Hij kwam net ook via Facebook weer voorbij. De eerder genoemde link werkt weer gewoon.
Afdrukvoorbeeld
Hij kwam net ook via Facebook weer voorbij. De eerder genoemde link werkt weer gewoon.
De kortingsboekjes die je met de bon van http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=17 kunt ophalen, zitten daar de bonnen in die ook op deze pagina staan? Of zitten daar weer andere bonnen in? Maw, 'moet' ik de onderste bonnen ook uitprinten of niet?
Ja, de onderste bonnen zijn los.
De algemene boekjes hebben enkel een X percentage (vaak boven de 100/150 dollar) korting. Let er dus goed op dat je zoveel mogelijk combineert ipv per persoon betalen :)Citaat:
These offers are NOT included in the Coupon Book above. Make sure to select your favorite offers AND voucher above.
He verrek, dat had ik over het hoofd gezien! Thanks! Dat print ik die ook uit. :)
Per persoon betalen zit er niet in, mijn man mag alles aftikken voor ons allemaal whoehahahahaa! ;) Thanks voor de tip!
Wij hebben tijdens onze vakantie 2 Hollister 20% kortingsbonnen gekregen.
Beide zijn nu geldig t/m 4 september.
Wie kan ik hier blij mee maken??
Hoi,
Ik heb al eens een onderwerp gestart over het shoppen en kleding (met name de prijzen en koopjes!!, en waar te koop?)...een onderwerp wat erg in de smaak is gevallen gezien de vele reacties. Wij zijn vanaf 21 januari in Florida te vinden en erg benieuwd naar de koopjes van de forumleden die de afgelopen periode in Florida hebben gezeten/ of er nog zijn.
Kortom,
Wie wil ze delen,.... wat ?..... waar ?? .... en wat heeft het gekost??? OOK de heren zijn welkom!!!
Dank Erik en Rita.
Koopjes... gewoon de Wal-Mart in lopen. Genoeg koopjes te vinden qua kleding, make-up, electronica, games, speelgoed, voedsel...
Onze meiden dragen eigenlijk alleen Converse schoenen, die hier meer dan € 70 kosten. Ze worden dus met hele ladingen in Florida gekocht voor amper $ 20-30. Met name in Lake Buena Vista Factory Outlets en Premium aan Vineland.
Verder... inderdaad loop de Walmart in en er springen zo een heleboel artikelen je winkelwagen in.
Mijn geheim voor true religion jeans en seven for all mankind jeans is neimann & marcus last call ....ja het is zoeken geblazen maaar de moeite waard een jeans voor 50 dollar terwijl ze iets verder in de winkel 150 dollar kosten .
Precies wat Trails zegt, op de Converse zaken zitten zeer grote verschillen. Schoenen in Nederland zo 70 euro. Bij de premium outlets betaalde ik 30 dollar. Shirtjes kosten ook geen drol, heb dus een kast vol shirtjes liggen van vele merken die in NL zo 40+ kosten, en daar voor 15-20 dollar de deur uit vliegen.
Hallo, ik ben in oktober een weekje met mijn beste vriendin geweest en wij waren heel tevreden over de Juicy Couture outlet in de Prime Outlet. Ik heb nog nooit zo'n koopjes gezien, -50% en op sommige stukken betaalde ik zelfs maar 39 dollar. Bij Tod's heb ik ook hele mooie deals gevonden, op sommige tassen kreeg je betere dan bij ons.
Bij DSW, tegenover Mall at Millenia, zijn heel veel en hele mooie schoenen te vinden tegen goeie prijs. Het was me hiervoor nog nooit eerder opgevallen, maar het is een walhalla voor vrouwen en het zal vanaf nu elke keer trouw bezocht worden. Een van mijn favo's blijft ook Burlington Coat Outlet factory. Hele mooie jassen voor een schappelijke prijs en ik kom hier ook altijd met 3-4 paar schoenen buiten. Een hele leuk nieuwe keten die is opgekomen is Charming Charly (zit in Florida Mall en Pointe Orlando). Hier kun je alle accersoires kopen in alle kleuren die je maar wilt. Ze verkopen er ook een beetje kleding, maar je kan hier niet buiten gaan (als vrouw) zonder er iets gekocht te hebben. Wat ik super vond waren de tiara's die je voor een paar dollar kunt kopen (leuk voor een verjaardag of een ander feest).
De juicy couture outlet in het winkelcentrum in estero was nog beter met zijn solden :)
Koop de zondageditie van de Orlando Sentinel, hier zit altijd een pak aanbiedingsfolders bij :
http://img705.imageshack.us/img705/9...62bdsc1012.jpg
Ik ben ook al op zoek naar coupons en wil ook lekker gaan shoppen de komende vakantie :) Had inderdaad al gezien dat Converse erg goed geprijst is in de VS. Daarnaast ben ik vooral erg benieuwd naar Tommy Hilfiger. Dat vind ik wel een erg fijn merk. We gaan in ieder geval naar de Premium Outlet Store (Int.Dr. / Vineland) in Orlando en waarschijnlijk naar Sawgrass Mills Mall in Miami.
Nog meer handige tips voor koopjes / coupons?
Wij vonden Ross Dress for Less een goedkope maar aparte winkel.
Btj zoeken tussen allemaal kledingrekken en je vind merkkleding voor dumpprijzen:)
Vorig jaar augustus zag ik dat er ook een Ross Dres for Less bijkomt vlak naast een grote Target.
Weet iemand of deze al open is?
Deze was in juni nog niet geopend. Sterker nog ze waren nog niet met de bouw begonnen. Aan de Panera wren ze wel begonnen.
Deze was in 2010 al open.
Als je een ANWB pas hebt kun je bij Prime (en ws ook nog bij andere malls) een couponboekje halen bij de customer service. Je krijgt dan nog eens extra korting. Ook voor Hillfiger zit er altijd nog een extra korting coupon in het boekje. Heb je geen ANWB pas kun je dit kortingcouponboekje ook kopen.
Dat hoef je niet te kopen, de coupon staat op hun eigen website ook en met die coupon haal je gratis het kortingsboekje.
Ook kun je met de Orlando Magicard gratis zo'n boekje afhalen bij de Guest Services. De gratis Magicard plus alle info wat je ermee kunt vind je hier http://www.orlandomeetinginfo.com/magicard/
Veel winkels in de Prime outlets geven op dinsdag extra korting aan 50+ (of 55+?).
Je moet je alleen legitimeren.
De extra korting geld voor 50+, dit al een paar keer gedaan. Aantal keren bij de Tommy Hilfger geweest maar nooit om legitimatie gevraagd. Zelf nog een keer terug gegaan toen we het waren vergeten. Geen probleem wordt alsnog verrekend.
Weer eens een ouderwetse coupon: 15% bij Big Dogs @ Lake Buena Vista Factory Stores
http://tinyurl.com/avmzcvf
Big dogs was toch failliet? Ik kom ze al jaren niet meer tegen in andere outlets in Florida en Amerika terwijl ze altijd in bijna elk outlet aanwezig waren.
Dit staat erbij op facebook.Citaat:
Are you a Big Dog fan? Did you know they are back at the Lake Buena Vista Factory Stores. Enjoy this coupon!
Ik heb ondertussen ook op de site gekeken. Ze hebben nog maar een 7tal winkels door het hele land. Eental jaar geleden waren dat er meer dan 100. Ik weet ook zeker dat ze toen failliet waren. Ik denk dat dit een doorstart is van het merk en dat ze weer moeten groeien. We kochten er altijd T-shirts of ander textiel als souvenir voor de familieleden. Goede kwaliteit en anders dan anders. Ik ben wel weer blij dat ze toch nog bestaan.
http://img832.imageshack.us/img832/4...6449629395.jpgCitaat:
Every Monday in February, you can buy a AMPventure Wristband valued at $34.95 for only $10!
This includes 14 rides unlimited and one time on the Zip Line! Just simply mention you saw it on Facebook and BAM! $10
Klopt, maar je mag de kortingen niet 'stapelen'. Als je dus een couponnenboekje hebt van de outlet, moet je even kijken welke vorm van korting voor jou interessanter is. In de foodcourt van bvb de premium outlet op Vineland, liggen vaak gratis folders van de outlet. Daarin staan laatste deals. Ik heb gehad dat er een bon voor Tommy Hilfiger van 20% in zat....Even checken dus!
Voor op zeer korte termijn:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...09623003_n.jpg
Hoi Floridagangers,
Ik wordt steeds uit dit forum gegooid na een tijd ingelogd te hebben gestaan. Toch maar opnieuw ingelogd om jullie deze link te sturen die we gebruiken voor discount in de Outletstore's in Orlando en Ellenton: https://www.premiumoutlets.com/vip/index.asp.
Meld je aan en bevestig met de verkregen email. Kies vervolgens coupons ophalen bij visitor centre en print deze. Shop ze!
Bedankt voor de tip! ik heb me gelijk aangemeld. Wordt nog leuk in combinatie met de 10 % extra korting die er op bepaalde dagen (vaak de dinsdag) wordt gegeven als je ook nog eens 50+ bent! Dat wordt echt shoptillyoudrop!
Helaas is het geen extra korting. Je krijgt die 50+ korting niet in combinatie met andere kortingen en acties en ook niet bij elke winkel.
Jackie
Sports Authority 20% off Entire purchase tot 20 juli.
Ik heb gezocht met de zoekfunctie maar zag niets staan over Sears coupons. Mocht dit al wel bestaan dan verwijder dit bericht maar. Bij Sears kun je je aanmelden als klant. Je geeft dan je emailadres, elke keer als je afrekent. Je kunt dan ook je kassabon toegemaild krijgen, maar tevens spaar je bij elke aankoop punten die je weer kan inleveren tegen goederen. En je krijgt ook elke keer een aantal coupons met daarop bijv. $ 10,- korting bij aankoop van $ 100,- of $ 5,- bij aankoop van een bepaald bedrag aan kleding of schoenen. Het is dan wel verstandig om niet al je aankopen in een keer af te rekenen. Want je kunt met de coupons die je krijgt, je aankoop bedrag van het volgende artikel verminderen. Ik hoop dat ik het zo duidelijk genoeg uitgelegd heb :o Succes
Ik weet niet of dit al eerder voorbij is gekomen maar hier vind je heel wat coupons :)
http://www.couponingtodisney.com/mycoupondatabase/
Het loont ook vaak om even te lijken op www.retailmenot.com
Vaak coupons of kortingscodes.
bijv. voor Kennedy Space Center http://www.retailmenot.com/view/kenn...#print.5033447
Is door de deze al heel erg goed bekent .
Nog een tip als je bij ambercrombie kids of adults gaat winkelen kijk eens even op de website daar staan regelmatig kortingskodes op die je ook in de winkel kan gebruiken :)