Sorry moet zijn: travelgenio
Afdrukvoorbeeld
Sorry moet zijn: travelgenio
Zijn de voorwaarden hetzelfde (zelfde klasse, koffer etc)? Lees wel veel reacties dat ze slecht bereikbaar zijn. Lijkt ook een Spaans bedrijf te zijn? "Register of Companies: Registro Mercantil de Madrid, Spanje."
Ik zou zeggen boeken met de creditcard mocht er iets zijn kan je via die weg nog je geld terug krijgen. Zodra je tickets hebt kan je bij TUI informeren in hoeverre ze "geldig" zijn!
Nu geboekt voor 2 personen 24-1 tot 7-3-2019 via vliegtickets.nl met TUI voor € 746,38.
Hallo, ik wil graag ban 7/4/19 tot 21/4/19 naar Orlando heen en terug via Miami (of andersom, maar wel vaste data). Bij Tui.nl kost me dit momenteel €734 p.p. incl. bagage en maaltijden voor een rechtstreekse vlucht van Schiphol. Dit lijkt me veel maar ik heb schrik dat de prijzen nadien nog hoger worden. Kan iemand me raad geven of ik toch beter wacht?
Hoi Figarooke, hou zelf de prijzen van TUI elk jaar in de gaten, en weet nu dat de ticketsale die nu gaande is geldig is voor tickets t/m maart 2019.
April t/m juni komen in de ticketsale eind december. Prijzen zijn dan vanaf 379 of 399, ex bagage.
Wil zelf in mei 2019 gaan dus wacht tot eind december met boeken.
Heb geen kinderen, maar volgens mij is de periode die je wil ook geen schoolvakantie. Schoolvakanties blijven vaak heel erg duur.
Hallo Cindy, bedankt voor je reactie. Het is dan schoolvakantie in België, vandaar dat ik aan die data vastzit.
Ah ok, dan heb je wellicht mazzel, hier dacht ik vakantie net na jouw periode.
Geboekt bij: Schipholtickets (via Chaser)
d.d: 12 september 2018
Periode: 21 april tm 1 mei
Route: Heen:Amsterdam - Frankfurt - Orlando | Terug: Orlando - Houston - Amsterdam
Maatschappij: Lufthansa / United
Aantal Personen: 3 volwassenen en 1 kind
Totaalprijs: 1371,04 euro excl bagage
's Avonds laat geboekt na dagen zoeken en balen van de hoge prijzen. Ik werd via Chaser doorgestuurd naar service.schipholtickets.com. Ik heb de prijzen tegelijk nog gecheckt op de reguliere url van schipholtickets, maar die waren veel hoger. Op dit moment zijn de prijzen weer aanzienlijk hoger. Het loont dus echt om 's avonds en/of 's ochtends te kijken.
Superblij weer!!!!
Hoeveel betaal je voor bagage dan?
Dat zijn mooie prijzen zeg! Las toevallig vandaag ergens op FB ook van lage ticketprijzen in die periode, ook 's avonds laat/'s nachts. Nu ben ik geen avondmens, maar ga toch maar eens wat later op de avond kijken. Zoek ook nog voor mei, niet schoolvakantie overigens.
@KevinB: bij United 50 euro per koffer enkele reis.
Bij United inderdaad 50 euro per koffer (en 90 voor 2). Bij Lufthansa betaal je ook 50 euro. Maar voor 10 dagen lukt het makkelijk met 2 tassen (zelfs met de gebruikelijke shopping sessies). Ik ben zelfs prijzen van ruim 500 pp tegengekomen waar de koffers nog niet bijzaten.
Toch al maar geboekt: fly & drive (2 volwassenen en 2 tieners)
Geboekt bij: Tui.nl
d.d: 9 september 2018
Periode: 7 april t.e.m. 21 april
Route: Heen: Amsterdam - Orlando | Terug: Miami - Amsterdam (rechtstreeks)
Maatschappij: Tui
Aantal Personen: 4
Incl. auto (full size, Alamo Gold)
Incl. 2 x 20 kg ruimbagage
Totaalprijs: 3143,50 EUR
Slimme keuze voor de route, 2x een directe vlucht :) Als je met TUI vliegt nooit heen op Miami en terug op Orlando haha!
Tja rechtstreeks vliegen is nu eenmaal (te duur)...als je bereid bent om een overstap voor lief te nemen ben je behoorlijk veel goedkoper uit. In dit geval ruim €800!!
Belangrijkste is dat je er zelf blij mee bent. Let wel dat de auto een sedan is, waar je misschien met 4 personen een upgrade naar een SUV of minivan kunt overwegen, afhankelijk of je veel gaat reizen. Of blijf je twee weken op één plek?
Het is vandaag 17 september en bij Lufthansa kan je al tickets boeken met terugreis op 12 september 2019. Volgens mij is Lufthansa de enige maatschappij waar je zo vroeg al tickets kan boeken.
NB Tickets kosten bv Eur 650 inclusief bagage of Eur 568 zonder bagage met vertrek op 29/8.
Hoi, is dit de prijs voor een enkeltje of retour vanaf Ams ?? Ik kom namelijk ongeveer op het dubbele uit.
Op de Lufthansa site, AMS -> MCO 29/8 -> 12/9 zie ik ze voor rond de €650 retour met bagage.
Zal dan wel aan mijn cookies liggen maar ik moet op die site een heenreis én terugreis selecteren voor elk rond die prijs.
@cindy1969: Schipholtickets.com heeft nu tickets naar Miami voor rond de € 300 (excl. bagage) ook voor de meivakantie :)
Lief dat je aan me denkt! Toevallig net gisteravond geboekt, maar durf sowieso niet op Miami te vliegen :o Dit vanwege het feit dat het verkeer daar mij een hel lijkt qua drukte. Ooit wil ik mezelf ertoe "dwingen" want wil toch ook eens aan die kant kijken, maar nog even niet haha.
Geboekt dus, na lang wikken en wegen. Zou eigenlijk wachten tot begin januari, ticketsale TUI.
Voordelen: rechtstreeks, kans dat je koffer niet aankomt is erg klein, Sanford is lekker klein en overzichtelijk. Erg fijne vluchttijden.
Maar... Vind het ook wel een lange zit elke keer. Dus was al aan het denken om toch iets met een tussenstop te boeken. En gisteravond de knoop doorgehakt.
Flashsales gaan altijd mijn neus voorbij op een of andere manier (zit ook niet elke dag te kijken...) en had een bepaalde route in mijn hoofd die ik graag wilde.
Zag bv wel wat lagere prijzen bij United voor een route via Houston, maar dan heb je evengoed weer een lange zit, en daarna moet je dan nog eens door naar Orlando.
En vind dit ook een erg mooie prijs, bij TUI had ik incl.Comfort klasse en bagage evengoed nog iets van 550 betaald denk ik.
Nadeel is dat je niet even 10 kg bij kunt boeken, zoals bij TUI. En geen Comfort klasse hebt voor paar tientjes.
Maar goed, kan weer gaan aftellen (deed ik evengoed al, maar nu officieel :D)
Geboekt bij: United.com
d.d: 17 september 2018
Periode: 11 mei 2019 t/m 25 mei 2019
Route: Heen: Amsterdam - Newark - MCO (9.15-17.43)| Terug: MCO - Washington - Amsterdam (13.30-7.35) Redelijk mooie vluchttijden vind ik
Maatschappij: United
Aantal Personen: 1
Incl. koffer 23 kg
Totaalprijs: EUR 471,=
Ik meende ergens gelezen te hebben dat dat verhaal met cookies achterhaald is. Maar blijkbaar niet.
Ik vraag me nog wel steeds af waarom Lufthasan zo vroeg is met de tickets. Is dat ieder jaar zo en waarom Lufthansa wel en andere maatschappijen dan niet?
@cindy1969: mooie prijs en gefeliciteerd met je boeking!!! Ik heb vandaag approval gekregen voor mijn vakantiedata dus ik kan ook gaan boeken!!!
Deze vluchten hebben wij in December ook bij UA
mooie prijs hoor Cindy
Leuk Cindy dat je weer gaat en nu autorijden vanaf MCO, heel stoer! Zoals je weet ga ik in november met mijn moeder, maar dan met tui omdat ik ook alleen ga autorijden en dan vond ik Sanford ff spannend genoeg!
Ja, MCO is even wat drukker haha! Maar ben er al een keer geweest, toen ook met United, dus weet wat ik kan verwachten.
En voor jullie is Sanford een goede keuze. Klein vliegveld, overzichtelijk, heeeeel rustig qua verkeer met wegrijden. En als je wijs bent pak je lekker de tolwegen om in Orlando te komen. Vind het van jou ook dapper hoor! Als je t.z.t. nog vragen hebt hoor ik het wel!
mooie prijs Cindy en alvast veel voorpret!
Even een meer gedetailleerde vraag opgesteld dan mijn vorige post hier:
Ik ga voor het eerst ooit vliegtickets kopen, naar Orlando, om Walt Disney World te bezoeken. Ik heb ondertussen al uren besteed aan info zoeken en vergelijken, maar zie door de bomen het bos niet meer. Hulp zou fijn zijn!
Ik wil het liefst reizen vanaf Schiphol (AMS), maar nabijgelegen luchthavens zouden kunnen als het een fijne reis en (veel) goedkopere prijs is.
Vertrekdatum is 23 februari (evt. 22). Terugkomst 4 maart, dus vertrek uit Orlando op 3 maart.
Uiteraard gaat het om reizen per vliegtuig. Daar huren we dan een auto voor naar het hotel en de parken.
Ik heb de afgelopen dagen op veel sites gekeken, skyscanner vind ik tot nu toe het handigst, maar overal vind ik ongeveer hetzelfde. Afhankelijk van het tijdstip op de dag heb ik tot nu toe als goedkoopst vluchten rond de €400 p.p. gevonden, maar met alle bagage en belastingen kom ik alsnog op 1100-1200 voor de gehele reis (2 personen). Dat is bijvoorbeeld met Lufthansa.
Ik wil proberen niet langer dan 17 uur onderweg te zijn.
Het duurt nog lang (22 weken) voordat ik vertrek. Moet ik nu al boeken omdat 1100 een goede prijs is, of kan het nog veel goedkoper worden in de komende tijd en moet ik even wachten?
Anders tips en tricks m.b.t. reizen naar/in Orlando zijn ook welkom, maar het gaat vooral om de vliegtickets.
375 Euro lijkt mij een mooie prijs, en fijn vanaf Amsterdam. Ligt eraan waar je woont natuurlijk, maar ik vind Amsterdam altijd het prettigst.
Wat betreft het overstappen in Londen en naar een ander vliegveld zou ik afraden, geen idee of je dat met een bus kan doen, maar het lijkt mij een gesleep met koffers.
Ik heb wel een keer van iemand gelezen die dat zo per ongeluk geboekt had, en een vermogen kwijt was aan een taxi.
Geboekt bij: BA.com d.d: 19-09-2018
Periode: 10-04-2019 t/m 19-04-2019
Route: AMS PHL MCO - MIA LHR AMS
Maatschappij: American Airlines
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: 1482.- incl Ford Mustang
Opmerkingen: Wij vonden het een mooie prijs met een Cabrio
Dat is zeker geen verkeerde prijs Anthonie!
De truc is dat je moet boeken met de prijs die jij prettig vind. Als jij geen moeite heb met (lange) overstap of meerdere zelfs kun je soms goedkoper vliegen. Ben je niet gebonden aan beenruimte in het vliegtuig? Pak lekker economy dat scheelt ook alweer. Een beste prijs is er nooit naar ons idee
Wij kiezen bewust om te vliegen met TUI. Ja duurder, maar wij wonen in de noordkop en Schiphol is al minimaal een uur rijden voor ons. Wij hebben geen zin om na onze vakantie nog vanuit Dusseldorf of Brussel 3 tot 4 uur naar huis te moeten rijden of een overnachting te doen. Uiteindelijk ben je dan net zo ''duur'' uit. Hetzelfde verhaal voor overstappen, geen zin in om 1 tot ..? uren te moeten wachten of zelfs reizen van en naar andere luchthavens!
Net geboekt via momondo bij gotogate
Brussel - Orlando - Brussel met united
21 apr t/m 6 mei. (Meivakantie)
2 volwassen 1 kind 12 jaar en 1 kind 9 jaar
1100 euro totaal. Wel alleen handbagage.
Kon nog iets goedkoper maar dan met iets slechtere tijden.
Groetjes.
Krijg je als je in canada overstapt nog extra kosten Wat betreft visum ed ?
voor canada zelfs een overstap heb je een eta nodig. gr.arno
Oke dank je voor je reactie ga ik voor een overstap in amerika