Hoi Monique,
Wij vertrekken 20 Juli (dag voor Nicole's verjaardag) naar New York en waarschijnlijk vanaf 26 Juli weer richting Floirda waar we tot 18 Augustus blijven.
Weer een heerlijk lange vakantie :cool:
Afdrukvoorbeeld
Zojuist geboekt, AirBerlin, Düsseldorf - Ft Myers, 2 volwassenen en 1 kind (9 jaar), heen 4 augustus 2015, terug 25 augustus 2015. Totaal: € 1925. We hadden de service card al geboekt (á €119), dus vrije stoelkeuze en 2x32 Kg bagage.
Ik heb ook geboekt :D Dusseldorf - Ft Myers; heen 21 juli en terug 4 augustus (rekening houdende met vakantieverschillen in scholen en universiteiten was dit de enige mogelijk); 5 personen voor 3800 euro. Wat een heerlijk vooruitzicht weer :D
Zeker een heerlijk vooruitzicht! Wij zijn ook aan het kijken maar wij komen niet op die prijzen van jullie uit. Wij willen echt van AMS naar MCO. We blijven kijken natuurlijk. Want we gaan zeker :D
De vluchten vanaf Amsterdam zijn al duurder richting Florida, en volgens mij zijn momenteel alle vluchten richting MCO duurder. Dusseldorf/Brussel/Parijs-MCO komen allemaal hoger uit dan richting Miami of zoals wij doen Ft Myers. Ik vind 200-300 euro per ticket een enorme besparing ! Wij kiezen ervoor om 1-2 nachten aan de Golfkust te blijven, maar als het zou moeten dan is Ft Myers-Orlando prima aan te rijden.
Ik vind het erg slim! Bij ons is het puur gemakzucht hoor.
Inderdaad. Af Amsterdam is het vaak duurder en MCO spant altijd de kroon qua tarief. Met genoeg alternatieven eromheen zou ik het wel weten.
in het hoogseizoen voor lager dan 950 naar MCO ga je vrees ik niet vinden.
Toch blijven we hopen. Hoop doet leven :p
Met het risico dat het alleen nog maar duurder wordt en de goedkope tickets naar omliggende velden ook weg zijn.
Succes evengoed!
Hier wordt ook nog flink gezocht. We willen 1 aug weg tm 25/26 aug. Willen eerst wat dagen naar Miami en dan door naar de Cape Coral ( dat is al geboekt )
Zijn nu aan t kijken of Fort Myers ook goed te rijden is naar Miami.... zoals we er nu tegenaan kijken moet dit kunnen. Iemand ervaring????
Van Fort Myers naar Miami is prima te doen :D. Je kan kiezen voor de route door de Everglades (dan ben je wat langer onderweg) of via de snelweg.
Wij hebben hetzelfde probleem. Wij gaan waarschijnlijk voor tussenoplossing kiezen. Aankomst vanuit DUS naar Miami. Vervolgens terug vanuit Fort Myers naar Düsseldorf, alles met Air Berlin. Weliswaar is het voordeel minder maar (in ons geval) toch nog ruim €200, twee volwassenen en kind van vijf. Vinden wij de moeite waard.
tussentijds gaan wij per camper van Miami naar Orlando, daar blijven we ruim een week. Op de laatste dag gaan we dan richting Fort Myers voor de laatste overnachting.
Hoi Ilse,
Vorig jaar hebben we in Cape Coral gezeten en de rit vanuit Miami (via Tamiami Trail) was prima te doen.
Uiteraard is Fort Myers iets wat verder, maar moet geen probleem zijn.
Je kunt onderweg ook nog een airboat ride doen - er zijn voldoende mogelijkheden langs deze (helaas lange) weg.
Wij vonden dit weekend tickets met TAP via Brussel via Lissabon naar Miami, zondag 19 juli retour 3 wkn later voor 800 euro. Maar uiteindelijk geboekt via WTC met Air Berlin, heen 17e via NY naar Miami en terug directe vlucht naar Dusseldorf voor 860 euro. Via WTC was t iets goedkoper dan direct bij Air Berlin. (Voordeel ipv TAP voor ons:vakantiedag extra en directe terugvlucht)
Super aanbieding toch en fijn dat het gelukt is. - hebben jullie PM ontvangen.
Veel plezier met de verdere voorbereidingen.
Goed te horen!
Welke maatschappij?
Lufthansa/United
Wij gaan in de zomer richting Miami. Paar dagen Miami en 1 week een Cruisen. Dankzij dit forum, de tip om vanuit Dusseldorf naar Fort Myers te vliegen, heb ik me veel geld bespaart!
4 tickets (incl. kind van 10 jr) betaald: € 2.589,40 en door de aanschaf van een service kaart, alleen voor 1 kind (16jr) de stoelreservering (bijna € 50 retour) hoeven te betalen! :cool:
Bedankt.
Héhé...Ook geboekt via Air Berlin! Op 25 juli van Dusseldorf naar Miami en op 18 augustus weer terug via Fort Myers naar Dusseldorf! Dat alles voor € 849.12 per persoon. Wij zijn er blij mee en we kunnen verder in de planning!
Nog een tip: ik had de, achteraf domme, fout gemaakt om een Topservicecard aan te vragen en deze in te schrijven met mijn roepnaam i.p.v. naam op paspoort...Met als gevolg dat je bij wijziging van de naam bij de boeking geen recht hebt op gratis stoelreservering en extra bagage...
Via de helpdesk wordt nu mij card aangepast en kan ik alsnog daarmee aan de slag, prima service via de helpdesk en niet zo slim van mijzelf...
Nog een andere vraag: bij het boeken wordt gevraagd om een "re-dressnumber", we hebben erop gegoogled en schijnbaar kon die leeg blijven, boeking is ook gewoon goedgekeurd. Iemand enig idee waar dit voor is?
Als jij bijvoorbeeld standaard in Amerika gescreend wordt omdat jouw naam op een of andere lijst staat, maar je bent niet die persoon, kan je een re-dress nummer aanvragen. Je wordt dan gescreend, krijgt een nummer en daarna ondervind je geen problemen meer.
Als je bijvoorbeeld John Smith heet, kan dat problemen geven Als er bijvoorbeeld 1 John Smith op de lijst staat, wordt iedereen met die naam gecontroleerd bij binnenkomst. Een re-dressnummer voorkomt dat jij met diezelfde naam ook gecontroleerd wordt.
Ja hoor, wij hebben ook de vliegtickets voor volgend jaar zomer geboekt.
We vliegen met Air Berlin 28 juli van Düsseldorf naar Fort Meyers en 18 augustus weer terug met ook een rechtstreekse vlucht, voor € 757,= p.p. Onze voorkeur ging uit naar een rechtstreekse vlucht nadat we vorig jaar 8 uur op Washington hebben "gehangen".
Dankzij dit forum gekeken bij Air Berlin en landen op Fort Meyers.
Zo, nu kan het verdere plannen beginnen:D
Mooe prijs ! We mogen onderhand wel groepskorting krijgen bij Air Berlin ;)
Leuk om te horen dat meerdere mensen bij AirBerlin via FT Myers hebben geboekt.
Het wordt druk met FloridaForum vakantiegangers op 18 Augustus in Fort Myers. Zie dat Mads2010 en FeBeRoje ook op die dag terug gaan.
Wij gaan op de 18e Juli ook vanuit Ft Myers terug...
Nauwelijks terug van onze vakantie, de tickets voor volgend jaar alweer geboekt. Gisteren geboekt bij KLM met 4 volwassenen voor 1946,56 euro. Echt een koopje, kon het zelf niet geloven.
Ons vluchtschema is echt grappig, want we vliegen vanaf dusseldorf, maar maken een tussenstop in amsterdam. Maakt mij niet uit voor deze prijs.
10 juli Dusseldorf-Amsterdam-Boston
7 augustus Miami-Detroit-Amsterdam-Dusseldorf
Zo nu kunnen we verder met de planning.
Mag ik vragen waar je deze tickets geboekt hebt? Klinkt wel heel aantrekkelijk :rolleyes:
Ja klopt :D, maar als ik bij de site van KLM op dezelfde data DUS-BOS en MIA-DUS invoer vlieg ik via Parijs heen en via Atlanta en Parijs terug. Op zich niet zo erg, maar dan moet ik voor deze vlucht slechts € 3.975 p.p. betalen :(.
Heb hem gevonden op KLM, maar helaas is de prijs voor dezelfde periode met 4 volwassenen nu € 3.026,56 :(. Heenvlucht via Parijs is ook nog € 2.948,44, dus helaas...
Wij hebben ook weer geboekt! Zaten ook te kijken voor de vlucht van Dusseldorf-Fort Myers met airberlin maar hebben toch gekozen om op Orlando te vliegen met de KLM.
We vliegen nu op 13-07-2015 van ams via atl naar mco en op 3-08-2015 mco-atl-ams. Totaal €3640,00/€910,00 pp. met KLM en Delta
Is misschien wat duurder, maar wij zijn er blij mee en kunnen weer wat afstrepen!
En bij welke maatschappij of broker heb je dit geboekt, dat is juist wel leuk om te weten in dit topic ;)
Voor wie Florida met New York wil combineren : via (oa) travelgenio.nl Brussel-JFK in het hoogseizoen voor € 462,- . Retourtje New York-Florida komt daar nog bovenop.
Ja, ik :D. Ongelofelijke prijs zeg, daar ga ik eens even in duiken vanmiddag. Zou ons in totaal zo'n 1000 euro schelen :p.
We willen eerst rondje noordoosten (NY-Boston-Niagara Falls-Washington) en daarna weten we het nog niet. Of nog verder rondreizen of weekje Florida.
Bedankt voor de tip!
Ik ben wat aan het zoeken op basis van het tarief van € 462 van Brussel naar JFK. Als ik BRU-JFK / JFK-MIA / MIA-JFK / JFK-BRU invoer via multicity kom ik op een bedrag van totaal € 640. ( wel dan 2 binnenlandse vluchten waar voor de bagage betaald moet worden) Toch veel lager dan veel tarieven die ik nu langs zie komen. Wij willen eerst een weekje Cape Cod alvorens misschien nog een weekje Florida te doen. Tja, keuzes
Na een jaar overgeslagen te hebben hebben wij zojuist onze vluchten ook voor 2015 geboekt. Wij hebben reeds driemaal op Fort Myers gevlogen en dat is niet voor niks. Mijn favoriete airport in Florida aangezien customs daar ook altijd zeer vlot zaken afhandelt.
30 juli heen en 20 augustus terug. Prijs totaal was 2842 euro. Happy days
Leuk Marco wij gaan ook dezelfde dagen als jullie. Voor ons de eerste keer van dusseldorf ben benieuwd.
Ons is het elke keer uitstekend bevallen met twee kleine kinderen (niet schrikken, ze gedragen zich keurig als ervaren vliegers in een vliegtuig...)
Na de vlucht verbleven wij elke keer in een hyatt Place hotel nabij de airport voor de eerste nacht om bij te komen van een drukke hectische dag. Volop mogelijkheden via priceline voor een aantrekkelijk tarief. Wij doen dit liever dan meteen een paar uur door te rijden.