Hier volg ik de blog ook met veel aandacht. Bezige bij zo te zien.
Afdrukvoorbeeld
Hier volg ik de blog ook met veel aandacht. Bezige bij zo te zien.
Leuk blog maak je hoor Cindy! Mooie foto’s en leuk geschreven. Je enthousiasme en liefde voor Florida spat bijna van de pagina.
Wat zonde dat het er al weer bijna op zit. Geniet nog van de laatste dagen en alvast een goeie reis naar huis!
Groetjes,
Yvette
Dank je wel Yvette!
Mijn laatste volle dag.... staat op de blog.
Morgen naar Orlando voor nog 1 overnachting. En dan zaterdag naar huis, meh... Maar mis mijn katjes, dus ook yay!
https://cindyinflorida.blogspot.com/...en-lovers.html
Geniet er nog even van! Volgens mij is het je gelukt om geen schoenen meer te kopen....:p
Lekkere afsluiter weer vandaag en nu nog een laatste dag voordat je vertrekt. Wij hebben laatst dezelfde overstap in Washinghton gehad. Dat ging goed. We kwamen aan op de D-pier en moesten naar de C-pier. Dat was 1 rechte lijn, 5-10 minuten lopen, niet ingewikkeld.
Nog een fijne dag gewenst in Mayakka en Orlando. Goede reis terug.
Lovers Key staat ook nog op mijn lijstje. Ik ben trouwens ook gek op pelikanen. Ik vind het ook leuk als ze naast je vliegen als je op een brug rijdt. Nou moet ik zeggen dat ik altijd de luxe heb om er naast te mogen zitten i.p.v. zelf te rijden. Dat scheelt.
Geniet van Myakka. Het is echt de moeite waard. Hopelijk zie je Alligators.
Succes met rijden naar Orlando. Mocht ik je niet meer spreken, goede reis naar huis.
Ja dat scheelt zeker! Dat lijkt me zo fijn, om gewoon lekker naar buiten te kunnen kijken. Moet zelf altijd 10 paar ogen hebben om al die malloten op de weg in de gaten te houden :p
Alligators heb ik gezien! En rit ging ook goed. Nu in Orlando.
Dank je wel, heb er zin in, morgen lekker naar huis. Vind het mooi geweest zo.
Fijne laatste halve dag en een goede reis gewenst! Ik heb weer genoten van je blog :up:
Nog een mooie laatste dag gehad en nu lekker naar huis!
Goede vlucht terug! Bedankt voor t meelezen.
Dank jullie wel! Nu in hotelkamer, laatste spulletjes zo pakken en op tijd naar MCO. Het is Memorial weekend dus verwacht wel dat het druk is daar.
Morgen om deze tijd lekker weer thuis, ook weer zin in.
Welkom thuis!
Dank je wel Lannie!
Was om 9.30 uur al thuis, alles zat mee.
Wat bijgeklets met de buuf, de kattenoppas. Katten geknuffeld.
Nu de koffers meteen maar uitpakken. Dan kan zo de wasmachine aan en ik onder de douche.
Want bah, wat voel ik me altijd vies na zo'n lange vlucht.
Maar wel fijn om weer thuis te zijn.
Denk wel dat de heimwee snel toeslaat :o
Welkom thuis Cindy, je hebt weer een prachtige reis achter de rug. Succes met de jetlag.
Dank je wel, zit lekker uit te brakken. Straks wel even 2 uurtjes geslapen na het douchen.
Nu gaat het wel weer. Vanavond normale tijd naar bed dan ben ik er morgen wel weer.
Welkom thuis, home sweet home!
Dank je wel, en zeker weten!
Welkom thuis, Cindy. Waren de katten blij je weer te zien?
Dank je wel, en ik was blijer denk ik om hen te zien. Mijn buurvrouw heeft 2 weken in mijn huis gezeten, en zij is met pensioen dus ze zijn niks tekort gekomen, ook
niet qua aandacht. Het was meer van "hey, daar ben jij ook weer" :rolleyes:
Haha ja dat herken ik wel. Dat hebben wij met onze hond. Mijn ouders passen op hem. Wij missen hem ontzettend maar volgens mij denkt hij niet echt aan ons
Hopelijk ben je nu lekker aan het slapen. De jetlag slaat bij mij altijd keihard toe brrrr
Denk het ook Stephie haha!
En dat scheelde wel bij mij nu, merk ik, dat ik meer rust had omdat ik wist dat mijn buuf mij bij in huis zat. Normaal vind ik het altijd zo sneu dat ze alleen zitten.
Dan komt ze ook wel 5 keer per dag ofzo, maar toch.
Slapen ging goed, 5 mg melatonine genomen, om 21 uur gaan slapen, en werd net om 6 uur wakker. Wel een wazig gevoel in mijn hoofd, dat duurt altijd een paar dagen.
Voor mijn gevoel is het natuurlijk midden in de nacht :rolleyes:
Jetlag...ik haat het! Had deze keer ook heel erg veel last van stemmingswisselingen. (Zeg maar gerust....megachagerijnig)
Oh dat kan kloppen hoor, ook weleens gehad! Je hele hormoonhuishouding is natuurlijk ook van slag, ook dat wordt namelijk verstoord doordat je biologische klok
van slag is.
Mooi einde van je blog, fijn dat je ons hebt laten meegenieten. Bedankt! Zo te lezen zal de zomer vast wel weer snel voorbij zijn, met werk en nieuwe vakantieweken. Op naar de volgende Floridavakantie!
Graag gedaan! En zo is dat, op naar de volgende :D
Terugreisdag staat er inmiddels op http://cindyinflorida.blogspot.com/2...terugreis.html
En de nabeschouwing ook http://cindyinflorida.blogspot.com/2...e-plannen.html
Ook ik ben weer bij! Bedankt voor het schrijven van je blog, ik lees altijd graag mee. Ook je nabeschouwing is heel fijn :up:
En deze keer nog eens extra omdat ik in dezelfde piepperiode als waar jij het over hebt voor het eerst alleen naar Florida ga, juist om die periode te ontvluchten ;)
De BW Fort Myers valt me dan met Kerst nog mee, mijn annuleerbare boeking is net geen $ 100,- per nacht.
Het enige jammere was dat ik niet kon reageren bij je blog zelf, weet jij waaraan dat ligt?
Nee, ik zou het niet weten Fitzroy, nog een paar mensen hadden daar last van. Heb er eens naar gekeken, maar kom er niet achter. Maar ben ook niet echt een pro wat dit soort dingen betreft haha.
Jouw hotelprijs valt dan zeker mee ja! En wat fijn, nog iemand die niet van kerst houdt, ben altijd zo blij als dat achter de rug is, als het 1 januari is.
Maar dan, die saaie maanden... Heerlijk dat je het dit jaar kan ontvluchten! Staat ook hoog op mijn wensenlijstje, om dat een keer te doen.
Zeker leuk om te lezen en goede tips..
Thx