-
Re: universal kaartjes via creditcard wie heeft ervaring er mee
Werkt inderdaad perfect. Bevestiging via mail even meenemen en daar creditcard door automaat trekken en bevestigingscode invoeren en daar komen je kaartjes aan. Bij Seaworld/Busch Gardens werkt het vergelijkbaar waarbij je de bevestiging moet printen en de barcode wordt dan gescand bij de ingang. Bij Seaworld/Busch Gardens krijg je geen apart kaartje maar is je afdruk het toegangsbewijs. Gewoon doen!
-
Ook wij hebben ze al gekocht. Ik denk dat ze nu zijn afgeschreven (eind van de maand) maar ik heb de specificatie nog niet ontvangen van de creditcard. Je krijgt de tickets gewoon via je computer, dus printen, eventueel een extra keertje voor de zekerheid en voilà. Werkt als een tierelier.
-
Re: Tickets voor Orlando, waar kopen?
-
-
Dit is wel mega goedkoop of niet???
Iemand hier ervaring mee???
de prijzen van 2008 staan er trouwens ook bij!!
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Nancy74
Dit is wel mega goedkoop of niet???
Iemand hier ervaring mee???
222 euro voor 14 dagen. Een 6-daagse hopper met fun kost bij AV 244 euro
-
Citaat:
Njit
222 euro voor 14 dagen. Een 6-daagse hopper met fun kost bij AV 244 euro
Da's een hele mooie prijs! Ik zou het wel weten.
-
Ze antwoorden echter niet snel. Heb gevraagd naar verzendkosten maar nog steeds geen antwoord..
-
Citaat:
raygwencaith
Voor Seaworld hebben we een 1-dag kaart gekocht die je daar aan de balie kan omwisslen voor een 7 daaagse pass. Deze kaart hebben we gekocht met een kortingscode: pepsi ik zal je de link geven van waar te bestellen, we kregen direct een bevestiging en konden de e-tickets uitprinten. Je kunt ze daar nog steeds bestellen dus elke korting is mooi meegenomen toch?
Dus als ik het goed begrijp heb je hier de kaartjes gekocht met de kortingscode en kan je die aan de kassa omwisselen voor een 7-daagse pass? Moet je daar dan extra voor betalen???:D
Groetjes Remco & Vanessa
-
Code is niet meer geldig......
-
Kaartjes voor verschillende parken
Wij zijn van plan om aankomende september 2,5 a 3 weken door Florida te reizen. We hebben een zoontje van 4 en willen ook graag een paar parken doen. Alleen kan ik geen passende combinatieticket vinden. We willen zeker Seaworld bezoeken en waarschijnlijk universal het 3e park zijn we nog niet uit we dachten zelf aan een waterpark (wet and wild). Seaworld is in combinatie met busch gardens, de disneyparken kun je uiteraard bij elkaar boeken. Wat is nu een goede combinatie? Ik begrijp dat het wel het handigst is om alvast hier de kaartjes te kopen.
Alle info is welkom.
Danielle
-
Re: kaartjes voor verschillende parken
Disney kaartjes zijn nooit in combinatie met andere parken te krijgen.
Ik zou persoonlijk nooit met zo'n klein kind voor Wet & wild kiezen, maar voor Typhoon Lagoon.
Voor kleine kinderen is MGM ook leuker dan Universal, ik zou zeker naar het MK gaan (het echte kinderpark). Seaworld is een goede keus.
Eric
-
Bedankt, universal leek me leuker omdat daar meer is wat ons zoontje aanspreekt, spiderman, shrek, Jimmy neutron etc. MGM is wat onbekender dacht ik.
Wet & Wild heb ik bekeken en daar is wel aardig wat waar hij in mag samen met ons, bovendien is het wel een dare devil.
En wat is MK?
Danielle
-
MK staat voor Disney's Magic Kingdom, hét originele Disneypark.
Universal heeft inderdaad wat bekende thema's, maar je mist de echte Disney sfeer.
Kijk maar eens rustig op de bijbehorende web-sites.
W & W is echt meer voor de wat oudere jeugd, best leuk maar het haalt het niet bij de Disneyparken.
Eric
-
Universal hebben wij pas gedaan toen onze zoon 5,5 was. Dit park is voor het grootste deel voor de wat oudere kids, vonden wij.
Wet 'n Wild vind ik wel een geschikt waterpark voor kleinere kids. Niet voor de allerkleinsten, maar vanaf een jaar op vier is het heel geschikt. Het kindergedeelte is zeer uitgebreid met een kleine lazy river, een klein golfslagbad, een groter bad met veel speelmogelijkheden, een grote "emmer" die om de paar minuten een enorme hoeveelheid water naar beneden klotst en zelfs twee glijbanen waar je met een band vanaf kunt. Mijn zoon wil het liefst ieder jaar hierheen.
Van de Disney-parken vind ik Typhoon Lagoon het meest geschikt voor kleinere kids. Groot kindergedeelte met veel speelmogelijkheden en glijbanen.
Als je toch naar Universal wilt, in combinatie met SeaWorld en Wet 'n Wild dan kun je het beste een 4-parken FlexTicket nemen. Naast deze parken kun je daarmee ook nog naar Universal's Islands of Adventure.
Wat Disney betreft denk ik vooral aan Magic Kingdom (veel voor kleine kids geschikte attracties) en Epcot (lekker rustig en zeer leerzaam).
Als laatste nog twee tips: 1. maak niet te lange dagen en 2. rust, reinheid en regelmaat. Als je dat in de gaten houdt komen jullie allemaal op een goede manier de vakantie door. Het klimaat in Florida is slopend en er is niets zo frustrerend als je na een aantal drukke, lange dagen moet constateen dat je uitgeput bent en je beroerd voelt.
Veel plezier!!
-
hallo
wat als ik nu al kaartjes koop voor volgend jaar maart.
kan ik dan nu nog gebruik maken van de code lowers
-
Ik zie nergens staan op die kaartjes dat het alleen voor 2007 geldig is.
Heb op de print van onze e-tickets gekeken en daar staat ook niks op.
Als je het echt zeker wilt weten moet je ze even mailen...
-
Re: Wie heeft er ervaring met het online kopen van tickets
hallo
als ik kijk op internet kom ik uit op 220.95$ voor volwassen
184.95 $ voor kind bij unterciver
217$ volwassen
181 $ kinderen bij disney zelf
-
Citaat:
kiamzo
wat als ik nu al kaartjes koop voor volgend jaar maart. kan ik dan nu nog gebruik maken van de code lowers
Twee opmerkingen:
- Die kortingscode werkt niet voor Universal Tickets (da's toch het onderwerp hier?), maar wel voor Seaworld / Busch Gardens.
- "Lowes" is inmiddels niet meer de promocode met de meeste korting.
-
Aangezien we toch offtopic bezig zijn:
De normale prijs voor een Seaworld kaartje is $64.95. Met de Be a Kid Again actie betaal je $53.95. Met LOWES betaal je $51.96. Maar het kan dus nog goedkoper?
-
Ook wij hebben de kaarten van Universal met de CC betaald. We kregen behoorlijke korting via mastercard. Het bedrag wordt meteen van je CC afgeschreven en je ontvangt van Universal een mail met daarin je e-tickets. Deze neem je mee en kun je bij de kassa scannen. Let er wel op dat de e-tickets op naam zijn, dus je moet wel bij de kassa van Universal je paspoort en creditcard ter bevestiging laten zien! Wij hadden wat problemen met de mail, maar naar 1 telefoontje met Universal was alles opgelost!
-
Combinatietickets
Hallo USA gangers. Wij willen graag weten of er iets bestaat als een combinatie pakket waarmee je doorlopend diverse pretparken kunt aandoen. Wie oh wie, en alvast bedankt
-
Re: Combinatieticket
Voor Disney kun je Hopperpassen kopen. Hiermee kun je van Disneypark naar Disneypark gaan.
Er bestaan een aantal combinatietickets:
4 Park Orlando Flex Ticket™
Park at 4 parks for the price of one! Pay for parking when you visit (either Universal Studios Florida®, Islands of Adventure®, Sea World of Florida®, or Wet 'n Wild®, Orlando). Then show your valid parking ticket and your Orlando Flex Ticket™ to the parking attendant at any of the other two parks and enjoy complimentary parking on that same day!
5 Park Orlando Flex Ticket™
If four parks aren't enough to fill your vacation plans, choose the 5-Park Orlando Flex Ticket™. This gives you 14 days of unlimited admission to Universal Studios Florida®, Islands of Adventure®, Sea World of Florida®, Wet 'n Wild®, Orlando and Busch Gardens® Tampa Bay and 7 consecutive nights to Universal CityWalk, and free shuttle to and from Busch Gardens. Experience these thrilling parks for 14 Days of unlimited admissions! (Please call us for shuttle schedules.)
-
ben momenteel in orlando en heb tickets gekocht bij Wal Mart: 1 dag universal 63 ipv 76 dollar aan de gate en seaworld plus busch gardens 2 dagen 99 dollar. leek me een interessant aanbod...
-
Citaat:
Farah
ben momenteel in orlando en heb tickets gekocht bij Wal Mart: 1 dag universal 63 ipv 76 dollar aan de gate en seaworld plus busch gardens 2 dagen 99 dollar. leek me een interessant aanbod...
De ticket-store in de Walmart aan de 192 is trouwens verplaatst. Eerst zaten ze in een hokje, binnen net naast de rechter ingang, nu staat er een counter midden in de winkel, tussen de Disney-spulletjes. Niet echt goed zichtbaar, dus even zoeken.
-
En combitickets voor Seaworld en Busch Gardens. Kijk maar eens op de website van Seaworld.
Helaas bestaan er nog steeds geen combitickets waarmee je alle parken in Florida in kunt.
-
Citaat:
Eric
Dat weet je nooit, tot 2 jaar terug bestond de FITS pas met toegang tot alle parken.....
FITS had ook alleen maar toegang tot Disneyworld (plus Kennedy Space Center, Miami Seaquarium, Salvador Dali-museum, Edison Winterhome en het Everglades Safaripark en 1 Character Breakfast)
Universal parken, Seaworld, Busch Gardens moest je nog steeds apart kopen.
-
ik ga 23 april 2008 met 4 volwassenen naar florida wil 2 dagen naar universal en 1 dag wet n wild. nu zie ik op de officiele site van universal staan dat ik mijn adres in moet typen in amerika etc.
maar moet je nu ook amerikaans staatsburger zijn om van de aanbiedingen gebruik te maken?
en zijn het goede prijzen die ze vragen ??
mijn zelfde vraag geldt voor 4 dagen park evt incl de 2 waterparken van disney of het avondgebeuren.
kan ik die kaarten via hun officiele site bestellen ook al ben je geen amerikaans staatsburger . zijn de prijzen de meest aantrekkelijke.
-
Ik heb vorig jaar gewoon tickets via Universal onlne besteld helemaal geen probleem, en anders kun je ze altijd bellen.
Uiteraard zijn de prijzen aantrekleijk omdat de dollar nu zo laag staat.
-
Ik heb zopas online tickets gekocht voor Sea World (momenteel is de prijs voor volwassenen de prijs voor kinderen!). Bij Sea World zelf dus.
2 Minuten later kreeg ik een mail met de e-tickets al in mijn bus, af te printen en mee te nemen.
-
Tip! Wij gingen met de e-tickets (van SeaWorld) in de rij bij de kassa staan, omdat we dachten dat we deze om moesten wisselen voor een kaartje. Dit is dus niet zo!! je kan er gewoon mee door de poortjes. De dame of heer die daar staat die scant je e-ticket en je kunt doorlopen. Ook is het verstandig als je binnenkomt om direct kaartjes te halen voor de 2-day free entree, dan sta je 's avonds niet in de rij!!
-
Dit staat ook gewoon op de print-outs. Dus de tip is eigenlijk: lees wat er op je e-ticket staat :)
http://img507.imageshack.us/img507/96/eticketcd3.png
http://img529.imageshack.us/img529/9...rnstileyz0.png
Dit werkt ook zo voor Busch Gardens en Universal!
-
tot wanneer zijn is die actie van de gecombineerde tickets buschgardens - seaworld geldig (bedoel die tegen kidsprice)? Kan dat nl. niet vinden....
-
@ roanne: Op de site van Seaworld staat het volgende:
Valid for one day at each park to SeaWorld Orlando & Busch Gardens Africa from one year of ticket purchase
De tickets zijn dus tot één jaar na uitgifte (via mail in dit geval) geldig.
-
Bedoel je tot wanneer je zou kunnen kopen of tot wanneer je kan ze gebruiken?
Beide is idd nergens te vinden. Als je het helemaal zeker wilt weten dan zou ik een mailtje wagen richting Customer Service.
http://commerce.4adventure.com/EStor...ContactUs.aspx
Zie trouwens dat ze ook al een 'SeaWorld Orlando, Busch Gardens Tampa, and Aquatica Combo "Be a Kid Again" Advance Purchase' hebben ($124).
-
zelf ook de tickets enzo online gekocht (discovery cove), en dat bevalt erg goed. na een paar weken heb je alles thuis gestuurd gekregen. wanneer je errug vroeg boekt zit er zelfs nog een 10% discount aan , zie www.discoverycove.com
bespaart je in ieder geval een hoop wachten en gezeur daar
groetjes sibolt
-
Tickets kopen voor diverse attractieparken
Wij gaan in april/mei naar Florida. Wij zijn van plan om naar Universal Studio's te gaan, het Epcot Centre en Kenndy Space Center, telkens een dag. Is het voordeliger om kaartjes vooraf te bestellen of ter plaatse?
-
Re: Kaartjes kopen pretparken
Voor Disney kun je het beste ter plaatse kaartjes kopen. Eén- en tweedaagse tickets kun je nergens goedkoper krijgen.
Voor KSC vind je in diverse couponboekjes (op veel plaatsen in Orlando e.o. gratis te krijgen) kortingsbonnen waarmee je zo'n $ 2,50 tot $ 4 korting krijgt op de normale toegangsprijs van $ 38 ($28kids) + tax. Bestellen bij bijv. Undercovertourist levert zo'n $ 3 korting op (zij versturen tickets zonder verzendkosten naar Nederland).
Voor Universal kun je het beste hun website (en dit forum) in de gaten houden. Ze hebben af en toe kortingen als je via internet bestelt. Al is die korting meestal voor meerdaagse tickets.
Succes!
Michael66
-
Hoi Michael,
Dus je advsieerd om de Disney kaartjes daar te kopen. Ook als je een 6 daagse pas of zoe iets wil kopen. Of moet je die juist weer hier in NL kopen.
Grz
Ton
-
Citaat:
Dr. Phlox
Dus je adviseert om de Disney kaartjes daar te kopen. Ook als je een 6 daagse pas of zo iets wil kopen. Of moet je die juist weer hier in NL kopen.
Nee, dat adviseer ik niet. Ik heb gereageerd op de vraag om de genoemde parken ieder één dag te bezoeken:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert jongen
Wij zijn van plan om naar Universal Studio's te gaan, het Epcot Centre en Kenndy Space Center, telkens een dag.
Voor meerdaagse Disneytickets verwijs ik je graag naar het vergelijkingsbestandje dat je op dit forum in het onderdeel over Walt Disney World kunt vinden.