Ik vind de vlag op de staart wel iets weghebben van het huidge us airways logo. Misschien hebben ze er al rekening mee gehouden.
Afdrukvoorbeeld
Ik vind de vlag op de staart wel iets weghebben van het huidge us airways logo. Misschien hebben ze er al rekening mee gehouden.
Ik vind het wel mooi staan op de vliegtuigen.
Mooie vliegtuigen maar slechte service. Niet mijn airline.....
We hebben vroeger wel enkele keren met American Airlines gevlogen en ik vond dat de service wel in orde was, het kan ook liggen welke crew er aan het werk is, maar ja dat kan je bij elke maatschappij voor hebben.
Wij vonden de service ook prima, niks mis mee. Ik vind de buitenkant van het toestel wel mooi zo, maar ik had liever eigen schermpjes gehad, de buitenkant boeit me niet zo.
Nieuwe naam? Fusie? Dat brengt mijn verloren valies niet terug. Ondertussen al 1 maand. Niet mijn favoriete maatschappij ...
Als ze je valies verloren hebben heeft dat meestal te maken met de afhandelaar van de bagage en niet met de luchtvaartmaatschappij dacht ik.
Klopt Hans ... Maar ik kan het toch niet laten om de link met AA te leggen. Wij handelen dit verlies ook met AA af en niet met de bagage-afhandellaar ...
Dag Minneke,
de link wordt altijd gelegd met de luchtvaartmaatschapij, ik zelf zou ook zo reageren maar in feite is het wel de bagageafhandelaar die de fout gemaakt heeft.
Hopelijk komt het snel in orde.
Vandaag officieel via het nieuws naar buiten gebracht.
American Airlines en U.S. Airways gaan fuseren. Het is alleen nog wachten op de Amerikaanse Mededingings autoriteit en faillissements rechter, die moeten dit goedkeuren.
Wanneer het allemaal goed gekeurd is en doorgaat ontstaat hierdoor de grootste luchtvaart maatschappij ter wereld.
Oeps! Niet zo'n goede beurt van American Airlines ....?BronCitaat:
On Monday morning, September 23rd, sixteen newlyweds found out that their flight from Nashville International Airport to Miami Florida, via AMERICAN AIRLINES, was postponed for 1 hour. After the one hour delay, all sixteen newlyweds boarded AMERICAN AIRLINES in Nashville and set flight for Miami. After landing in Miami they were told that their flight to Saint Lucia, via AMERICAN AIRLINES, had already left and the next AMERICAN AIRLINES flight to Saint Lucia was not until Wednesday September 25th…. 2 days later!!
And to make matters worse, AMERICAN AIRLINES said it could take up to 15 hours for the newlyweds to get their lugged. Also, AMERICAN AIRLINES told all sixteen newlyweds they had to find their own hotel for the duration of their 2 day wait. Quick recap, AMERICAN AIRLINES leaves 16 newlyweds in Miami with no clothes, no food, and no place to stay for 2 days!
The details above were provided by 2 of the newlyweds that were left behind.
Wij vliegen dit jaar met AA naar Los Angeles, maar als ik via Seatguru kijk naar de vliegtuigen, worden de vluchten uitgevoerd door British Airways.
Heen een 747 en terug een A380, en van Amsterdam naar Londen en Londen naar Amsterdam een A319. We laten ons verrassen!
We hebben op Londen op de heenreis 2 uur om over te stappen, en terug 1,5 uur.
De eerste keer via Londen. Ben benieuwd of de overstaptijd voldoende is.
Dit gaat niet meer door. Ik kan dus geen ervaringen uitwisselen.
Kregen zojuist telefoon van de reisagent, dat we tegen een kleine vergoeding de vlucht kunnen wijzingen naar KLM, en dat we dan rechtstreeks vliegen van AMS-LAX. Dat hebben we uiteraard gedaan! (doordat we nu de auto een dag minder huren, valt daar ook weer prijs weg, en heft het elkaar op!)
Maar ga je dan ook een dag korter? Of hoe kan het anders dat de autohuur een dag korter wordt?
We zouden met AA om 1300uur aankomen, en de laatste dag om 21.45uur vertrekken, anders hadden we de auto om 13.00uur al in moeten leveren.
Dus extra gehuurd.
Nu komen we om 12.00uur aan, en vertrekken we om 15.00uur.
Dus kunnen we de auto gewoon op tijd inleveren. :o
Heeft er iemand nog recentelijk met American Airlines gevlogen? Onze terugvlucht is weer veranderd, zouden met Iberia vliegen maar nu met AA..
Zitten er in de transatlantische vluchten nu eigen schermpjes? Ze hebben toestellen 'vernieuwd' maar of dit nou ook op deze vluchten zitten kan ik zo gauw niet vinden..
Probeer het eens via seatguru of seatexpert te achterhalen a.d.h. van de datum en vluchtnummer.
http://www.seatguru.com/
http://seatexpert.com/
Seatexpert zal ik eens naar kijken.
Op Seatguru staat nu dat we geen schermpjes hebben, maar als ik op de site van AA kijk, staat er dan er veel toestellen zijn vernieuwd en dat veel toestellen nu eigen schermpjes hebben ( voor de internationale vluchten)
In ieder geval bedankt Knaapje
half mei met AA van Miami naar Heathrow gevlogen en alle stoelen hadden prima schermpjes, een usb-aansluiting, een afstandsbediening om je films te kiezen en om je games op je schermpje te kunnen spelen.
Verder prima service, goede ruime stoelen, genoeg beenruimte.. Niets op aan te merken! :)
Nog even gebeld met American Airlines, en mijn vermoeden klopte.. De terugvlucht van MIA-ORD hebben we wel schermpjes en de lange vlucht van ORD naar DUS dus niet. Dat wordt reisspelletjes kopen voor de kinderen :-) We hebben wel tablets maar die gaan het niet 8 uur doen. In ieder geval bedankt voor de reacties.
Het nadeel van het systeem van AA is dat ze films op een soort van 'loop' hebben staan. Je kunt niet op elk moment elke film kijken. Althans dat was de laatste keer dat ik met AA vloog zo (2012). Daarna bewust nooit meer voor AA gekozen (niet zo zeer voor dit issue).
Komt dit iemand van jullie bekend voor?
wij hebben in februari 2 tickets geboekt via american Airlines. De heenvlucht wordt uitgevoerd door britisch airways. Van Brussel naar Londen en dan door naar Miami.
je kunt bij britisch Airlines 24 uur van te voren inchecken. Omdat wij morgen vliegen, vanmorgen ingecheckt. Nu kom ik erachter dat wij nog voor de ingescheckte bagage moeten betalen. Eerst dacht ik dat het niet klopte omdat ik destijds bij britisch airways heb gekeken en deze destijds op de site had staan dat de eerste koffer gratis was met een max.van 23 kg.
Nu moeten wij maar liefst morgen voor beide koffers een totaal van 300€ betalen. Niet echt leuk dus. Ik vind het ook niet netjes dat je hier niet van op de hoogte was. Ik heb al vaker dit soort tickets geboekt maar dit nog nooit meegemaakt.
Ik vraag me af of dit wel klopt. Komt dit niet door de Europese vlucht? Heb je in een keer ingecheckt voor de volledige route of alleen het stuk Brussel - Londen?
Ik werd doorgeleid van american Airlines naar britisch airways, inschenken voor beide vluchten op een scherm, maar wel tegelijkertijd.
Dont worry. Gewoon even melden bij checkin. Dan hoef je niets te betalen.
Bedankt voor jullie reactie, ben wel bezorgd maar we gaan het zien... In ieder geval weer heerlijk naar Florida.
Even update, alles goedgekomen. Niet bij hoeven te betalen voor de ingecheckte bagage. Blijf er wel een nare smaak van overhouden: bij het online inchecken gaf het systeem echt aan dat we moesten betalen . Ik ben blij dat ik dat toen niet meteen gedaan heb. Hopelijk lopen anderen hier niet tegenaan!
Zojuist tickets geboekt voor DUS naar LHR naar MIA en retour. Is er iemand die nog recentelijk dit traject heeft afgelegd? Ik ben vooral op zoek naar ervaringen met de kisten tegenwoordig, enerzijds lees ik dat ze verouderde toestellen hebben maar lees ook dat ze tegenwoordig schermpjes etc. hebben.
Wij hebben er in ieder geval heel erg veel zin in maar zijn toch benieuwd naar ervaringen!
Hoi Fabian,
Staat jullie vlucht LHR-MIA gepland met een AA 777?
Als ik het (via seatguru) goed interpeteer wel ja. 777-300. Heb inmiddels via Youtube ook een aantal video's bekeken en het ziet er prima uit!
op checkmytrip.com na het invoeren van je confirmation nr kun je dit onder de details terugzien. De triples zijn niet zo'n oude kisten dus daar zou ik me geen zorgen over maken.
Voor degenen die wel eens via Philly reizen:
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieu...r-philadelphia
Voor mij een reden om deze route nu wel als optie te zien.
Fijn, de 757 stond ons ook altijd tegen en was een reden om deze vlucht nooit te kiezen. Nu lijkt het beter.
Bedankt voor het sturen van deze nieuwslink
Da's een goed bericht. Onze laatste vlucht met AA/US die kant op had een op Schiphol al aangekondigde tankstop (wegens verwachte tegenwind) in Bangor-Maine en dat was voor ons een reden om vriendelijk te bedanken voor deze route.
Wij vliegen in september met AA (geboekt bij BA en ik las dat ik de stoelen via de AA site moest reserveren.
Echter wanneer ik daar kijk zie ik dit:
https://upload.mattie-systems.nl/upl...11-capture.png
Ik kan nergens vinden dat de stoelen pas xx maanden van te voren zichtbaar zijn dus ik denk laat ik het eerst eens hier proberen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Bedacht me vandaag dat ik helemaal niet "moeilijk" hoef te doen met bellen dus ik heb AA gewoon een tweet gestuurd met bovenstaand verhaal.
Nou met de service zit het wel snor want ze hebben zonder kosten stoelen voor ons vast gezet!
AA is ook gratis reserveren...
Ok ja dat kan dat kon ik dus niet zien omdat alle stoelen "unavailable" waren. Maar ach alsnog netjes dat ze dat meteen even regelen voor je!
Mattie: PB