Ik gebruik er 4: www.chaser.nl , www. momondo.de ,
momondo.nl en skyscanner.nl
Afdrukvoorbeeld
Ik gebruik er 4: www.chaser.nl , www. momondo.de ,
momondo.nl en skyscanner.nl
Ik denk dat ik iets blonder ben dan de rest van jullie hier want ik snap nietzo veel van Momondo
Wij hebben wel al een optie op tickets voor 22-4-17t/m 09-05-2017:
Schiphol- frankfurt - newark (22-4)
newark - orlando (25-4)
tampa - washington - schiphol (9-5)
4 personen € 2460,00
Via momondo krijg ik dus de tussenstop in New York niet voor elkaar ...wilde kijken of het deze site goedkoper kon aangezien ik hier toch wel flink goedkopere tickets voorbij zie komen.
Hallo, op vliegticket.nl heb ik deze gevonden, € 560,00 per persoon.
https://www.vliegwinkel.nl/vluchtres...flight-details
Op Momondo kom ik niet beneden € 800,00
http://www.momondo.de/flightsearch/?...false&NA=false
Bedankt voor het kijken Fleurida...dan zit ik met onze optie dus nietzo verkeerd.
Geboekt bij: eDreams via skyscanner.
d.d: 30-06-2016.
Periode: 26-04-2017 - 13-05-2017.
Route: AMS-FRA-MCO - TPA-EWR-AMS.
Maatschappij: United (Lufthansa).
Aantal Personen: 2.
Totaalprijs: 864,-.]
Nu tickets in mei 2017 via Lufthansa vanaf Dusseldorf naar Miami voor €321. Ook in de meivakantie tickets van €367. Overstap in Frankfurt. Via momondo.nl. Wel vanaf Dusseldorf Bahnhof met de trein naar Frankfurt. Vanaf Frankfurt rechtstreeks naar Miami.
Geboekt bij: Flugladen.de via Momondo
d.d: 2-7-2016
Periode: 20 mei tot en met 10 juni
Route: Dusseldorf Bahnhoff-Frankfurt-Miami
Maatschappij: Lufthansa
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: 1266,48
Opmerkingen: .
Mooie prijs Marcelis!!
Ja volgens mij kan ik ze niet goedkoper krijgen. € 316,61 per persoon. Wel eerst met de trein van Dusseldorf naar Frankfurt. Maar als het goed is kun je daar gelijk in de terminal inchecken en gelijk naar de gate.
Geboekt bij: Tripado.de via Momondo
d.d: 02-07-2016
Periode: 25-05-2017 t.e.m. 14-06-2017
Route: Düsseldorf rail station (QDU) - Frankfurt - Miami
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: 642,76
Ik ben via Momondo aan te kijken voor een vlucht in de meivakantie, maar de overstap in Parijs is minder dan 5 kwartier. Ik weet uit ervaring dat dit heel krap is om van de ene gate naar de andere gate te komen.
Zijn de vluchten die jullie hebben geboekt/gezien eveneens met een overstap in Parijs op de terugweg?
Ik denk dat wij met een taxi gaan. Onze auto is niet zo groot en daar kunnen de koffers niet allemaal in. Ik lees wel dat je voor Dusseldorf een milieusticker nodig hebt om in het centrum te mogen. Anders krijg je een boete. Begrijp ik dat jullie een hotel nemen in Frankfurt? Wij reizen vanaf Dusseldorf Bahnhofh naar Frankfurt en vliegen dan meteen door naar Miami. Ander zou je ook een hotel in Dusseldorf kunnen zoeken waar je de auto kunt laten staan en je met en taxi naar het station laten brengen.
Oké, dat moet ik dus nog even uitzoeken met die milieu sticker, bedankt voor de tip! Ik heb geen idee of het station in het centrum ligt, ik dacht eerder in de buurt van luchthaven. Maar ik heb gelukkig nog even de tijd om het uit te zoeken. We komen om 20.35 uur aan in Frankfurt en vliegen de volgende ochtend om 10.45 uur naar Miami.
Wat ik me nu altijd afvraag: met erbij komende hotelkosten, parkeerkosten, benzinekosten naar Duitsland en kosten van een milieusticker, is de reis dan nog steeds zo goedkoop ?
Ligt aan waar je woont en wat de ticketprijs is. Wij wonen in het zuiden dus voor ons is Dusseldorf 50 min rijden :)
Wij nemen evengoed een hotelovernachting de nacht voor vertrek, maar doen het meer voor de vakantie heerlijk rustig te beginnen.
Je loopt via een loopbrug van het Maritim hotel naar de vertrekhal, en de auto staat netjes onder het hotel geparkeerd met ruimte plaatsen.
Fritzroy
Dat verschilt enorm. Zoals RonenYvonnr al aangeven is een en ander sterk afhankelijk van waar je woont. Ikzelf woon in de kop van Noord Holland en Dusseldorf is voor mij een tank bezine van 50 euro extra. Parkeerkosten heb ik zowiezo al, waar ik ook vandaan vertrek en de hotelovernachting ook, want zelfs als ik vanaf Schiphol vertrek ga ik de dag ervoor reeds daarheen. Dan is het vertrek gewoon heerlijk relaxed.
Aankomende zomer vertrek ik naar Gran Canaria en de reis gaat dit keer vanaf Eindhoven ik rij daarvoor langs Schiphol om naaar Eindhoven te gaan. Echter het vertrek in Eindhoven voor exact dezelfde reis verder is 200 euro goedkoper (per persoon). Dat rij ik er dus makkelijk uit. Dusseldorf nog nooit gedaan omdat ik mijn reizen daar nog nooit goedkoper heb gevonden. Zaventem heb ik wel gedaan en ook dat is prima te doen.
Wij wonen vlakbij schiphol en worden gebracht en gehaald daarom kiezen wij eigenlijk altijd voor schiphol.
Hi allemaal,
Ik heb even een vraagje. Zojuist heb ik via Momondo vliegtickets gevonden van dusseldorf naar miami voor 399 euro met Air berlin. Ik word dan doorgestuurd naar de website van Kiss and Fly. Heeft iemand ervaring met deze site met het boeken van vliegtickets? Ik kan namelijk op Google niet echt ervaringen vinden daarover. En ik vind deze prijzen eigenlijk te mooi om te laten schieten;)
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Ik heb al geboekt juni/juli 2017
Bij Tui van 30-6 tm 28/7
4 volwassenen 2 Kids ams-miami / sanford-ams retour.
€ 3747
Nu de rest plannen!☺
Geboekt bij: Schipholtickets
d.d: 28-07-2016
Periode: 27-01-2017/16-02-2017
Route: AMS - FRA - MCO
Maatschappij: United (uitgevoerd door Lufthansa)
Aantal Personen: 2 volwassenen
Totaalprijs: € 746,68
Geboekt bij: Kiss and fly.de (via Momondo)
d.d: 3-8-2016
Periode: 23-05-2017 / 10-06-2017
Route: Dusseldorf - Miami
Maatschappij: Air Berlin
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: € 817,22
Opmerkingen: Leek ons geen slechte deal voor een rechtstreekse vlucht met Air Berlin:up: Wij zijn er helemaal happy mee!:D
Geboekt bij: Schipholtickets
d.d: 09-08-2016
Periode: 26-05-2017/24-06-2017
Route: AMS - FRA - MCO
Totaalprijs: € 983,76
Geboekt bij: vliegtickets.nl
d.d: 02-08-2016
Periode: 21-03-2017/06-04-2017
Route: AMS - FRA - MCO (- IAH - AMS)
Totaalprijs: € 738,36
Geboekt bij: vliegtickets.nl
d .d: ma 08-08-16
Periode: 21-04-2 017/09-05-2017 (meivakantie)
Route: heen AMS - ORD (Chicago) - MCO
terug MIA - FRA - AMS
Aantal Personen: 2 volwassenen 2 kinderen (5 en 11)
Totaalprijs: €2559,-
Bij chaser.nl hebben ze functionaliteit toegevoegd waar ik al lang naar op zoek was, via chaser werd er al gezocht vanaf Nederland en omstreken maar als extra kun je nu ook naar 3 extra bestemmingen opgeven in Florida.
Nadat je bij naar b.v. Miami hebt ingevoerd kun je via het plus (+) teken drie extra bestemmingen selecteren.
We zijn inmiddels een paar dagen verder en merk dat er weinig verandert in de prijzen voor vertrek op maandag 24 juli en terug op 14 juli DUS-MCO. Ben benieuwd of aanbod nog groter wordt. Het is inmiddels wel duidelijk dat vertrek vanuit Dusseldorf opnieuw veruit het voordeligst is voor deze reisperiode. Het dagelijkse rondje momondo.nl, skyscanner en chaser lopen we rustig af af elke morgen...:rolleyes:
Lijkt me lastig om eerder terug te gaan dan dat je heen reist ;)
Je bedoelt vast dat je 24 juli heen wilt vliegen en 14 augustus terug. :D
Geboekt bij: Kiss and Fly via Momondo
Datum: 07-09-2016
Periode: 14-04-2017 - 06-05-2017 (meivakantie)
Route: Düsseldorf - Miami
Maatschappij: Air Berlin
Aantal personen: 4, 2 volwassenen, 2 kinderen
Totaal: €1945
Opmerkingen: heel spannend via Kiss&Fly, maar echt geen enkel probleem. Ik klikte door via Momondo bij €2050, maar Kiss&Fly gaf toen €1887 aan:up: . Binnen 5 minuten was de boeking bij Air Berlin te vinden en binnen een uur hadden we de tickets en heb ik stoelen bijgeboekt. Het bovenstaande bedrag is zonder stoelen, maar inclusief koffers en creditcard kosten (schandalig veel, iets van 60 euro). Wij hebben gekozen voor de XL stoelen, waarmee het totaal op €2625 euro komt. De AB tickets via Kiss&Fly voor de mei vakantie zijn vandaag nog steeds zo laag.
Geboekt bij: Lufthansa.com
Datum: 07-09-2016
Periode: 25-07-2017 - 14-07-2017
Route: Düsseldorf DUS - Orlando MCO
Aantal personen: 3, 2 volwassenen, 1 kind (7 jaar)
Totaal: € 2041,29
De afgelopen week merkten we dat er weinig beweging in de prijzen zat. Vereiste is voor ons een zo vroeg mogelijke aankomst in Orlando. Air Berlin hebben we eerder gebruik van gemaakt maar waren echt te duur tot nu toe (€300 per ticket).
Vanochtend bleek de prijs voor vertrek op maandag 24-07 fors gestegen (€300 per ticket). Dus toen maar direct besloten om te boeken voor vertrek op dinsdag.
We zijn tevreden met deze prijs, betaling via Ideal (gratis). Ook direct de stoelen gereserveerd via de site van Lufthansa.
Geboekt eurowings
Datum 8-9
Periode 20-4-2017 tot 5-5-2017
Keulen -miami
Met eurowings
Totaal 1389,95 met 5 volwassenen
Mooie prijs. Nog geen 300 pp
wel met Sardinewings. Dat dan weer wel :)
is dit inclusief bagage en boekingskosten?
Is incl boekingskosten zonder baggage
QUOTE=b767-300er;221954]Mooie prijs. Nog geen 300 pp
wel met Sardinewings. Dat dan weer wel :)
is dit inclusief bagage en boekingskosten?[/QUOTE]
Blijft een mooie prijs! (Al zou ik door de configuratie van de machines niet snel met ze vliegen, maar voor deze prijs zou ik het wel overwegen)
Je moet wel eerst naar Keulen natuurlijk. Toch weer een stuk verder Duitsland in.
Geboekt budgetair
Datum 7-9
Periode 22-4-2017 tot 6-5-2017
Amsterdam - Orlando
Met BA
Totaal 2048,-- met 2 volwassenen & 2 kinderen
Lang getwijfeld, maar de prijzen gaan denk ik niet veel lager worden. We hadden een bedrag in ons hoofd (€500 pp) en toen ik deze prijs en bijbehorende tijden zag was ik om. Ben gebonden aan deze data, dus voor ons een goede deal denk ik
Geboekt bij: BudgetAir
d.d: 08-09-2016
Periode: 17-05-2017 t/m 31-05-2017
Route: Amsterdam - Londen Gatwick - Orlando / Orlando - Philadelphia - Amsterdam
Maatschappij: American Airlines
Aantal Personen: 6
Totaalprijs: 2207,-
Opmerkingen: tickets gevonden voor 358 euro PP. Ex boekingskosten Heen 13 uur en terug 12 uur totaal tijd. Na een aantal weken de prijzen op een aantal sites in de gaten hebben gehouden waren deze gezakt van 600+ naar 358,- met een redelijk goede verbinding en overstap. De meeste goedkope tickets moet je in Londen over stappen op andere vliegveld.
Volgens mij een redelijke goede prijs ?
Gr Remon