Miami-Bahamas: documenten nodig?
Ik ga deze zomer voor de eerste keer naar miami en heb een paar vragen.
-Hoe zit het precies met documenten en de esta formulier als je vanuit miami naar bahamas wil en weer terug naar miami?
-Wat zijn de prijzen in de bahamas?freeport, nassau?
-Zijn er schepen die vanuit freeport of nassau met diensregeling naar miami varen? en de prijs?
gr Bobby
Bahama's voor 2-3 dagen ?
Hallo Lezers,
We dachten dat het misschien een leuk idee was om voor 2 of 3 dagen naar de Bahama's te reizen tijdens onze Florida Tour.
Misschien een korte cruise, op een Luxe Cruiseschip, maar kan hier weinig info over vinden, wel voor een week ofzo....
Of is het gewoon lang varen naar die mooie eilanden..
Wie heeft er tips of goede raad ?
Raffie
vanuit regenachtig Noorwegen
Re: Bahama's voor 2-3 dagen ?
Wij zijn 2 jaar geleden met een boot in 5 uur over gevaren naar deBahama's en zijn 3 dagen op het eiland geweest. Vond het lang genoeg of je moet van rust houden dan is het genieten.
Vond het ook niet echt bijzonder het eiland, mocht je info willen of foto's willen zien dan lees ik het wel.
Connie
hai Connie,
Rust ?
Nee dat hebben we genoeg hier in Noorwegen, dus dat zoeken we niet.
We willen het gewoon eens zien en dan misschien voor 2 dagen en een luxe cruiseschip lijkt ons ook wel leuk.
Dus alle info en fotos zijn meer dan welkom.
Raffie
Ik ga even op mijn foto's kijken welke ik kan sturen. Wij vonden de Bahama's echt saai en niet zo mooi. Is een cruise dan niks voor jullie? Dat vonden wij echt geweldig.
Stuur even via een privebericht je e-mail dan stuur ik je wat foto's.
Je mag de foto's ook hier plaatsen hoor. Zie hier hoe je dat kunt doen: Lees dit voor je je vakantiefoto's hier plaatst!
5 daagse cruise NCL Bahama's
Wie heeft er ervaring met deze cruise-line? En nog leuke tips voor Grand-Bahama en Paradise-Island?
Alvast bedankt!!
Cruise day trip van Ft Lauderdale naar de Bahama's
Hallo,
We zijn van plan on op 25 Dec een dag cruise te maken vanaf Ft. Lauderdale naar de bahama's.
Ik heb al heel wat gelezen wat de cruise inhoud en de slechte reviews, waar we toch wel van schrokken, maar we laten ons niet afschrikken en gaan toch.
Mijn vraag is: als je op de Bahama's aankomt, waar moet je dan heen?, we houden erg van snorkelen en hopen koraal en vissen te zien.
Moeten we een taxi nemen en ons ergens naar toe laten brengen?, let wel we zijn er maar een paar uurtjes.
Gr.
Dally
Re: Cruise day trip van Ft Lauderdale naad de Bahama's
Hoelang is een paar uurtjes, ga je een dagtrip naar Nassau doen? Als je naar Nassau gaat, kan ik www.stuartcove.com voor de snorkeltrip adviseren.