Overnachten Everglades + Key west
hallo iedereen,
we zitten in april 2 weken in Kissimmee en we willen ook graag naar de everglades + key west.
We willen nadat we de everglades hebben bezocht, graag daar ergens overnachten (ik dacht aan Naples...maar geef gerust jullie mening) en 's morgens dan vertrekken naar Key West (om daar ook een dag te verblijven+overnachting). Is dit een goed idee ???
Of zouden jullie elders overnachten dan bv. Naples om zo door te reizen naar Key West ??,
alvast bedankt.
Glenn
Re: overnachten Everglades + Key west
Glenn,
Volgens mij zit je in een rustige tijd en buiten weekend, maar dat zie je vanzelf als je er zit. Ik zou niets reserveren, maar gewoon rond 4 a 5 uur 's middags wat zoeken wat je aanstaat of via de kortingscoupons die je in iedere MacDo of Burgerking enz. vindt.
Je kunt ook als je in Kissimmee zit wat uitzoeken.
Als je in Kissimmee in een hotel zit kan je ook in de directory kijken of er van dezelfde keten een hotel is wat je aanstaat.
Voor Key West kan je ook onderweg op de hogere Keys bij een Tourist Information voor KW wat zoeken.
Groeten
Knaapje
P.S. Ik ga er vanuit dat je 1 kamer nodig hebt.
Voorgeschreven reis of op eigen houtje.
Wij gaan in het najaar (oktober) 21 dagen naar Florida. Nou hebben wij een reis gezien die ons wel aantrekkelijk leek bij fly2florida. Je land in Orlando, er staat een auto voor je klaar en je krijgt een reisomschrijving van dag tot dag, waar je slaapt en ontbijt. Verder ben je op jezelf aangewezen, je moet alleen zorgen dat je 's avonds bij je hotel aankomt. We zijn 3 dagen in Orlando zelf, vanwege de attraktie-parken. Maar nu is mijn vraag....wat kun je beter doen...of die reis pakken zodat je weet waar je heen moet rijden en je hotel geboekt is in iedere plaats of dit laten varen en zelf gaan touren met een camper, maar is dit ook wel veilig in Florida....wij zijn er nog nooit geweest namelijk.
Re: Voorgeschreven reis of op eigen houtje.
Hallo,
Als je er nog nooit geweest bent hangt het er mede vanaf hoe "avontuurlijk" je bent en hoe geinteresseerd ben je in attractieparken. Bovendien met hoeveel personen ga je. (kinderen?) Als je met 2 personen voor de eerste keer gaat zou ik zelf nooit een camper nemen. Ten eerste vanwege de kosten. Verkijk je niet op de bijkomende kosten: voor je alles voor de camper betaald hebt, campings, meer benzine, meer tol e.d.
Ten tweede als je er nog nooit geweest bent is een uitgestippelde route handig en zekerheid van "alles" is geregeld.
Je kunt ook overwegen (als je met 2 volwassenen bent bijv.) om aan de hand van de route van de programma reizen zelf een route samen te stellen. Je bent dan vrijer en aangezien je buiten het seizoen zit kan je voor zeer schappelijke tarieven hotels vinden, ook kan je i.v.m bijv. de weeromstandigheden je plannen aanpassen. Je zult bijna altijd een hotel vinden, zeker als je niet te laat gaat zoeken en als je er geen vindt het barst werkelijk van de hotels in Florida dan vind je een paar mijl verderop wel een die plaats heeft. Je ziet in Fl overal boekjes met kortingscoupons voor hotels. Je kunt het hooguit slecht treffen als er in een stad net een convention is. Met wat zoeken op het net kan je daar achterkomen.
Neem een niet te kleine auto met goede verzekeringen.
Orienteer je goed. Je hebt nog tijd.
Goede reis
Knaapje
Hotelervaring gevraagd: Diverse hotels
We zijn nog op zoek naar hotels voor ons verblijf in Florida en dan met name in de genoemde plaatsen. We hebben zelf al wat gevonden (zie hieronder) Wat zijn jullie ervaringen met deze hotels? Maakt het in prijs veel uitl als je in NL de hotels boekt of in Florida ter plekke? (in NL is het p.p.p.n en in de VS is het p.k.p.n?). Graag reacties en tips ;)
ORLANDO
- Best Western Plaza International
- Fairfield Inn by Marriot
CLEARWATER BEACH
- Holiday Inn Sunspree
- Best Western Sea Wake Beach Resort
ST. PETERSBURG
- Sirata Beach Resort
FORT MYERS
- The Outrigger Beach Resort
NAPLES
- Hotel Triannon Old Naples
MIAMI
- Hotle Monaco
- App. Best Western Ocean Suites
- App. best Western Oceanfront Resort
- Ocean Five Hotel
KEY WEST
- Hotel Doubletree Grand Key Resort
Eerste keer Florida: Tips!
Hallo Iedereen !!
Na ons Huwelijk op 4 juni as gaan wij samen met onze dochter van 2 1/2 voor de eerste keer op vakantie naar de VS.
Wij gaan eerst 3 dagen naar Las Vegas daarna door naar Miami waar we ook 3 nachten blijven, vervolgens via de Key's (2 dagen) naar Clearwater en door naar Orlando voor 2 weekjes in een villa met eigen zwembad.
Al met al drie weken waar we erg naar uitkijken :shock:
Ik heb dit forum al aardig door zitten neuzen en heb al een hoop goede ideeen opgedaan, maar ja het is toch een stuk leuker om op een forum zelf een topic te plaatsen !
Door alle informatie zie je door de bomen het bos niet meer en daarom ga ik wat op onze situatie gerichte vragen op jullie afvuren.
- Wat zijn de Do's en Do nots met een kind van 2,5
- Wat zijn de beste mall's om te shoppen gericht op kinderkleding en merkkleding
- Welke restaurants zijn aan te bevelen met kinderen
- Wat is nu een redelijk budget voor het verblijf daar (eten en drinken etc.)
- We willen in de 14 dagen in orlando zo'n beetje alle leuke parken bezoeken met de mogelijkheid ze meerdere keren te bezoeken. Wat is dan de juiste pas (willen ook naar Seaworld en Universal studios)
Zoals jullie zien allemaal vragen die ooit weleens eerder gesteld zullen zijn, maar zou het toch erg leuk vinden als jullie willen rageren.
Groet,
Florida Here we come 8)