hier mensen die ooit ongewenst hebben moeten bijbetalen omdat er iets niet in orde was met je vouchers terwijl je wel een gold of all inclusive pakket had?
maak je geen zorgen, de meeste 'vouchers' zien er meer uit als 'vodjes', Exit reizen is hierop geen uitzondering.
Goede nieuws is dat alles goed geregeld wordt door ze en het 'vodje' echt alle informatie bevat. Blijf gewoon aanhoudend 'No' zeggen bij alles wat de medewerker van Alamo je extra probeert te verkopen en blijven glimlachen...want die man/vrouw staat er ook gewoon z'n werk te doen en krijgt waarschijnlijk provisie (ja toch??) voor alle extra's die hij per maand verkoopt.
groet en veel plezier!
Nog een tip: Bewaar alle papieren betreffende het autoverhuur minstens een paar maanden als je terug bent, ook als je de auto hebt ingeleverd, en denkt dat alles ok is.
Ik heb namelijk afgelopen herfst een nare ervaring gehad (bij Alamo, maar kan ook bij een ander gebeuren) namelijk het bedrag werd een tweede keer van mijn creditcard afgeschreven. Weliswaar een totaal ander bedrag, maar wel voor autohuur in dezelfde periode op dezelfde plaats.
Na veel gebel met Alamo heb ik tenslotten van de creditkaart comp. gedaan gekregen dat ze de tweede betaling teruggestort hebben, maar dat is voorlopig, en ze wachten nu op een reactie van Alamo. Dit speelt nu al weer ruim 2 maanden.
Dus zorg dat je alles goed bewaart !!
Eric
In mei 2005 heb ik bij Alamo in Miami een nare ervaring opgedaan. De medewerker bij Alamo probeerde mij nog extra verzekeringen te verkopen en een natuurlijk een upgrade naar de fullsize was volgens hem beslist nodig. Echt pure onzin en met een NO op zijn request weigerde plotseling mijn credit card dienst. Ik mocht dan ook geen auto meenemen, ook al was alles betaald in Nederland. Ik vermoedde dat deze mijnheer mij aan het lijntje hield en heb direct naar zijn manager gevraagd om het "probleem" te verhelpen. En zie daar, plotseling gaf mijn creditcard toch een levensteken en kreeg ik toch een auto mee..... Bij thuiskomst bleek dat Alamo toch 480 dollar had afgeschreven voor een upgrade die ik niet genomen had :twisted: Ik kon mijn klacht niet kwijt bij Alamo en heb het reisburo ingeschakeld. Zij hebben via hun agent in Miami de boel geregeld en ik heb uiteindelijk mijn geld terug gekregen.
Bij mij was het ook Alamo in Miami, en ik heb vandaag mijn klacht nog eens besproken met de Alamo mensen op de vakantiebeurs, en die zeggen, dat er niet echt veel klachten zijn, en dat het altijd naar genoegen wordt opgelost.
Wel toevallig, dat beide slechte ervaringen met Alamo Miami zijn, ik heb geen idee of dat soms een ander (franchise) bedrijf is als Alamo Orlando.
Eric
Eric
Ik heb het gezeur ook in Orlando meegemaakt. Maar daar werd mij niets in rekening gebracht. In Miami hadden andere Nederlandse mensen die naast ons geholpen werden ook problemen met het personeel achter de balie. Men bleef maar eindeloos zeuren over een upgrade. Ik vond het allemaal agressief. Na zo'n vlucht wil ik gewoon snel mijn auto hebben en naar het hotel vertrekken. Bij de terugreis moest ik mijn koffers zelf in en uit het busje hijsen. Geen probleem hoor, maar verwacht dan ook geen loyale fooi. Die chaufeur dus blijkbaar wel. En woest dat hij was.......
Maar dat vind ik toch meer typisch voor Miami en gelukkig niet in de rest van FLorida.
Het meeste wat op de voucher onder het kopje "included" staat begrijp ik. Maar wat houdt "time & mileage included" in? Ik vond dit , maar hier word ik niet echt wijs uit.
Ook staat er: "uitkering bij schade aan derden tot het wettelijk minimum beperkt." Maar we hebben we CDW en EP. [Alamo]
Ik kan zeggen dat ik heel blij was met onze auto tijdens ons verblijf in florida. Ook de neverlost kan ik je aanraden. Het is allemaal wel redelijk goed aangegeven, maar ik vond het een pré dat ik ver vantevoren wist of ik naar links of naar rechts moest. Vooral tijdens de spits heeft dit geholpen.
Hi ,
Na veel zoeken en forums afschuimen zie ik de bomen door het bos niet meer...
Waar moet ik nu een auto huren ?
Van hieruit via internet rechtstreeks in de USA , zoals bv op www.dollar.com , of via een nederlandse site ,zoals alamo.nl ofzo.
Ik wil er zeker van zijn, dat ik volledig verzekerd ben voor 2 bestuurders boven de 25 jaar. Waar is dit het goedkoopste...?
Wie o wie verlost mij uit mijn zoektocht :p
greets
stoof
over autohuur is al veel gemeld op dit forum. Wij hebben goede ervaringen met het boeken bij Hertz via Hotelplan (goedkoper dan rechtstreeks bij Hertz). Maar ik wil dan ook altijd het Neverlost-navigatiesysteem erbij. Volgens mij biedt Avis nu ook navigatie aan. Als je dit niet wilt is volgens mij Alamo het goedkoopste. Altijd in Nederland boeken, verzekeringen maken het in de US altijd veel duurder. Neem het meest uitgebreide pakket en laat je bij het afhalen niets meer aansmeren........
In Nederland autohuur regelen is veel goedkoper dan dat je het in de US regelt.
Hallo allemaal!
Ik heb al getracht wat info te zoeken maar kan het zo snel niet vinden.
Er zijn mij een aantal zaken onduidelijk m.b.t. een auto huren en het rijden daarvan in Amerika en in dit geval Florida natuurlijk.
Waar moet je in het algemeen goed op letten bij het huren van een auto?Welke verzekeringen moet je hebben of welke kun je het beste hebben?
Betaal je een bepaalde prijs per mile en hoe zit het met brandstof?
Kun je met zo'n huur auto gaan en staan waar je wil? Ik heb weleens gehoord dat als je een onverharde weg berijdt (autostrand?) dat je dan niet verzekerd bent?
Zijn die wagens altijd uitgerust met een automaat?
In welke gebieden/steden in Florida is het betaald parkeren?
Overspoel me met info ;)
(of laat weten als er een ander topic is waar dit in staat)
Gr,
Norbert.
Hoe groot is zo'n kofferbak?Wij hebben zelf een Ford Taurus gehuurd bij Dollar en tot nu toe ben ik er nog niet achter hoeveel bagage je in zo'n auto mee kunt nemenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riv71
Reken ongeveer hetzelfde als een Ford Mondeo of (uit productie) Opel Omega. 2 Grote of 3 kleinere koffers plus een paar tassen.
Koffers gaan altijd moeilijker in een auto dan tassen. Veel hangt af van of het net wel of net niet op of naast elkaar past, daarom kan je als je veel bagage hebt beter een (paar) niet te grote sporttassen meenemen. Kan je lekker stouwen. Eventueel kan je een koffer op de achterbank tussen in nemen voor een kortere trip.
Goede reis
Knaapje.
Ruimte voor 2 grote koffers, piepschuim koelbox (die je na afloop achter kan laten bij DollarRent) en nog tassen... Heerlijk. Het was een gloednieuwe auto (boekjes zaten nog in plastic), aan de miles te zien was pas 1 keer mee gereden. Ook het afhandelen van papierwerk ging uitstekend. Geen wachttijden. Dit jaar via Avis (zat zo bij de reis inbegrepen)... ben benieuwd hoelang wij moeten wachten....
Domme vragen bestaan nog steeds niet, alleen domme antwoorden. Alles wat voor jou een vraag is junnen wij proberen te beantwoorden. Dat doen we graag.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paula
De vraag is niet: "Heb ik 'm nodig? ", maar "Waar gebruik je zo'n icebox voor?". Nou, heel simpel, om je bederfelijke waar en drankjes koel te houden. Dat kan zowel voor onderweg als in je hotelkamer zijn. Nog steeds zijn heel veel hotelkamers NIET uitgerust met een koelkast. Als je altijd al je eten en drinken "buiten de deur" doet is dat geen punt, maar als je (zoals wij) 's ochtends liever een zak broodjes haalt en die met wat boter, wordt en (smeer-)kaas in je hotelkamer opeet met een glaasje melk erbij, dan is het wel handig als je die spulletjes daarna koel kunt opbergen. En dat kan dus in zo'n icebox. 's Ochtends na het ontbijt spulletjes erin, ijsblokjes bijvullen tot aan de rand en alles is weer veilig tot de volgende dag. En ook de drankjes voor 's avonds op je hotelkamer en het begin van de dag zijn lekker koel.Citaat:
En dan onderweg. Als je de hiervoor genoemde zaken mee wilt nemen, dan is het wel handig die koel te houden. Los in de warme achterbak is dan geen goede zaak.
Zoals je weet is het in Florida nogal warm. In een auto met airco is het dan goed uit te houden. Airco haalt echter ook vocht uit de lucht, waardoor je behoefte om te drinken toeneemt. Tel daarbij de hoeveelheid vocht die je verliest zodra je buiten in de hitte bent en je hebt een behoorlijke behoefte aan vocht.Citaat:
Zolang je de motor van je auto aan hebt is koeling geen probleem. Maar zodra je onderweg ergens stopt loopt de temperatuur in de auto aardig op. En de temperatuur van de drankjes die je daar achterlaat ook. Tenzij je die in een icebox met veel ijsblokjes hebt gedaan ....
En wat te doen bij calamiteiten? Bij grote ongelukken of (zoals recentelijk) bosbranden kunnen de autoriteiten zomaar wegen afzetten, wat soms uren kan duren. En wat doe je dan? Benzine raakt dan behoorlijk snel op als je je motor laat draaien. En de dorst neemt toe. Ik heb bij mijn eerste reis naar Florida van reisbureau Jan Doets de goede tip gehad om altijd te zorgen dat je genoeg water bij je hebt en wat te eten (koekjes is al voldoende) om een aantal uren in de warmte te kunnen doorstaan. Na aankomst in Florida ga ik sowieso altijd eventjes naar de supermarkt wat dingen kopen, en een grote (gallon-) fles water voor in de achterbak is daar altijd bij. Kost weinig, maar is waardevol als je het nodig hebt. En kun je onderweg lekker koel houden in je icebox.
Rijden in Florida is net als rijden in Europa, alleen het weer is zodanig dat je soms beter wat voorzorgsmaatregelen kunt nemen.
Zou ik niet zomaar van uit gaan. Soms issie er niet, soms wel, soms issie erbij te huren voor $10 per dag. Ter vergelijking: een WalMart icebox kost $5.Citaat:
Kijk de info van je hotel(s) er eventjes goed op na wat er allemaal op je kamer aanwezig is.
Klopt, zolang de airco aan is, dus zolang de motor draait. Als je zonder airco in de volle zon staat loopt de temperatuur in de auto gauw op tot boven de 50 graden. En da's warm!! Ik heb een keer een blikje Dr. Pepper in de auto laten staan toen we naar Kennedy Space Center waren. Toen ik terugkwam was dat blikje geëxplodeerd!! De hele auto was plakkerig en goor! En dat terwijl de icebox in de achterbak stond ....Citaat:
Geen ervaring, geen domme vraag. Het verraderlijke in Florida blijft gewoon altijd het weer. Weer dat wij niet gewend zijn. Maar waar je je absoluut van bewust wordt zodra je daar bent. Het weer is zo overweldigend, zo heerlijk, maar ook verraderlijk en soms zelfs moordend (letterlijk!). Wees je er van bewust dat warmte heerlijk is, maar dat koeling en water voor ons mensen heel erg belangrijk is. Als je er genoeg van hebt is het heerlijk vertoeven.Citaat:
Net terug van het jaarlijkse bezoek aan Kissimmee en omgeving is het mij opgevallen dat mijn huurauto, een Dodge Stratus en niet echt een mini, het qua omvang compleet aflegde tegen de vele SUV's die er momenteel daar rondrijden. Wat zijn die bakbeesten in korte tijd populair geworden. Het lijkt wel of zo'n beetje iedereen erin rijdt.
Toen ik een keer terugkeerde naar m'n geparkeerde auto moest ik wel een beetje lachen omdat ik in de tussentijd geheel omringd (ommuurd beter) bleek te zijn door grote jongens. Uitzicht rondom nihil (maar veilig weggekomen).
Heeft m´n jarenlange lobby toch nog zin gehad :wink: . Wij gebruiken ze ook al jaren (nog een erfenis uit de tijd dat we zelf nog een Chevy Blazer hadden) en ik blijf het prettig rijden vinden. Hoog en droog, met schitterend overzicht (daar ga ik weer :oops: )
Maar de laatste paar jaar merk je het ook aan de pomp. Toen de brandstof nog rond de 1 dollar p/g was lette je daar niet op, maar als het 3 dollar p/g is (om en nabij zoals nu) valt het wel op. Niet dat dat ons tegenhoudt want het blijven schitterende voertuigen.
Het summum was de Chevy Suburban Tahoe. Die kregen we een paar jaar terug "voor weinig" als upgrade ($8,- p/d) omdat we voor de 10e keer bij Alamo huurden. Wat een boot, ruim genoeg voor 7 à 8 personen, maar met het bijbehorende benzineverbruik :( .
Maar het blijft leuk :lol: .
http://img20.imageshack.us/img20/618...uburban6zd.jpg
Ik vind het ook machtige auto's en ik zou er graag 1 hebben :lol: ! Vorig jaar juli ook de Equinox gehuurd (want ERG goedkoop) bij Alamo, en toen kregen we een 'upgrade' naar een Chevrolet Trailblazer EXT (volgens mij hadden ze helemaal geen Equinox staan), prachtbak vond ik en reed super ! Was gewoon weer wennen terug in Nederland.
Dit weekend wederom een Equinox gehuurd bij Alamo, nu hier in New York. Ik dacht wellicht weer zo'n Chevy te krijgen, maar we kregen inderdaad een kleinere SUV, namelijk een Buick Rendexvous. Splinternieuw (14 mile op de teller) en reed erg lekker (zelfs nog aangehouden door de politie voor 'excessive speeding' :oops: ). Maar niet echt een hele mooie auto. Wel groot genoeg, een soort mini SUV.
Ook nog wel een leuk verhaal, toen ik vorige keer met een collega in NY op bezoek was, vertelde mijn collega trots dat hij een BMW X5 had. Ah, zei onze Amerikaanse collega, heb je een mini-SUV ! Ik kwam niet meer bij van het lachen :lol: ! Maar inderdaad, een X5 is hier echt een kleintje. Zelfs in New York rijden er zoveel van die grote bakken rond, je zou zeggen dat hier een Kia Picanto of zo beter op zijn plaats zou zijn :wink: !
Voor donderdag in Californie (LA) heb ik wederom een Equinox besteld, ben benieuwd wat ik daar krijg !
Interessant, voor $8 pd zo'n upgrade. Ikzelf heb intussen ook wel m'n quotum gehaald bij Alamo. Toch eens naar vragen de volgende keer.
Hopelijk is de brandstofprijs dan wel weer tot normale proporties gezakt.
De huidige stand (15 mei '06) in Orlando en omstreken is gemiddeld $2.87
Paar jaar geleden in midwesten van Amerika een Chevrolet Impala gehuurd. Viel ook helemaal weg tussen alle pickup trucks.
Sindsdien doe ik maar mee en huur ik ook een SUV. Twee keer een Ford Explorer en in Alaska kreeg ik een Sporttrac: dat is de pickup versie van de Explorer. Was helemaal fantastisch. Iedereen stomverbaasd dat we toeristen waren.
Tegenwoordig huur ik overigens bij Hertz. Over het algemeen genomen hebben die toch betere auto's vind ik. Maar voor Florida kies ik toch maar voor een convertible: Hertz heeft de Ford Mustang!
Ook heel populair en veelvuldig gezien zijn de Chrysler 300 (die met dat flinke "gebit"), en de Chevrolet HHR LT.
Voor sommigen maken de hoge brandstofprijzen blijkbaar weinig uit, of ze liggen graag krom voor hun image: bigger is better :D
Thuis rij ik ook in een bescheiden automobieltje, dus ik ga "daar" niet echt kleiner rijden :wink:
En deze doet ook 1 op 4 :oops:
http://img119.imageshack.us/img119/6...gvbbq040az.jpg
Sunny Cars is een uitermate betrouwbare en goede maatschappij. Ik heb zelf alle keren dat ik een huurauto nodig heb gehad, geboekt bij Sunny Cars. Nooit problemen gehad, duidelijke informatie en snelle afhandeling. Kijk anders eens op hun site, www.sunnycars.nl, ze bieden zelfs tips en routes aan! In USA hebben we ook alle keren bij Sunny geboekt en die werken daar samen met Alamo. Perfekt geregeld allemaal.
Groetjes Sylvia
Haal je je auto dan ook op bij Alamo? Of hebben ze hun eigen afhaal balie?
Sunny Cars is een Car Renta Broker... dus een bemiddelaar... hebben zelf geen auto's dus ook geen afhaal locatie. :)
Ze hebben geen eigen afhaalbalie. Op het voucher dat je krijgt van Sunny Cars staan de gegevens van Alamo. Het ligt eraan op welke luchthaven je de auto ophaalt, in Orlando kun je het lopend af naar de Alamo balie, in Miami bv. rijdt er een shuttleservice van Alamo.
Groetjes Sylvia
Goedendag allemaal.
Morgen ga ik alweer naar huis, na twee en halve week geweldig florida :cry:
Nu wil ik graag weten of een gehuurde auto ook schoongemaakt moet worden als je hem terug brengt. Ik kreeg een mooie schone auto mee, maar nu is hij een beetje vies door vliegjes enzo.
Ik wil graag weten of wij hem dus schoon moeten maken als ik hem terug breng.
Weet iemand dit?
tonnie
Echt niet! Waar denk je dat je voor betaald?
Auto=viesnagebruik=normaal.
Alle auto's (schoon of niet) die bij een autoverhuurbedrijf worden teruggebracht worden standaard door de wastunnel gesmeten en min of meer van binnen schoongemaakt. Verder worden ze gechecked op water/olie, en dan worden ze weer neergezet voor het volgende slachtoffer.
Koop nooit een tweedehands huurauto, er wordt erg ruw mee omgegaan.
De grote maatschappijen hebben een eigen verkoopafdeling, ofschoon ook vaak bij aanschaf een deal met de fabrikant wordt gemaakt.
Eric
Net terug (sinds gisteren) en heb twee weken in een Lincoln Navigator mogen rondrijden (7 persoons, 5,4 liter, V8, alles electrisch (zelfs de 2e achterbank neerklappen en de achterklep openen....)). Moet zeggen, voor z'n tweeen ruim voldoende, qua ruimte :p
Benzine is inderdaad vrij duur, maar als je uitgaat van $2,60 per gallon en dat vergelijkt met Nederland, dan valt het nogal mee ook al rijdt de auto 1 op 6. Wel lang bij de pomp staan trouwens, 106 liter tanken....
Heb de auto bij Hertz gehuurd, geupgrade van midsize SUV naar luxe SUV.
Ik huur bij Hertz omdat ze daar Ford verhuren en ik gek ben op de Ford Explorer en Expedition, Navigator is de luxe broer van de Expedition.
Upgrade was $25 per dag extra, had in Nederland de midsize gereserveerd. Dat kostte € 487 voor twee weken inclusief ANWB-korting.
ben druk aan het zoeken naar een 4wd, zo goedkoop mogelijk, eerst gekeken op Hertz.nl, want de ervaringen van Carlo klonken mij wel goed in de oren, maar helaas, nooit een 4wd kunnen vinden voor ± 487 euries,
daarna gekeken op usareisen.de zoals Eric aangaf, daar kwamen al heel snel leuke prijzen uit rollen: als we m huren voor de 16 dagen dat we in Florida zijn kost het (zonder korting die ze geven;vroegboekkorting+onlineboekkorting) 618,00 Euro en daar krijg je een Super-Inklusiv-PLUS-Preise en daar krijg je een Super-Inklusiv-PLUS-Preise pakket bij, weet niet precies wat het inhoudt, mijn duits is niet zo best, maar het klinkt vrij inclusief.
we zijn eigenlijk nog van plan, als het enigzins mogelijk is een minicruise richting de Bahama's te doen, dat betekent dat we de auto een dag of 4 niet nodig hebben, en als ik dat de huur bereken over 2 preiodes kom ik op 2x 256,00 Euro= 512,00 dat scheelt toch 100 euries. Het gaat trouwens om een Equinox(Alamo)
Natuurlijk ook even op fti.de gekeken van Nitje daar kwam ik uit op een Jeep/4WD, geen merken genoemd met een prijs van 532,00 euro voor 16 dagen, misschien is het een beter idee om daar (fti.de, US AutoSaveRental) te huren, voor de gehele periode, omdat het in prijs niet zoveel verschilt als je het vergelijkt met Alamo..
Wat vinden jullie??
Groetjes Harold
Voor Harold: de prijs die ik voor een SUV bij Hertz heb betaald was inclusief de korting die je krijgt als je ANWB-lid bent.
Hieronder een deel van de bevestiging van Hertz:
CDP discount plan: 504224 ANWB AA EUROPE S.Y.C.S OP HET TARIEF IS EEN KORTING VAN 10% GEGEVEN
Tariefsopgave
=============================================
487.91 EUR (basisbedrag) wordt gegarandeerd en werd verrekend met uw creditcard op het moment dat u de reservering plaatste. Elk bijkomend bedrag wordt aan de verhuurbalie betaald en wordt berekend op basis van de huidige dagelijkse wisselkoersen.
TARIEFSCODE (RQ) VN7W
TARIEF IN EURO - EUR
GEGARANDEERD
BASISBEDRAG:
WEKELIJKS: 2 @ 243.95 EUR
GRATIS ONGELIMITEERD AANTAL MI (MI = Miles, KM = Kilometers)
HET BASISBEDRAG IS INCLUSIEF AFKOOP EIGEN RISICO BIJ VERLIES EN SCHADE, BELASTING, AANVULLENDE WA-VERZEKERING JEGENS DERDEN, VEHICLE LICENSE FEE RECOVERY:, RENTAL SURCHARGE:
Zo heel klein als een Smartcar zie je ze hier ook niet, maar ik denk wel, dat het van het gebied afhangt. Er rijden hier in het gebied rond Washington heel wat kleinere auto's rond. De hybrids zijn vooral populair. Het is hier ook veel drukker, dan in Florida, dus dat zal er ook mee te maken hebben.
Om toch een beetje in de SUV sfeer te blijven, wil ik jullie het volgende vragen.
Van een afbeelding is alles moeilijk te bepalen, maar wat ik graag wil weten is of een SUV groot genoeg is om 2 volwassenen, 1 jongen van bijna 17, 1 jongen van 14 en een meisje van 6 + bagage te kunnen vervoeren. En wat is ongeveer de bagageruimte die je dan tot je beschikking hebt. Welk type/merk zou daar het beste aan voldoen.
Alvast bedankt.
Grz
Dr. Phlox
In een normale of grote SUV mag het aantal personen geen probleem zijn, omdat er op de achterbank 3 zitplaatsen zijn. de bagageruimte verschilt heel erg van merk tot merk, daar kan ik geen oordeel over vellen.
Ik zou bij aankomst vragen om de auto met grootste bagageruimte, je kan toch niet van te voren een specifiek merk/type reserveren.
Wij hadden afgelopen zomer een Suburban, maar die heeft een meerprijs, maar daar gaan 6 pax + bagage makkelijk in !!
Eric
Wij gaan in jjuli naar Orlando, wanneer kunnen we het beste een auto huren. Ik heb reeds gezien dat in NL huren het goedkoopste is, maar wanneer. Geld hetzelfde als met vl. tickets, eerder des te goedkoper. Of kunnen we beter wachten op aanbiedingen en wanneer komen die aanbiedingen altijd? Ik denk aan Alamo of dollar.
Wie heeft er ervaring met holiday cars??
Wederom alvast hartelijke dank.
Jari