ik lees veel over fort meijers, naples en de everglades. daar wil ik 3 dagen/nachten aan besteden. zijn dit de aanraders of hebben jullie nog tips ? waar kan ik het beste overnachten.
Ik vond de Everglades wel echt een hoogtepunt. Wij hebben overnacht in Everglades City. Niet echt een spannende plek, ik vond dat het een beetje deed denken aan Coopers Crossing uit de Flying Docters ;-) Het ligt erg handig als je van de kant van Fort Myers/Naples komt en je kunt dan meteen de volgende ochtend een Airboat tour doen met Captain Doug (in het plaatsje zelf). Daarna rijd je richting Florida City en doe je daar nog een wandeling (Anhinga Trail is de mooiste), en dan óf meteen door naar Key West of overnachten ergens daar in de buurt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marco
mijn laatste 3 dagen wil ik aan de keys besteden. ik dacht dat de volledige keys ca 300 km beslaat vanaf miami en wil dus 2 a 3 keer overnachten. op het midden van de keys het einde en weer op het midden.
gr marco
300 km van Miami tot Key West lijkt me overdreven. Eerder 180km (wel enkele reis overigens). Reken 4,5 uur enkele reis van Miami naar Key West zonder stoppen of spits.
Inderdaad, zoals hierboven ook al is gezegd: skip de andere overnachtingsplekken en rijd door naar Key West!
Deze heb ik ook geboekt, werd echter achteraf geweigerd.
Kinderen onder de 16 zijn daar niet welkom.
De manager wilde er ook geen uitzondering voor maken.
Jammer maar helaas.
De site ziet er in ieder geval gewelig uit.
Wie weet over een paar jaar..........
ze hebben meteen het geld op mijn rekening terug gestort.
Ik heb ze gelijk gebeld omdat wij ook kamers voor hun verhuren, en via hun eigen website kon ik het ook niet vinden.
Het is inderdaad een policy van hun, maar ze vertelde mij dat een reservering dus gelijk geweigerd wordt door onze reserverings systemen en er geen credit cards gecharged worden.
Ik zie het dus maar als een ongevalletje, ik heb ook wel losgelaten dat ze dit beter bekend zouden moeten maken want het is tenslotte een waste of time voor ons als boeking agents en ook voor de reizigers die hun reis voorbereiden.
Douglas House is naar mijn mening ook een van de inns die een verschrikkelijk mooie website hebben, maar voor de prijzen in verhouding tot hun inn en de qualiteit/service etc kun je dus echt wel wat beters krijgen, maar die inns besteden niet al dat geld aan een website, maar aan de service/kwaliteit voor de gasten.
LET OP! DOUGLAS HOUSE is een goed bed en breakfast, ik zeg dus alleen dat je in details beter kunt krijgen en niet dat Douglas House slecht is of zo.
Ik bedoel, een vele malen beter ontbijt, complimentary drinks, beter onderhouden property enz.
Gelukkig weten vele reizigers dit niet, want ze zien alleen maar 1 inn tijdens hun trip.
Ik denk dat Natasja deze ervaring bijv wel heeft(mooie websites cq foto's en zelfs woorden) tot je meerdere inns hebt bezocht, dan zie je pas wie er eerlijk zaken doet.
Hetzelfde geld voor de attracties, de touristen industrie wordt vaak uitbuitend gebruikt, helaas.
23-02-08, 13:27
Geert76
Re: Tips voor betaalbaar hotel key west
Ik heb deze week via priceline geboden op het Holiday Inn Key West voor 99$ en accepted. aankomst zaterdag 11-10 2 nachten
13-04-08, 20:17
a-marieke
Hotel gezocht: Key West B&B
Deze zomer gaan we 2,5 week naar USA8-) (Louisville, Orlando, Miami, Florida Keys). Nu willen we op de Key West in een B&B maar we hebben hier helemaal geen ervaring mee. Nou onze vraag ;-) :
Welke B&B raden jullie aan?????
En hebben jullie toevallig ook nog goede hotelervaringen/ B&B ervaringen in Orlando, Miami dan horen we dat natuurlijk ook graag :lol:;-)
Je kan ook nog op Tripadvisor kijken voor reviews en foto's die de gasten hebben gemaakt. De foto's van de gasten zijn vaak meer realistisch dan de websites. In sommige gevallen komt het wél aardig overeen met de werkelijkheid!
Dank je wel Natasja voor de tip! Ik had ook al op jouw eigen weblog gekeken naar een leuk B&B, maar bij de meeste worden geen kinderen toegelaten. Vandaar nu onze keuze voor Southernmostpoint Guesthouse.
09-08-08, 14:30
jip
Hotel gezocht: Key West B&B
Weet er iemand een toffe mooie goed gelegen B&B in Key West, die werekelijk aan te raden is ???
&
Een goed hotel in Orlando . Wij bezoeken Sea World , Disney Animal Kingdom, Cape Canaveral en eventueel Wetwetwet.
Alvast bedankt voor jullie reacties
09-08-08, 16:52
Mickey99
Re: B&B Key West ??? - hotel Orlando ?????
Hallo jip,
Dit leuke forum heeft een zoekfunctie en er zijn al vele ervaringen geplaatst over hotels in Orlando en ook over B&B's op Key West zul je veel info kunnen vinden.
Ik denk trouwens dat je met "Wetwetwet" het waterpark Wet 'n Wild bedoeld? Van Wetwetwet in Florida heb ik in ieder geval nog nooit gehoord en ik ken de naam alleen van een Schotse band die vrij populair was in de jaren 80 :-).
09-09-08, 11:22
brin
B&B in Key West ? The Paradise Inn, een oase van rust met een prachtige tuin en toch dicht bij Duval Street.
B&B in Key West ? The Paradise Inn, een oase van rust met een prachtige tuin en toch dicht bij Duval Street.
Helemaal mee eens!! Wij komen hier al jaren en nog steeds is The Paradise Inn dé favoriet bij ons in Key West. Andere opties zijn Blue Parrot Inn en La Mer and Dewey House (luxe). Er zijn natuurlijk nog veel meer B&B's, maar daar heb ik geen ervaringen mee. Wellicht iemand anders?
09-09-08, 16:21
brin
Nog eventjes bij vermelden: ik weet niet of er kinderen meereizen maar in The Paradise Inn zijn ze toegelaten ( in sommige B&B niet...)
07-10-08, 20:01
Fitz
Verblijf op the Keys
Hallo,
Ik wil graag 1 dag op Key Largo verblijven en dan doorrijden richting Key west.
Nu wil ik eigenlijk wat low budget verblijven daar.
Het is echter wel 73 Km van Key west af.
Is dit verstandig?
07-10-08, 21:10
utah
Re: Verblijf op the Keys
Met een gemiddelde score van 7.2/10 lijkt het me nog een tamelijke deal.
Maar beter is het te horen van leden die daar al langs zijn geweest en ook verbleven hebben.
Waarom niet doorrijden naar Key West? 73 km is niks...
07-10-08, 22:11
Fitz
Ik vond het allemaal vrij duur daar.
En ik weet niet of daar ook wat goedkopere motels zitten?
07-10-08, 22:55
Njit
Mjah.. wat is duur. Je vliegt 10 uur naar de USA en gaat dan ter plekke besparen door 73 km van Key West te slapen. Is wel goedkoper maar je vakantiegevoel wordt er wel minder van. Maar goed, is voor een ieder persoonlijk..
08-10-08, 11:30
wenniemetie
Ik heb dit hotel ook geboekt, wij gaan in april.
Zelf ben ik in januari 2006 ook naar de Keys geweest. Toen hebben we ook op Marathon een hotel genomen. Zelf vond ik dit ideaal. Wij gingen een dag zwemmen met de dolfijnen (naar boven terug) en een dag naar Key West (naar beneden). Waardoor we op Marathon prima centraal zaten.
08-10-08, 13:17
Ralphy
Wij zaten in Key West in een Bed & Breakfast: Chelsea House. Is goed te doen qua prijs en we hadden een gratis upgrade naar een suite :) Het gebouw zelf ziet er mooi uit. Alles goed verzorgd. Daarnaast zit je ook vlakbij Duval Street. Ideaal dus.
08-10-08, 13:45
Fitz
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Njit
Mjah.. wat is duur. Je vliegt 10 uur naar de USA en gaat dan ter plekke besparen door 73 km van Key West te slapen. Is wel goedkoper maar je vakantiegevoel wordt er wel minder van. Maar goed, is voor een ieder persoonlijk..
Voor studenten is alles duur tegenwoordig :P
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphy
Wij zaten in Key West in een Bed & Breakfast: Chelsea House. Is goed te doen qua prijs en we hadden een gratis upgrade naar een suite :) Het gebouw zelf ziet er mooi uit. Alles goed verzorgd. Daarnaast zit je ook vlakbij Duval Street. Ideaal dus.
Mja ik zat er ook aan te denken om gewoon niks te reserveren vooraf, maar dat is wel een gok.
Zijn er veel motels/bed&breakfasts op de keys?
09-10-08, 15:44
Corry
Wij zaten in het Southernmost hotel(begin juni) en dat was ook niet duur. Iets van $ 109.- .
09-10-08, 20:06
pascalbrouwers
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fitz
Zijn er veel motels/bed&breakfasts op de keys?
Hotels motels inns bed&breackfasts zijn er genoeg.
Ligt een beetje aan het jaar getijde, door de weeks of in het weekend of het druk is.
Ga je buiten het seizoen, moet je redelijk makkelijk een slaap gelegenheid kunnen vinden.
Vroeger deden wij dit altijd, echter nu met en kleine erbij wil mijn vrouw van te voren een hotel geboekt hebben.
Pascal
09-10-08, 20:24
Fitz
Ik denk dat ik er toch maar voor kiezen om een hotel/motel bij Key west te nemen.
Maar nu zag ik dat een Best Western vlakbij het vliegveld ligt.
Op Rooseveldtboulevard ofzo, iemand ervaring met deze straat of motel?
Want om nou om de 10 minuten wakker te worden door een vliegtuig.
09-10-08, 21:37
mafo
Ik zelf heb een aantal keer vlakbij het vliegveld geslapen in de Sheraton Suites dat ligt ook pal naast het vliegveld maar heb er weinig last van gehad.
Er komen ook geen hele grote vliegtuigen daar, maar het zou best kunnen dat als de geluidsisolatie bij de Best Western wat minder is je er wat van zou kunnen horen. Ik denk overig dat het wel mee zal vallen.
Hier heb je een beeld van het vliegveld en de omliggende hotels waaronder de Best Western waarover jij het waarschijnlijk hebt. Maar het is niet echt een heel druk vliegveld hoor.
09-10-08, 22:40
mafo
Graag gedaan, Fitz ik weet niet welke dag(en) en welk tarief je hebt gevonden maar kijk ook eens bij de sheraton. Die hebben soms absurd lage prijzen in verhouding tot wat je krijgt. Het kan zijn dat ze een stuk duurder zijn als de Best Western wanneer jij wilt maar soms hebben ze echt hele goede prijzen. De link staat in mijn eerdere posting.
Weet er iemand het verschil? Ik heb het idee dat sommige mensen deze 2 door elkaar halen. Ook kwa prijzen scheelt het wel wat volgens mij. En welk hotel raden jullie aan?
Omdat dit het forum The Florida Keys is stel ik deze vraag hier.
Ed
21-11-08, 07:45
corrus
Re: Hotels: Holiday Inn en The Inn
als ikzelf zou moeten kiezen, koos ik voor "the inn at key west"
is inderdaad een stuk duurder, maar dan heb je ook wat...
21-11-08, 08:33
Chicco68
Helemaal mee eens Corrus, echt een geweldig hotel. Het meeste mooie/perfecte hotel welke we hebben gehad tijdens onze vakantie in de US of A.
Hou je maar aan één van deze 2....Radisson hotel op de US1 is zeker en vast te mijden -> vuil, ongedierte,versleten kamers en dito beddengoed zijn nog maar de kleine gebreken...
22-11-08, 16:21
van der Steen
dank je voor jullie reacties
zijn er nog mensen geweest die naar holiday inn zijn geweest?
heb nu alleen verhalen over the inn gehoord
en ja die klinken zeer goed
dus ben ook wel gedeeltelijk overtuigd hoor
maar wil ook ff andere kant horen
alvast bedankt
28-11-08, 02:23
Orangedevil
The Inn
oohh dit is echt een heerlijk hotel. Zo'n mooi zwembad. In 2000 ging ik voor het eerst naar Amerika en in de 2e nacht belande we hier. Toen heette het nog courtyard Marriot nu dus de INN zie ik. Helaas maar 1 nacht geweest maar wel 1 van de mooiste zwembaden die ik ooit gehad heb in een hotel. Ik wil daar zeker nog een keer terug.
Het zwembad is een soort vorm van klavertje 3. 1 gedeelte is ondiep,1 is wat dieper en het derde gedeelte daar kan je niet staan. Ook was er toendertijd een bubbelbad verborgen in de bosjes. Wel fijn voor s ávonds in het naseizoen. Er is ook veel groen en rotsen enzo. En een bar.
We hebben er ook ontbeten s'morgens en toen was het goed en veel. Het hotel ligt wel een eindje van het centrum af. Wij besloten om er heen te lopen omdat we niet meer mochten rijden vanwege bier op. Maar het was wel een eind hoor. Een uur heen en een uur terug ongeveer.:???:
Holiday inn Key West
Ook dit hotel hebben we met een bezoek vereerd in 2005.(2 nachten). We hadden pech dat ze toen flink aan het verbouwen waren en er was dus veel rommel maar das al 3 jaar terug dus nu zal het wel netjes zijn. Het zwembad toendertijd was helemaal goed ,nix te merken van de rommel in het hotel. Redelijk groot zwembad maar het zwembad van The Inn is mooier. Hierook een bubbelbad om te relaxen. Minpunt is dat het hotel en zwembad precies op de plek staat waar iedereen Key West binnenkomt. En dus lawaaierig van het verkeer. The Inn ligt ook aan die weg een paar honderd meter verderop maar daar ligt het zwembad verder naar achteren en niet aan de weg. Dit hotel is een paar 100 meter verder van het centrum dan The Inn.
ik zie dat veel mensen schrijven over het zwembad....
ik moet toegeven dat ik toch echt voor het stadje ga...en uiteraard meest zuiderlijke puntje van key west....
dus een goede overnachting is belangrijk
ontbijt is ook wel fijn om te hebben (wat ook goed is)
en ja 's avonds zijn we niet in het hotel, dus alleen 's ochtends en in de loop van de middag zullen we bij het hotel zijn....
the inn is een stuk duurder dan holiday inn....met bovenstaande informatie wat moet ik dan kiezen??
01-12-08, 10:50
Teleton
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van der Steen
wat moet ik dan kiezen??
Zou het misschien aan de vraagstelling kunnen liggen? Eerder gaf je over dit onderwerp zelf al aan dat je 'behoorlijk overtuigd' was maar dat je 'de andere kant' wilde horen. Ik ken de hotels niet, maar na het uitgebreide antwoord van Orangedevil, zou ik eerlijk gezegd niet goed weten wat er nog meer over te zeggen is. Ook de andere reacties van Utah, Pascal en Corrus laten toch niets te wensen over? Op basis van deze informatie zou je toch gewoon zelf je keuze kunnen maken? Wanneer je aan zou geven wat je nu nog precies zou willen weten, reageert er vast wel iemand. De vraag die je stelt, is voor forumleden niet te beantwoorden. Je 'moet' hier namelijk niets. Er is hulp genoeg op dit forum, maar kiezen moet je zelf doen.......
01-12-08, 14:47
van der Steen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teleton
Zou het misschien aan de vraagstelling kunnen liggen? .......
had ook gevraagd naar beachcomber en dolphin beach?
en het gaat mij niet om het zwembad, de vraag was eerder:
-The Inn is een stuk duurder dan Holiday Inn, maar is dit het ook waard aangezien ik alleen maar overnacht in dit hotel en ontbijt. De rest van de dag/avond ben ik op pad in Key West
01-12-08, 14:53
corrus
Ik zou kiezen voor dolphin...
Waarom??? Heb daar een keer gelogeerd... Was ons prima bevallen...
Beachcomber ken ik niet...
01-12-08, 19:25
pascalbrouwers
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van der Steen
aangezien ik alleen maar overnacht in dit hotel en ontbijt. De rest van de dag/avond ben ik op pad in Key West
Kan je vertellen, dat een mooi zwembad altijd fijn is tijdens je vakantie.
En zeker tijdens je verblijf in Key West.
Er is toch niets relaxter dan een paar uurtjes in het zwembad te verblijven, met 1 of andere lekkere cocktail bij de hand.
wij zijn toch al de nodige keren in Key West geweest, en altijd een hotel of inn met mooi zwembad gehad.
Kom je sávonds laat thuis nog effe de pool in springen, of s'morgensvroeg effe een frisse duik.
Maar goed ieder zijn ding.
Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt
29-08-09, 22:10
lucdupont
overnachten key west
:pHallo
in november gaan wij voor drie weekjes naar Florida Kissimee en zouden graag een bezoekje brengen aan Kay West.
We denken dat het best is daar een nachtje te blijven.Heeft iemand een voorstel of aanrader ivm een degelijk en niet te duur hotel?
Is dit haalbaar op twee dagen?:?:;)
29-08-09, 23:06
pascalbrouwers
Re: overnachten key west
Haalbaar ja maar 1 nacht is naar mijn inziens te weinig om er heen te rijden.
Probeer er minimaal twee nachten te blijven.