Die 90-130 die ik noemde is een redelijk gemiddelde prijs die de diverse airlines hanteren als je ervoor zou betalen.
Sommigen zijn goedkoper, sommigen duurder.
Uiteraard moet je als Nederlander minder bieden wil je voor een dubbeltje op de eerste rang kunnen zitten.
Je kan overigens nog steeds ook normaal upgraden hoor bij LH.
19-08-15, 16:56
Lizz
Re: lufthansa
Allemaal hartelijk dank voor jullie reactie.
B767-300er moet ik daarvoor bellen om mijn stoelen te upgraden of doe ik dat via in te loggen op de site van lufthanse.
Haha..dank je wel b767-300er.
Maar deze link had ik zelf al gevonden zie de pagina hiervoor, ik heb inmiddels ook een telefoonnummer gevonden dus ik zal eens bellen.
19-08-15, 20:37
b767-300er
Maar als je de link al had gevonden, waarom vraag je het dan? het antwoord op je vraag staat tenslotte op die pagina?
31-10-15, 10:00
mwest
Re: Vliegen met Lufthansa
Offerte laten maken om evt in de mei vakantie naar Orlando te gaan, voorgaande jaren (3 keer) met united gevlogen, dit beviel ons goed. Nu is de offerte gemaakt dat we vliegen met Lufthansa ( over Frankfurt ) wie kan/wil mij vertellen over ervaringen met deze luchtvaartmaatschappij.
me zoon wil graag weten of ze ook tv schermpjes is de stoelen hebben bv ;-)
31-10-15, 11:53
Ta2 Gerrit
Ik heb onze ervaring van een paar bladzijden terug (waar je ook meer ervaringen kunt lezen) maar even gequoot. Die gingen vnl. over het voedsel, vliegen is wel oké, al vond ik de stoelruimte wat bemeten, maar dat kan aan mijn perceptie liggen, bij United vliegen we altijd E-plus.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit
Wij hebben afgelopen Maart voor het eerst (noodgedwongen ;)) met Lufthansa gevlogen. De service is inderdaad prima, maar dat ging niet helemaal op voor het voedsel. Wij nemen beiden altijd iets verschillend zodat er dan onderling wat uit te wisselen is. Maar in plaats van uitwisselen werd het inwisselen, niet te hachelen. En wij waren daarin niet de enige. Op de terugweg hebben we vriendelijk voor het dinner bedankt. De snack op de heenvlucht was droger als Sinterklaas zijn zitvlak, het ontbijt op de terugweg oké.
Vreemd genoeg waren de snacks op de korte vluchten (AMS-FRA vv) uiterst smakelijk, en met name vreemd dat we die kregen op een vlucht van 3 kwartier.
Maar onze volgende vluchten zijn weer gewoon met UA, die bevallen ons prima, zeker qua tijden en layover.
02-11-15, 08:26
robisjo
Zo zie je dat het bij iedere vlucht kan wijzigen, wij hebben vorig jaar met Lufhansa gevlogen naar Orlando via Frankfurt. Zoals Gerrit al zei op de vlucht van Ams naar FRA kregen wij ook wat te drinken en een lekkere snack. Op de vlucht van FRA naar MCO kregen wij 2 keer warm eten en alle vier vonden wij beide keren het eten lekker. Wij hadden een airbus 340 en hadden allen ons eigen entertainment. Volgens mij vliegt hier normaal een 747. Of jullie ook allemaal jullie eigen entertainment hebben is een kwestie van afwachten.
06-11-15, 21:52
laanvdj
Net geboekt bij Supersaver, 26/4 tm 15/5 met lufthansa heen Bru- Mco, overstap Washington .
Terug Mco- Bru, overstap Newark met united.
prijs €795 voor 2 pers.
lufthansa zijn we vorig jaar mee naar San Diego gevlogen, is goed bevallen. United ook al vaker gehad.
Helemaal happy met de prijs��
ps
sorry, zie nu dat de vluchten allemaal door United worden uitgevoerd
24-11-15, 13:17
keesvankleef
overstap met Lufthanza op frankfurt naar orlando.
Kan iemand mij vertellen hoe het is geregeld met Lufthanza vanaf Amsterdam - Frankfurt- Orlando met de overstap op Frankfurt wij hebben 1.40 uur is dat genoeg?
Alvast bedankt voor de informatie.
24-11-15, 14:26
Ebelix
Re: overstap met Lufthanza op frankfurt naar orlando.
Dat is genoeg maar je moet wel doorstappen. Frankfurt is een doolhof. De bagage zie je pas weer terug in Orlando.
18-01-16, 21:35
P9ol
Weet iemand wat de Lufthansa Cityline is?
18-01-16, 22:29
b767-300er
Dat is de KLM Cityhopper van Lufthansa.
Oftewel de airline die de europa vluchten van Lufthansa doet. Is gewoon Lufthansa maar een aparte Bv
18-01-16, 22:33
P9ol
B767-300er zag dat ze ermee naar Florida vliegen. Zijn dit dan hele kleine vliegtuigen?
18-01-16, 22:46
b767-300er
Daar vliegen ze niet mee naar Florida. Dan heb je niet goed gekeken.
Wij vliegen met de UA9066 op 5 mei met de Lufthansa CityLine van Frankfurt naar Tampa
19-01-16, 07:56
P9ol
Via skyscanner doorgelinkt naar Gate1.
19-01-16, 12:00
76-er
Ik hoop het niet voor je. Cityline vliegt alleen maar met regionale toestellen en zou ongeveer 3 tussenstops nodig hebben om in Florida te belanden. M.a.w., foutje.
Wij zijn 2 keer met Lufthansa gevlogen en deze maatschappij staat boven aan bij ons qua services en de vluchten waren netjes op tijd. Altijd alles goed verzorgd.
Wij zijn deze 2 keer met Lufthansa richting Newark gevlogen en van daaruit met United verder.
Nadeel vind ik dat er de afgelopen 2 jaar regelmatig stakingen zijn geweest bij Lufthansa.
26-06-16, 19:47
Brandsmaatje2
Wij gaan onze dochter en vriend van vliegveld MCO afhalen over twee weken. Zij vliegen met Lufthansa vanaf Frankfurt. Weet iemand ook op welke kant zij dan aankomen? Twee jaar geleden vlogen zij met Delta en kwamen via B side aan.
@Brandsmaatje2;
Ik ben zeer benieuwd hoe het hen bevallen is, wij gaan dezelfde route doen in september. Als je iets van feedback van hen kan plaatsen (verzorging, ruimte, service) dan hoor ik het graag.
bij voorbaat dank.
29-06-16, 14:00
Suze
Wij vliegen volgend jaar april van Frankfurt naar Miami, we vliegen met een A380 van Lufthansa, heb 4 plaatsen gereserveerd in het upperdeck (leek me wel lekker rustig).
Maar nu lees ik regelmatig dat kinderen niet toegestaan zijn bovenin, omdat deze economy plaatsen achter de business class zitten.
Klopt dit, weet iemand dit?
29-06-16, 21:25
Brandsmaatje2
@PixelMagic;
Ik zal het vragen en zal het wel terugkoppelen!
30-06-16, 08:38
Ta2 Gerrit
Die ene keer dat wij LH vlogen op MCO kwamen we aan op de B-kant, waar we ook altijd met United aankomen. Misschien is de logica dat LH een partner is van UA, maar het kan ook puur toeval geweest zijn.
30-06-16, 09:39
cindy74
Vraagje als je via schiphol naar munchen vliegt en daarna naar miami is dan een tussenstop van 1u20 genoeg in munchen?
03-07-16, 07:33
b767-300er
Ja hoor. Als er geen vertragingen zijn makkelijk te doen.
09-08-16, 19:45
PixelMagic
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandsmaatje2
@PixelMagic;
Ik zal het vragen en zal het wel terugkoppelen!
Hoi, toevallig al iets te melden ?
09-08-16, 23:01
Brandsmaatje2
Hallo, je kunt mischien ook nog mijn blog lezen. Hier staat ook wel vermeld hoe het is gegaan. In het kort komt het er hierop neer. Vlucht uit Amsterdam vertrok veel later dan gepland. De vlucht van Frankfurt naar Orlando was ook verlaat en die hebben ze net kunnen halen. Ze zijn binnen 20 minuten van het het ene vliegtuig naar het andere gehold, Ze zaten wel krapjes in economy class. Delta vonden ze beter zitten twee jaar terug. Boven Orlando aangekomen mochten ze niet landen ivm noodweer. Vliegtuig moest uitwijken naar Miami. Daar zijn ze geland en er moest bijgetankt worden. Daarna zijn ze terug naar Orlando gevlogen. Douane duurde heel erg lang en toen bleek dat van alle passagiers die via Amsterdam waren gekomen de koffers er niet waren. Dus 12 uur in een vliegtuig vastzitten en dan ook nog lang op het vliegveld moeten blijven om te regelen dat je je koffer later toch terugkrijgt. Dat was niet fijn. Afijn de heenreis ging niet echt van leiendakje, maar daar kan Lufthansa ook niet veel aan doen lijkt mij. Dit gebeurt bij alle maatschappijen wel. Teug vlogen ze met United en ging alles wel goed.
30-08-16, 19:56
Ilse_
Zijn er nog recente ervaringen met Lufthansa..... we kijken namelijk naar de volgende vlucht.
Wij hebben 21/7 A'dam-Frankfurt-Orlando en 12/8 Orlando-Frankfurt-A'dam gevlogen.
Het was voor ons de eerste keer met Lufthansa en is prima bevallen.
30-08-16, 21:15
hrjhaan
Let er wel op dat bij sommige prijzen van Lufthansa het eerste stukje van Düsseldorf naar Frankfurt met de trein is.
30-08-16, 21:49
rjkd
wij hebben afgelopen zomer ook met lufthansa gevlogen. amsteram- frankfurt-orlando en terug miami- frankfurt- amsterdam.
prima vlucjhten gehad. bij beide een overstap van 1.15 en dit was prima te doen. konden meteen doorlopen en weer inchecken.
31-08-16, 08:34
b767-300er
Weer inchecken? Of weer instappen?
31-08-16, 08:56
tcjvissers
wij hadden deze zomer de pech dat de vlucht van amsterdam naar frankfurt (daarna door naar tampa) 4 uur van te voren werd gecanceld met een mailtje!!
toen was het 'zoek het maar uit' en zijn we met veel 5en en 6en en met 2 overstap in de VS met KLM en Delta 5 uur later op de plaats van bestemming aangekomen waar natuurlijk 2 van de 3 koffers de reis niet meegemaakt hadden.
terug liep alles prima