Magnetron Magnetz @ Downtown Disney
hallo,
ik heb in een reisverslag van iemand (als ik wist wie, was deze vraag niet nodig..) iets gelezen over de winkel Magnatron of zoiets.
Het is een winkel met alles van en vol met magneten.
Op google natuurlijk een eerste pging gedaan, maar verder dan Marktplaats kom ik niet. Blijkbaar denken veel mensen dat het een ding is wat je in de keuken zet, ook zo schrijft... hahaha, errug leuk, maar niet voor de dochter van onze katten-oppas. Die willen we dus verrassen met een magneet uit die winkel.
Dus... Help ?
Re: Magnatron of zoiets (Magnetron Magnetz Downtown Disney)
Ik heb er wel eens wat gekocht. Leuk winkeltje, ben je wel even zoet mee als je daar gaat shoppen. Ze verkopen echt bizarre magneten! :)
Inderdaad bizarre magneten... tot grote hamburgers met alles erop aan toe :D
Leuk, ik ben er nog nooit binnen geweest, maar ik houd altijd wel van hoe 'over the top' de Amerikanen zijn met dit soort producten. Denk ook dat mijn dochter helemaal in haar nopjes zal zijn in deze winkel. Had er trouwens wel al wat over gelezen online.
Ah wat een leuke winkel zeg.
Kan me voorstellen dat je daar wel even zoet bent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
corrus
tot grote hamburgers met alles erop aan toe :D
Ja die bedoel ik :D En van wat ik me er nog van herinner zag ie er nog lekker uit ook!
Wel even oppassen met de aankopen dat je er geen creditcard of pinpassen bij houd want dan kan je wel even huilen!
allemaal bedankt !!
ik ben bang dat we het nu voor ons nog moeilijker hebben gemaakt... Wat gaan we kiezen ? Hahaha.
Maar daar komen we wel uit. We gaan in ieder geval iemand heel blij maken !
[Nieuws] McDonald's DownTown Disney sluit
Op 30 april zal de Mac sluiten op Downtown...
http://thedailydisney.com/blog/2010/...ey-is-closing/
Pollo Campero komt hiervoor terug, moet zeggen dat hun homepage er niet echt uitnodigend uitziet, ben benieuwd of dit een aanwinst gaat worden
Re: Mc Donald's in Downtown sluit
Daar wordt mijn zoontje niet vrolijk van als we daar weer zijn.
Beter,, Was een doorn in het oog,, restaurant zag er ook een beetje nasty uit,, ik was er niet weg van .
Nee toch!! Dat vinden mijn kids echt niet leuk hoor, en ik zelf trouwens ook niet want de Iced Coffeen was best lekker. Wel vreemd want het is daar altijd superdruk!
Ben er 1x geweest omdat ik 's avonds laat trek had toen ik rondliep bij downtown Disney, tis niet een heel gezellig restaurantje. Maarja, welke McD wel?
Ik zal 'm ook niet missen, maar ook meer om het feit dat ik iets/ergens wil weten wat we niet in Nederland hebben.
Tja, ik vind het ook wel jammer. Zelf eet ik zelden bij de Mc (hooguit ijsje of salade), maar voor de kids is het altijd wel makkelijk om even snel te eten. Hij was overigens wel verschrikkelijk duur, in vergelijking met de reguliere McDonalds ....
Ik lees dat het contract met McDonald en Disney gewoon eindigt, en deze McDonald was daar een onderdeel van. Dus niet omdat het slecht loopt of zo [-(
Dan moeten we het onderstaande gaan missen :(
Grz
Ton
http://img718.imageshack.us/img718/8880/fl0820120.jpg
Klopt 10-jarig contract loopt gewoon af. McDonalds en slecht lopen? Dat kan niet.
Ja, de ijsjes van de Mc zijn wel lekker en in mijn ogen megagroot. Maar met warm weer komt zoiets wel op :)
Al moet ik zeggen dat ik tegenwoordig gek ben op Dairy Queen, helaas voor de Mc :mrgreen: ! Maar als ze 'chocolate dipped cones' hebben bij de Mc ... :-k .... Dan toch weer Mc =D>
Zal de DQ ook eens proberen komende vakantie. En Coldstone ook maar een checken na jouw laatste blog. :)
Citaat:
JKG
En Coldstone ook maar een checken na jouw laatste blog. :)
Haha ! Dat is weer een hele andere beleving inderdaad :mrgreen: !
Maar Coldstone is meer schep-ijs enzo toch? Volgens mij zijn er nog wel een paar in de buurt van Orlando/Kissimmee/Miami.
Inderdaad; dat is schepijs met de ingredienten die je zelf kunt kiezen (van de standaard m&m's, kitkat tot fruit en zo).
Citaat:
JKG
Klopt 10-jarig contract loopt gewoon af. McDonalds en slecht lopen? Dat kan niet.
Alle contracten tussen McDonald's (eigen winkels) en Disney lopen dit jaar af...
Behalve die ene bij D.A.K. en All Star... (Dat is een Franchiser)
In de parken is McDonald's allang verdwenen.