Ik had het intussen gevonden (en derhalve mijn vraag verwijderd), maar zag nu dat jij er toch op gereageerd had.
Toch bedankt voor je reactie !!
Afdrukvoorbeeld
Ik had het intussen gevonden (en derhalve mijn vraag verwijderd), maar zag nu dat jij er toch op gereageerd had.
Toch bedankt voor je reactie !!
Klopt helemaal :p
Hahaha ;)
Ik heb 'm nu ook geboekt bij uk. Bij .com moet je zelfs $24,95 p.dg. betalen voor CDW en $13,95 p.dg. voor EP terwijl dit op de uk-site er al bij zit.
Scheelt mij dus 472 Euro !! :p
Hahahaha...;) ? Ik ben er droevig van! Hier op dit doorgaans zo vrolijke forum doen we al jaren ons best om de leden wegwijs te maken in de wondere wereld van de autohuur. Les 1: Voor boekingen op amerikaanse sites staan de voorwaarden standaard ingevuld voor onze Amerikaansche vrienden. Zij hebben de keuze om CDW en andere opties los te kiezen.
Ons soort mensen dient gewoon altijd het land van herkomst op zo'n site juist in te stellen. Dan krijg je niet alleen de bekende pakketprijzen die vergelijkbaar zijn met europeesche aanbieders maar voorkom je ook dat je verstrikt raakt in de wirwar van voorwaarden die voor de gemiddelde Nederlander niet of nauwelijks te volgen zijn. En je voorkomt ook nog eens dat je je rijk rekent doordat je appels met peren gaat vergelijken......:p
Wat Teleton zegt. Op de Alamo.com site is er een vinkje aanwezig om aan te geven dat je uit Nederland komt. Bij mij staat die al standaard aan maar wellicht bij anderen niet.
http://i.imgur.com/SbSs5wJ.png
Als dat vinkje aan staat dan zijn de CDW en EP gewoon Included.
http://i.imgur.com/DDePu8e.png
Hier moeten we ook nog op zoek naar een auto maar echt totaal nog geen kaas van gegeten.... Alle tips zijn welkom.
Grappig Teleton... Jij bent er droevig van? Les 1? Sorry, maar ik ben geen klein kind welke je de les hoeft te lezen.
Normaal heb ik altijd via usareisen.de geboekt. Mag ik dan een keer een fout maken?
De uitleg van Njit lijkt mij toch meer op z'n plaats of niet? Al met al kom ik bij de uk-site toch nog goedkoper uit dan via de .com site (al is het maar 40 Euro):p
Gelukkig zijn we nooit te oud om te leren enne.... Njit bedankt voor de duidelijk uitleg ! :up:
Vandaag toch maar vast een auto geboekt via de Alamo Brits site. 19 dagen een 7 passenger Minivan (lekker veel kofferruimte) in augustus. We zijn met 2 volwassenen en 2 kleine kids (2 en 6 jaar). Scheelde ruim 300 Euro (!) met de Nederlandse Alamo site. Mocht er een mooiere aanbieding langs komen kunnen we altijd nog annuleren, hoewel we dan wel rekening moeten houden met de wisselkoers verschillen.
Voor de leesbaarheid en om elkaar beter te kunnen helpen zou het een idee zijn om bij een boeking een vast formaat te gebruiken.
Geboekt bij: <naam/website>
Autoverhuurder: <naam maatschappij>
d.d.: <datum boeking>
Periode : <periode in Florida>
Auto ophalen: <plaats van ophalen auto>
Totaalprijs: <bedrag in dollar of euro>
Dit is meer een discussie-topic en daar gelden dit soort strakke regeltjes niet voor. Wellicht is het dan handiger om dat in dit topic te doen: http://www.floridaforum.nl/showthrea...jij-mee/page42
Hier staat nu geen prijs bij maar dat is natuurlijk eenvoudig toe te voegen.
Inmiddels heb ik het lijstje in het voornoemde topic aangepast en wat uitgebreid, dus daar kun je de info vanaf nu prima kwijt.
Prijzen bij www.usareisen.de voor 2014 zijn ook bekend. Vallen erg tegen voor de zomer 2014.
Daarom nu geboekt bij www.alamo.co.uk/brits:
Type gehuurd: Midsize SUV
Gereserveerd bij: www.alamo.co.uk/brits
Ophalen in: Orlando International Airport (MCO)
Wanneer: 7 juli 2014 t/m 26 juli 2014 (18 dagen)
Betaald : Engelse Pond 373,12 (excl. tankvulling)
Geboekt bij: Alamo Brits
Autoverhuurder: Alamo
Type: Minivan
d.d.: 10-11-2013
Periode : 8-8-2014 t/m 26-8-2014 (19 dagen)
Auto ophalen: Orlando Int Airport
Auto wegbrengen: Tampa Int Airport
Totaalprijs: Britse Pond 485,60
Klopt, ondanks het feit dat ik reeds bij Alamo.co.uk had geboekt (en eventueel zou kunnen annuleren) heb ik een mail verzonden naar USA-Reisen.de met de mededeling dat Alamo.co.uk goedkoper is dan hun. De afgelopen 3 keren dat ik via USA-Reisen heb geboekt was dit namelijk niet het geval was. Tevens heb ik gevraagd of men mogelijk nog iets aan de prijs kon doen.
Dit was hun antwoord:
"Nach Prüfung der Angebote seitens meines Vorgesetzten muss ich Ihnen bedauerlicherweise sagen, dass wir in unserem Angebot nicht runter gehen können. Dementsprechend möchte ich Ihnen sagen, dass wir nicht den Preis von Alamo.UK anbieten können und können auch verstehen, wenn Sie bei diesem Anbieten buchen."
Vrij vertaald: Na toetsing van de site van Alamo.co.uk door mijn meerdere moet ik u helaas mededelen dat wij ons aanbod (prijs) niet kunnen verlagen. Derhalve kunnen wij u de prijs van Alamo.co.uk niet aanbieden en hebben er begrip voor als u bij hun zult boeken.
Derhalve:
Type gehuurd: Fullsize SUV
Gereserveerd bij: www.alamo.co.uk/brits
Ophalen in: Las Vegas International Airport
Wanneer: 26/4/2014 t/m 4/5/2014
Betaald:£286,66 (excl. tankvulling) omgerekend met de huidige koers ongeveer €341,87.
Heeft er iemand ervaring met de pick up plaatsen in Disney?
We gaan volgend jaar eerst een paar dagen in het Art of Animation resort slapen en daarna door naar een villa.
Dus willen de auto dan in Disney ophalen.
Zag dat er verschillende mogelijkheden zijn.
Welke verhuurder?
Oeps vergeten.
Willen via Alamo gaan huren.
Hallo allemaal,
Wij willen vanaf 5 sept t/m 22 sept een auto gaan huren.
Dit word onze 1ste keer florida dus alle tips zijn van harte welkom.
mijn vriend word in juni 2014 25 jaar oud
en ik in juni 23 jaar oud.
ik had gelezen dat je minima 25 jaar moest zijn en anders kwam er echt super veel geld bij. Dus het is denk ik slim als alleen mijn vriend gaat rijden.
wij gaan maar met z'n 2e en hebben 2 grote koffers bij ons.
welke auto kunnen wij dan het beste pakken en waar?
bedankt
Leuk verhaal Flip. Maar in een Intermediate SUV kun je hetzelfde probleem krijgen met je verzekering. Want ze moeten namelijk in een afgesloten ruimte zitten. En in een SUV zit er meestal geen afdekzeil bij. Ze liggen dan dus in het zicht. Een verzekering kán hier moeilijk over doen. En nee, een kleedje erover is niet voldoende.
En geen enkele maatschappij garandeert dat alle koffers erin kunnen. Want wat zij een grote koffer noemen staat nergens zwart-op-wit. Dus als jij een hele grote grote koffer hebt dan kan het voorkomen dat het niet past. En dan is het jammer dan!
Hallo Patrick, die € 183,00 is mooi maar bij alamo.co.uk/brits huur je dezelfde auto voor € 161,00. Dus het kan toch nog goedkoper.;)
Cardelmar wordt hier op het forum bijna niet genoemd. De meesten hier boeken bij:
- http://www.usareisen.de/ / http://www.drive-usa.de/
- http://www.alamo.co.uk/brits
En af en toe komt er een leuke aanbieding voorbij waar er een foutje zit in de boekingsmachine. Maar die zijn zeldzaam ;)
Leuk dat je meepraat in het topic maar als je schrijft 'het wordt voor ons ook de eerste keer; een auto huren in het buitenland'. Dan praat je toch niet echt uit ervaring maar meer uit horen zeggen. Dat mag maar het komt zo commercieel over. Niet toevallig aandelen in Cardelmar?
Wel goed vergelijken wat er allemaal bij zit. Daar zit wel wat verschil in. Links Cardelmar (183 euro), rechts Alamo.co.uk/brits (172 euro).
http://i.imgur.com/LuX88aU.png
Bij Alamo zit er wel een extra bestuurder bij en geen tank benzine. Wil je die extra bestuurder en een tank benzine bij Cardelmar dan betaal je daar 232 euro voor). Die tank benzine moet je bij Alamo altijd zelf afrekenen.
Ik snap overigens niet zo goed waarom je nu al een auto boekt voor oktober 2014. Daar heb je nog ruim de tijd voor.. Nu kun je wel kosteloos annuleren maar toch..
Vraagje: wat vullen jullie in bij de ophaal en retourtijden?
wachten jullie tot je je vliegtijden weet?
willen graag op een aanbieding wachten voor de vliegtickets maar wel alvast de auto regelen.
schatten jullie dan de tijden?
Ik boek meestal eerst de vlucht en dan pas de auto. Voor de auto heb je in het algemeen tijd zat.
Ik zou ook zeker wachten op de vluchttijden. De prijzen van auto's veranderen niet zo snel (of er moet een computerfoutje zijn :D), maar als je auto later gaat terugbrengen dan de vastgelegde tijd, dan wordt het bijbetalen, en da's zonde.
Zolang je de auto maar terugbrengt op dezelfde tijd (of eerder) als je hem ophaalt is er in het algemeen niks aan de hand (men rekent per 24 uur). Wel ervoor zorgen dat op het contract dat je meekrijgt de daadwerkelijke tijd staat wanneer je hem opgehaald hebt en niet wat je bij het boeken hebt aangegeven. Want dat wil men nog wel eens vergeten...
Oke, bedankt voor het antwoorden.
ik wacht eerst op een mooie vluchtprijs ;) en kijk dan naar de auto.
Heeft iemand nog goede tips mbt de autohuur voor de periode 24 februari t/m 20 mrt as? Type auto een Standard SUV of een Minivan. Ophalen en wegbrengen auto op Miami International airport.
De tip staat een aantal pagina's terug http://www.floridaforum.nl/showthrea...l=1#post193686
ofwel 545 euro.
Update:
25-10-2013 Q&A One way Fee toegevoegd
24-12-2013 Kortingscode toegevoegd welke werkt voor jul/aug 2014
Voor goede tarieven zonder gedoe (ofwel gegarandeerd direct doorlopen naar garage).
In vergelijking met Alamo Brits en anderen is dit het goedkoopst en het snelst bij aankomst qua procedure.
RESERVERING:
1a. Wordt Nationalcar Emerald lid (gratis) Download DIT formulier alles invullen, ondertekenen en mailen naar ECAdmin@nationalcar.co.uk
1b. Na ontvangst van je nummer (vaak wordt deze binnen 1 dag al gemaild, de kaart komt na 21 dagen per post), creëer je ID bij eerste keer inloggen
2. Login op de emerald club site
3. Zoek voor jouw data
Voor 22 dagen juli/augustus kom je uit op 482 Euro (incl. alle verzekeringen en 2de driver)
OPHALEN:
1. Ga direct naar de garage
2. Loop naar de emerald aisle
3. Kies een Midsize SUV, Minivan of Full-size
4. Bij uitrijden rijbewijs, creditcard en reservering afgeven en kiezen voor volle tank benzine betalen en leeg terugbrengen of afgetankt terugbrengen (zonder vooraf te betalen)
Filmpje met bovenstaande proces
Kijk ook even hier voor specifieke kortingcodes
NWEBCPN027 (werkende code, $20 korting invullen bij Coupon ID)
FAQ
Q: Waarom moet je lid worden via het formulier en niet gewoon een login maken voor de Emerald Club?
A: Omdat dat alleen kan voor inwoners van de US of Canada
Q: Zijn er extra voorwaarden die je krijgt via het formulier
A: Nee
Q: Welke creditcard heb ik nodig
A: Voor dit formulier is een VISA kaart nodig, heb je deze niet dan kun je deze of de excel variant gebruiken
Q: Als ik boek via Emerald en kies voor een andere inlever plaats komen er drop-off kosten bij
A: In dit geval ga je naar www.nationalcar.co.uk/flyingblue en check je daar wat een Midsize 2 or 4-Door/Automatic/Air kost, dit is meestal goedkoper.
Moet je bij het ophalen ook je creditcard niet geven?
Even een vraagje:
ik ben op zoek naar een mid-size SUV voor 01-09-13 tot 18-09-13. Vorige keren een auto van Alamo gehuurd. Nu kwam ik een goede prijs bij vliegwinkel.nl tegen, verhuurder Avis. Heeft iemand ervaringen met Avis?
Avis is een goede verhuurder maar is vaak wel iets duurder dan Alamo of National. In het verleden hebben wij 2 keer bij Avis gehuurd.
Ik moet zeggen dat ik nu wel tureluurs begin te worden haha...
Wij hebben ervoor gekozen om komende vakantie alles ' los' te boeken :D ....Appartement en vliegtickets hebben we al...nu nog autohuur.
Ik heb nu zoveel sites gezien dat ik het even niet meer weet. Heb ook nog even een offerte bij Exitreizen aangevraagd.
Zouden jullie nu al de autohuur regelen of kan dat ook over bijvoorbeeld 3 maanden (we gaan eind mei).
Ik wil altijd alles zsm geregeld hebben....maar ja....als dat niet nodig is ....
Autohuur kan je nog op het laatste moment regelen. Tenzij je echt iets specifieks wilt hebben. Maar als je het over 3 maanden doet, geen probleem.
Let wel op je annuleringsverzekering, veel daarvan keren alleen uit bij pakketreizen. Vraag dus eerst na of ze wel uitkeren bij zelf samengestelde reizen.
Ik heb er voor de komende keer nog speciaal voor gebeld (FBTO in mijn geval), en bij zelf samengestelde reizen was het geen probleem. Toevallig doe ik wel weer
een pakketreis, maar het had anders kunnen zijn.
Bedankt voor de tip! Wij zijn verzekerd via centraal beheer. Zal eens even informeren.