Het moet zoiets worden: (407) 239-1115
Succes, Eric
Afdrukvoorbeeld
Het moet zoiets worden: (407) 239-1115
Succes, Eric
Is inderdaad onbelangrijk. Gewoon een nummer wat Amerikaans is intikken :lol: !
Pascal,Citaat:
Hallo A3,
Ik ben benieuwd of jullie dit geregeld krijgen.
Zoja, laat effe iets weten. :D
Wij gaan naar Orlando in April. Om precies te zijn 20-4-6.
Dus we hebben nog even om vanalles te organiseren.
Alvast bedankt,
Pascal
Onderstaand de reactie van Hyatt; hoopvol, maar geen garantie.....
Thank you for your message to Hyatt Hotels & Resorts. It is my
pleasure to assist you with your reservation number which was
confirmed through Priceline.com.
Your requests have been noted on the reservation and forwarded to the
hotel. While your requests can not be guaranteed, please be assured
the hotel staff will make every attempt to honor your preferences.
Also, in order to expedite your check-in process, I would like to ask
you to provide your complete address, phone number and estimated time
of arrival. If you would be so kind as to provide this information,
I will add it to your reservation.
I look forward to receiving your reply. Thank you for choosing
Hyatt.
MVG
A3
Beste mattrob,
Het is mij gelukt. :D
Mijn eerste priceline boeking
Ik heb volgend hotel geboekt: Holiday Inn NIKKI BIRD-MAINGATE-THEME PK.
Ze hebben en bod van 32 dollar geaccepteerd.
Weet niet of ik een te hoog bod heb gedaan, echter ik denk niet dat het een slechte prijs is.
Op hun eigen site vragen zij rond de 60 dollar :!: voor een kamer.
Bedankt.
Pascal
Reviews zijn wisselend:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...e_Florida.html
Pascal,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers
Op http://p070.ezboard.com/bpricelineandexpediabidding kun je ook reviews bekijken alsmede de gemiddelde prijs die anderen voor hetzelfde hotel betaald hebben.
Nog een dergelijke site, die echter ook met Hotwire werkt, is http://www.betterbidding.com/
Mij lijkt 32 dollar overigens niet verkeerd!
MVG
A3
Kun je ook aangeven als je bied via priceline dat het om 2 volwassen en 2 kinderen moet gaan ?
Krijg je meerdere optie's ?
Of heeft iemand anders nog tips over hoe goed te handelen ?
Jeroen
Jeroen,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Disneyfan1970
Kijk even hier http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=1562 en bij de FAQ waar Mattrob eea duidelijk uitlegt.
MVG
A3
Ok dus op gebied van zekerheid voor een kamer voor 4, is priceline dus niet geschikt ?
Eerder voor stelletjes ?
Jeroen
Het blijft een onzekerheid, en 3 weken met je kinderen in 1 bed, dat is ook niks natuurlijk !???
Het lijkt me een super systeem, als je alleen of met 2 bent, maar met kinderen, zie ik het zelf niet zo zitten.
Jammer dat je niet gewoon aan kan geven dat je twee bedden wilt, ook had ik graag de optie incl ontbijt gezien.
Maar misschien wil ik wel teveel :D
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eric
Hier is al veel over geschreven. Dit is inderdaad een risico, maar zover ik heb begrepen (via internet forums, waaronder Biddingfortravel.com), en ook uit eigen ervaring weet, is dit in de praktijk geen probleem. Bijna elk hotel in Florida (en zeker in Orlando), heeft een overvloed aan 4-persoonskamers. Ik heb 5 van mijn Orlando/Florida vakanties via Priceline gedaan en slechts 1 keer kon een hotel niet een 4-persoonskamer geven. Dit was niet met opzet, maar ze zaten gewoon vol. Het was een wat kleinere Boutique hotel op Miami South Beach (National Hotel), in zo'n hotel is de kans misschien wat groter.
Ze hadden zelfs geen roll-away bed meer en vonden het heel erg. Ze hebben allemaal dekens en kussens gebracht en onze kinderen sliepen die nacht dus op de grond (wat ze bijna het 'meest coole' van heel de vakantie vonden). De tweede nacht in het hotel hebben ze het goedgemaakt door ons de luxeste suite van het hotel te geven, ook nog eens op onze laatste vakantiedag. Super dus.
Conclusie dus; geen zekerheid, maar de kans dat het niet lukt is nagenoeg nul, als je in Orlando of omgeving een normaal hotel boekt. In New York schijnt het, als enige stad, wel iets moeilijker te zijn.
Pascal,
SUPER ! Dat lijkt me een hele mooie prijs. Je hebt je toegangstickets voor Disney alvast terugverdiend !
:lol:
Ja super he :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mattrob
Ik heb nu alleen spijt dat ik Howard Johnes in maingate heb geboekt, voor de eerste 4 dagen van ons verblijf.
De kosten daar van waren +/- 45 dollar per nacht.
Toen wist ik nog niet dat je kon bieden op hotels.
Echter als ik de website bekijk van hf in maingate lijkt mij dit ook niet verkeerd.
http://orlandohojomaingate.com/
Weet jij misschien wat in fort Lauderdale de beste lokatie is om te boeken via priceline.
Ik ben daar enkele jaren geleden geweest( fortlauderdale by the Sea)
bij priceline hebben ze het over oost en west etc.
groet,
Pascal
Pascal,Citaat:
Ja super he :D
Ik heb nu alleen spijt dat ik Howard Johnes in maingate heb geboekt, voor de eerste 4 dagen van ons verblijf.
De kosten daar van waren +/- 45 dollar per nacht.
Toen wist ik nog niet dat je kon bieden op hotels.
Echter als ik de website bekijk van hf in maingate lijkt mij dit ook niet verkeerd.
http://orlandohojomaingate.com/
Pascal
Vaak kun je onder geboekte hotelovernachtingen uit komen (muv Priceline en Hotwire....), zeker als je zelf rechtstreeks geboekt hebt. Kijk de voorwaarden er eens op na (dan kun je misschien bij het Priceline hotel nog verlengen....)
A3
Heb je al op www.biddingfortravel.com gekeken ? Daar staat welke hotels je kunt krijgen en voor welke prijs ongeveer.
Ik heb eind vorig jaar voor mijn ouders het Bahia Mar hotel op FLL Beach geboekt via priceline voor $ 55 per nacht. Zij waren daar redelijk tevreden over.
Belofte maakt schuld - de roos is geraakt!
En wat wil het toeval, het is (ook) het Hyatt Regency hotel in Coral Gables geworden... :lol:
Wij zitten helaas in een wat duurdere periode (laatste week Spring Break als we aankomen), maar ik heb 'm voor $86 weten binnen te halen.
Heerlijk 2 dagen in luxe baden en de jet-lag verwerken voordat we aan onze rondreis gaan beginnen.
Wat details:
Check-In Date: Friday, March 31, 2006
Check-Out Date: Sunday, April 2, 2006
Offer price: $ 86 (best rate op de hotel website: $209).
Kortom, ik ben happy!
Netjes :lol:
Heel mooi. Proficiat!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Golf
A3
Hallo Mattrob,Citaat:
Zoals ik al eerder schreef willen wij naar FL.
Ik zou dit willen boeken via Priceline,en zeker nadat mijn eerste boeking een succes was.
Daar wij nog niet precies onze route weten en hoelang we daar willen blijven, wil ik deze boeking pas in de VS maken.
Dit zal ergens tijdens de eerste dagen van de vakantie zijn.
Wij zijn al eerder in FL geweest, maar toen in een motel ( southern shores), langs de zee (A1A).
Niet ver van Los Olas boulevard.
Dit Motel lag toen 100 mtr vd zee op loop afstand van alle grote bekende hotels.
Als ik ter plekke ben, weet ik precies waar ik naar toe moet rijden.
Maar daar heb ik nu niets aan :?
Hoe kan ik dit het beste proberen te regelen via priceline, om zo een goed hotel te krijgen, kort bij de zee en op loopafstand vh uitgaanscentrum.
Weet jij hoe ik dit zou kunnen regelen. :-k
Groet,
Pascal
Ik probeer een hotel te boeken via priceline.
Heb dit al eerder gedaan,echter ik weet niet meer hou ik het telefoonmummer moet ingeven :oops:
Heb al vanalles geprobeerd
de faqs nog eens nagekeken
Wat doe ik fout,
wie kan mij helpen :?
dit heb ik gedaan:
Daytime Phone ext
012 345 6789
Moet ik bij daytime phone een spacie open laten of een - teken plaatsen!
6 cijfers bij daytime en 4 bij ext
Ik denk dat het probleem bij het eerste cijfer ligt. Die moet niet met een 0 beginnen. Ik zou gewoon New York begincijfers nemen, dus 212 XXX XXXX. Dat zou moeten werken.
Succes :wink:
Ik heb mijn exacte nummer opgegeven maar zonder 011 ervoor. Omdat ik in België woon heb ik maar 9 cijfers (8 als je de 0 niet meetelt) en dan met de landscode erbij (32) geeft dat (323)-xxx-xxxx
Laat gewoon 1 cijfer vallen van je Nederlandse nummer anders. Ze zullen je toch nooit bellen.
Hallo Anthony,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anthony
Na lang proberen en wat hulp vh forum is het mij gelukt :lol: .
Ze hebben echter mijn eerste bod nog niet geaccepteerd :cry:
Wie weet wat een goed bod is op een 2 1/2 sterren hotel in disney world vicinity... :-k
Groetjes,
Pascal
Gewoon even op BFT.com kijken he :lol: !
Ik zie dat momenteel Holiday Inn Niki Bird de meeste keren voorkomt, dus grote kans dat je die krijgt. Prijs op Priceline was tussen de $ 32 en $ 40. Dus in die regio zou het moeten lukken.
Overigens waren de reacties niet allemaal onverdeeld positief over dit hotel. Dus neem dat ook mee in je biedingen (voor bv. ongeveer $ 25 per nacht meer zit je in een resort, maar die afweging moet je zelf maken). Ik begrijp dat er wel gratis internet is, en dat je voor parkeren niet hoeft te betalen. Dat is in de meeste hotels in de omgeving (via Priceline) wel zo.
Succes :wink: !
Hallo Mattrob,Citaat:
Ik heb al 1 priceline boeking gemaakt.
raad eens welk hotel....... :lol:
Nikki Bird en wel voor 37 dollar. Voor minder accepteerden ze het niet.
Vanmorgen nog geprobeerd een boeking te maken, start bedrag was 35 Dollar,jammer maar helaas Morgen opnieuw.
Als ik het goede begrijp is de kans heeeeel erg groot dat ik bij een tweede boeking weer hetzelfde hotel krijg.
en dat is nou net niet de bedoeling.
we gaan door tot het.....
Pascal
Ja, ik denk dat de kans erg groot is dat je weer dezelfde krijgt. Dat patroon zie je vaak terugkomen. Maar hoeveel nachten was je eerste boeking dan ?
Eerste boeking is 3 nachten, en dit zijn tevens de laatste drie nachten vd vakantie.Citaat:
De boeking die ik nu wil maken zijn de eerste 5 dagen vd vakantie start 20-4-5. Wellicht een problem met boeken,daar we nog in de paasweek zitten. vlg's mij is dan ook nog springbreak
Dit weekend de knoop definitief doorgehakt en besloten om weer een cruise vanaf Miami te boeken voor komende september. 8)
De negen dagen voorafgaand aan de cruise zullen weer in Florida door gebracht worden. Twee jaar geleden heb ik ontzettend veel profijt gehad van priceline dus dit jaar zal het spel weer opnieuw beginnen. De eerste drie dagen hoop ik in Orlando een resort te pakken te krijgen, bij voorkeur het hilton vanwege de gunstige ligging tegenover het uitgaans gedeelte van disney. Twee jaar geleden had ik dit hotel voor 61 dollar per nacht. De laatste nacht zal het Miami worden waar het royal palms er zeer aantrekkelijk uitziet. Vorig jaar in september dienden priceline bieders 75 dollar te betalen. Wellicht dat dit jaar dat bedrag ook genoeg kan zijn.
De tussenliggende periode willen we naar de westkust. Heeft iemand van jullie daar succe sgehad met priceline? We zitten te kijken naar Naples of anders Marco Island. Iemand hier ervaring mee.
Ik probeer al een tijdje wat te krijgen in St. Pete Beach of Treasure Island, maar krijg helaas steeds negatief antwoord.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco Tiel
In welke categorie zoek je en wat heb je geboden?
St. Pete Beach/Treasure Island, 3/4 sterren, 2 nachten van 22 tot 24 juli, $65-70.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco Tiel
Geen herbiedingen gedaan boven $70, aangezien ik geen uitbreiding van de regio wil doen, geen lagere klasse wil en geen uitbreiding van het verblijf.
Op de sites waar ervaringen staan kom ik helaas weinig ervaringen over deze regio / klasse tegen, wel regelmatig het 3*** Sirata. Dat zou m.i. voor dat bedrag moeten lukken.
Adviezen? :?: :?:
Zojuist mijn eerste poging gedaan voor zewel Miami Beach alsook Orlando Disney area. Geen geluk nog. Maakt ook niet uit want ik heb alle tijd. West Florida ga ik mij eens in verdiepen via biddingfortravel.com
Ik krijg mijn telefoonnummer niet ingevoerd......
als ik het op dezelfde manier invul als in jou voorbeeld of doe met mijn eigen nummer (010-435-1878, iets veranderd, is niet mijn nummer) krijg ik bij zowel het day als night phonenumber de melding "all phonenumber must begin with your areacode and may not begin with a digit "1"
Wat is de juiste manier om dat in te vullen cq te omzeilen?
gegroet
Peter
Je moet zorgen dat het op een Amerikaans nummer lijkt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter1962
Amerikaanse nummers beginnen altijd met drie cijfers van de staat.
Dus een nummer kan bv. zijn: 407-333-1408.
Het is wel verstandig om als je bij staat Florida invult, ook een netnummer uit Florida te gebruiken.
Ik kopieer altijd gewoon een adres + nummer van een hotel wat ik op het internet opzoek.
Dan weet je zeker dat het overeenkomt.
Eric
Ik heb het allemaal geprobeerd, nummer aan de staat aanpassen, jouw voorbeeld nummer gebruikt, bei met en zonder () met en zonder spaties. ik snap het niet meer.....
Peter
Je moet zorgen dat het op een Amerikaans nummer lijkt.
Amerikaanse nummers beginnen altijd met drie cijfers van de staat.
Dus een nummer kan bv. zijn: 407-333-1408.
Het is wel verstandig om als je bij staat Florida invult, ook een netnummer uit Florida te gebruiken.
Ik kopieer altijd gewoon een adres + nummer van een hotel wat ik op het internet opzoek.
Dan weet je zeker dat het overeenkomt.
Eric[/quote]
[/quote]Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter1962
Misschien heb je hier iets aan:
http://p070.ezboard.com/fpricelinean...opicID=6.topic
Staat precies uitgelegd hoe je als non-US resident kunt registreren
Knaapje
Daar stond hetzelfde als in dit forum, maar die melding blijft, ook al zit er geen 1 in het telefoonnummer.
Peter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knaapje
Priceline is volgens mij gewoon een lokkertje, of je moet de dure hotels willen hebben.
De prijs die je dan neer moet tellen vind ik nog steeds te hoog. Ik ben op zoek naar goedkope hotels. Even mijn ervaring met Priceline.
Ik ben een half uur bezig geweest om de tel nummers goed te krijgen. Ik heb
dus maar een tel nr van een Amerikaans hotel genomen. Helaas wilde Priceline
meer $ dan dat ik bood. Toen ik eindelijk een super goedkoop hotelletje had,
bleek dat ik dat hotel 4$ goedkoper rechtstreeks kon reserveren. Wat doe je dan??Gewoon rechtstreeks reserveren dus.
Harm
Ten eerste wil ik aangeven dat ik altijd mijn mobiele nummer opgeef en dan de 0 achter de andere getallen plaats. Werkt altijd. Nooit geen probleem gehad.
Net als Mattrob ben ik een groot fan van deze site omdat ik er elke keer goede deals eruit heb weten te slepen. Ik heb echter wel het idee dat het inderdaad interessanter wordt op het moment dat er interesse is in ene hotel in de hogere prijsklasse.
Komende september vertrekken wij weer voor anderhalve week in Florida en de erste drie dagen zullen wij doorbrengen in Orlando. in 200 hadden wij daar voor drie nachten het Hilton gewonnen tegenover downtown Disney voor de prijs van 61 dollar per nacht. Ideale locatie, goed hotel en een fantastische prijs 8)
Tja, you can't have it all zeggen ze hier. Maar een 'lokkertje' ? Het is simpel, hotels zitten vaak met veel lege kamers. Die willen ze wel graag verkopen, maar ze willen niet op internet hun naam te grabbel gooien, terwijl ze veel zakelijke klanten hebben die gewone prijzen betalen. Dus doen ze het op deze manier.
En tja, als je een hotel wil die normaal $ 25 kost, dan kan je je voorstellen dat je via priceline niet heel veel voordeel haalt. Stel dat het voor $ 20 lukt, dan komen nog de priceline adm. kosten erbij, iets van tussen de $ 4 en $ 8 per boeking of zo. Dus inderdaad, dat is niet heel interessant (al wordt het voor bv. een week al iets aantrekkelijker, want je betaalt maar 1 keer de adm. kosten, maar dan nog is het verschil niet groot, en dan zou ik het ook niet doen).
En ik kan het goed begrijpen als je zo goedkoop mogelijk wilt, als je toch alleen maar even komt slapen, en je bent een makkelijke slaper, dan is zo'n hotel best ok.
Maar ik vind het wel leuker iets meer luxe te hebben, een iets mooiere kamer en bv een mooi zwemhad ed. Dat kan je van iets minder uitgebreid tot superdeluxe doen.
Ik heb de voorbeelden al vaker genoemd, maar zal het nog een keer doen (voor de nieuwe bezoekers). De bedragen zijn natuurlijk indicaties, maar daar is het mij al vaker voor gelukt, maar kan per periode verschillen uiteraard.
Voor ongeveer $ 35 per nacht (excl. tax en andere toeslagen, die je bij een gewone boeking ook betaalt en excl. de 'administratiekosten' van Pricline) zit je bv in het Wyndham Orlando International Drive, recht tegenover de 'grootste McDonald van de wereld'. Dat is een prachtig 3-sterrenhotel met mooi zwembad en mooie kamers. Kost normaal iets van $ 100 of zo (uit mijn hoofd).
Voor ongeveer $ 60 per nacht zit je in Hilton Downtown, zoals Marco aangeeft (mij is het zelfs een keer voor $ 55 gelukt, maar ook wel eens voor $ 65) en voor ongeveer hetzelfde bedrag in Wyndham Downtown (tegenover Hilton). Dat zijn echt mooie hotels ! Kosten normaal rond de $ 150 per nacht of zo.
En je kan nog luxer, zoals bv. The Peabody (staat ook in de Orlandotips), Renaissance Seaworld of als topper Gaylord Palms (mijn favoriet !). Voor de eerste twee betaal je via Priceline ongeveer $ 70 - $ 75 en voor Gaylord Palms rond de $ 95. De normale prijzen zijn ZEKER twee keer zo hoog. En het mooie is dat je die twee eerste hotels bijna zeker krijgt, omdat die in een apart gebied zitten als enige in hun klasse. Gaylord Palms is lastig, maar is recent weer vaak gewonnen !
Dus ja, als je voor een redelijke prijs in mooie hotels wilt zitten, dan is dit echt ideaal. Zeker met kinderen, of als je denkt iets vaker in een hotel te zijn, dan vind ik persoonlijk dit een stuk beter dan die goedkope motels. Maar voor 1 overnachting ergens onderweg hoeft het zeker niet altijd beter te zijn. Ik zou zeker niet meer gaan bieden dan dat je op de site zelf kan boeken natuurlijk.
Goed, was weer een flink verhaal, maar wilde even alle kanten belichten :wink: !