Iemand al een tracking nummer gekregen of iets ontvangen (next week, is tot deze vrijdag ...)?
Afdrukvoorbeeld
Iemand al een tracking nummer gekregen of iets ontvangen (next week, is tot deze vrijdag ...)?
Nee, nog niets, ik hoop morgen of vrijdag....
Update:
12-1-2013 Extra voordelen toegevoegd
Alles op een rijtje:
De voordelen
- in Januari 2013 met 20% korting te bestellen.
- Gratis parkeren in de praktijk ook vaak preferred parking (Bron)
- Entree in 4 florida parken (diverse andere parken in de USA)
- Preferred seating at many shows and ride again priveleges on all coasters except Cheetah Hunt. (Bron)
- 'Voordeliger' dan een 3 park ticket (109 euro p.p.)
- Inloggen op de speciale pass holders website voor speciale aanbiedingen
De parken:
- Sesame Place
- SeaWorld (FL, TX, CA),
- Busch Gardens (FL, VA),
- Aquatica (FL, TX),
- Water Country USA (VA)
- Adventure Island (FL) parks during their regular 2013 operating seasons.
Tickets kopen:
Procedure
Kosten:
Euro 135,95 per persoon ofwel $175.00 (incl. bezorgkosten en sales tax) vanaf 1 januari 2013 +5%.
Ze zijn binnen!! Bij jullie ook?
morgen staat op het track en tracenummer wat ik vandaag heb ontvangen :) helaas moet ik morgen de hele dag werken dus ik zie wel hoe ik ze dan kan krijgen
ja bij mij zijn ze ook vandaag bezorgd:cool:
Om in te loggen kun je de barcode (op de achterzijde gebruiken) en als zipcode 19047. Mijn eigen postcode werkte niet .... 19047 is de postcode van Sesame Place.
Helaas zijn de kortingacties niet gecentraliseerd en moet je 'per' park inloggen:
Sesame Place
Seaworld
Busch Gardens
Aquactica
Adventure Island
Eerste half jaar programma Busch gardens
:eek:Nu even alle aanbiedingen bekijken.....
Ohhhh mooie aanbieding Discovery cove plus dolphin Swim voor $169 p.p. helaas voor ons enkel in Januari, Mei of November. De normale prijs (in mei) is $259. Alle andere aanbiedingen zijn heel simpel gezegd alles wat je normaal ook kan boeken -10%
Goh, dat wist ik niet dat je in kon loggen voor aanbiedingen...
Idd jammer van Discovery Cove, maar ik zag nog wel andere leuke aanbiedingen, bijv. De Serengeti tour in Busch die we toch al wilden doen...
bedankt voor de tip!
mijn kaartjes zijn ook eindelijk binnen bij de 3e afleverpoging :) ben helemaal blij :up:
trouwens erg fijn dat de tickets helemaal in kunstof zijn gesealed zodat er geen kans is op nat worden bij oa waterparken
Gisteren online 8 combi (14 dagen) kaarten gekocht bij American Estates uit Apeldoorn, ...Volw.106 euro, Kinderen 100 euro...
Volgende dag had ik de vouchers al in huis. In Florida even naar de kassa van 1 van de parken , daar worden de vouchers omgeruild voor tickets!
Simpel, en w.b.t. de prijs: Goedkoop!
Hoi Patries ik ben me qaan het verdiepen in de kaarten , wat bedoel je met 8 combikaarten , ik heb gekeken op hun site en kan het niet vinden , of ik heb natuurlijk met mijn neus gekeken?:)
Nog een keertje gekeken maar zie hte echt niet , kan je precies vertelen welke kaarten je bedoelt.
Groetjes Roos
Ik gok dat ze deze bedoelt (die staan onder de Disneytickets):
3 Park Ticket SeaWorld & Aquatica en Busch Gardens in Tampa (voucher)
Geeft 14 dagen lang onbeperkt toegang tot SeaWorld & Aquatica Orlando en Busch Gardens in Tampa
En met 8 zal ze bedoelen: voor 8 personen. Dus 8x een combiticket. Gok ik :)
Klopt inderdaad....niets meer aan toe te voegen (denk ik)
Heel erg bedankt kan ik einderlijk stoppen met zoeken:D:cool:
Beste allemaal,
Ik ben op zoek naar een zo'n mooi mogelijke prijs voor onze tickets voor de pretparken. Nu kom ik in Engeland mooie aanbiedingen tegen maar als ik dan wil gaan bestellen kan ik alleen aan adres in Engeland invullen. Blijkbaar moet je daar resident zijn om voor die aanbieding in aanmerking te komen. Nu zit ik er aan te denken om ze naar iemand in Engeland te laten verzenden met onze namen erop. Dan kan zij ze naar ons sturen. Zou dat werken?
Groetjes Hylke
Hoi Hylke,
Bij welke aanbieders zie je die mooie aanbiedingen?
Kun je de website hier vermelden?
Mogelijk hebben andere forumleden al ervaringen met die aanbieder(s) en kunnen ze je beter helpen.
Gr. Michael
Voor leuke aanbiedingen houd ik me ook aanbevolen.
http://www.attractiontix.co.uk/basket.aspx
Dit was de link waar ik de prijs vond, maar tot mijn stomme verbazing zie ik dat de prijzen op de website van Discovery Cove ineens weer een heel stuk gedaald zijn? Eerst kwam ik op ruim 370 euro uit en nu op 314. Snap er niets van. Het verschil is nu te klein om al die moeite te doen via Engeland.
Als iemand nog een goedkopere link weet? Wij willen graag naar Busch Garden, Sea World en Aquatica
Groetjes Hylke
Hoi Hylke,
Bedankt voor de link en je aanvullingen.
Aangezien je vraag over tickets voor Busch Garden, Sea World en Aquatica gaat, heb ik je vraag en de reacties daarop aan het al bestaande onderwerp dat daarover gaat toegevoegd (als moderator kan ik dat doen). Mogelijk dat je hier al wat tips kunt vinden.
Succes met je zoektocht~!
IK ben in mijn vorige berichtje het woordje OOK vergeten. We zijn op zoek naar de beste combi met Discovery Cove EN Busch Garden, Seaworld en Aquatica. Zonder Discovery Cove moeten we die los kopen maar met Discovery Ultimate zit alles erbij.
Wij boekten altijd rechtstreeks bij Discovery Cove als we daarheen gingen en rechtstreeks bij Seaworld als we dit park met BG deden/doen. scheelt niks in prijs met andere aanbieders en je hebt een goede service.
Ik heb gisteren op de site van Discovery Cove die tickets voor vrienden gezocht en kwam uit op $319,00 per stuk + tax.... dan komt er $20,00 bij voor die 3 parken, totaal $339,00 + tax, dat is zo'n €275-€280 per kaart en wel in de hoogzomer juli/augustus....eind augustus gaat de prijs naar $289,00 en $259,00 + tax en die $20,00 voor de parken.
Succes bij je verdere zoektocht
Remco
Wie of wie heeft deze pas gekocht of al gebruikt. Wij gaan van 12 juni tot 14 juli naar Florida. Onze kinderen komen dan ook eerst de jongste dochter en daarna onze oudste dochter met man en kinderen. Ik lees dat als je in het bezit bent van een super Grover Pass tot 6 mede bezoekers korting krijgen, hoeveel is de korting?:cool:
Ik heb hem maar zelfs verlengen was een heel gedoe. Hij is namelijkk niet voor internationale reizigers en niet voor floridaresidents of omliggende staten.
Zie Hier voor details en bestel procedure
Ik zie dat de Super Grover card kortingen laat zien tot eind mei 2013
Als je nu boekt bij Attractionticketsdirect krijg je gratis kaartjes voor 14 dagen toegang tot Legoland.:up:
Geldt voor alle onderstaande tickets:
- Orlando Freedom Ticket
- Orlando Freedom Ticket Plus
- Disney & Universal Combo Ticket
- Disney & SeaWorld Parks Combo Pass
- 4-Park Orlando Combo Ticket
- 5-Park Orlando Combo
- 6-Park Orlando Combo Ticket
- Disney's 14 Day Ultimate Ticket
- Disney's 21 Day Ultimate Ticket
- Disney's 7 Day Premium Ticket
- Universal 2-Park Bonus Ticket
- Universal 3-Park Bonus Ticket
- 3-Park SeaWorld, Aquatica and Busch Gardens Ticket
- 2-Park SeaWorld and Aquatica Ticket
- 2-Park SeaWorld and Busch Gardens
- Any Discovery Cove Packages.
Vergis ik me nu of zit er zoveel verschil op de prijszen tussen attractionticketdirect en undercouvertourist?
Als ik zo bekijk kom ik voor disney (waterparken en parken) en een flex plus op een verschil van 300 euro als ik deze voor 2 personen bestel.
Het zou helpen als je exact aangeeft welke tickets je vergelijkt en of ze beiden in Euro's/Ponden/Dollars zijn.
als ik kijk het freedom ticket plus dus zit alles in kom ik bij attraction op 1160 euro voor 2
bij undercouver kom ik met een 7dagen water and more en en flex plus op een kleine 900 euro
Lijkt op een vergelijk van appels en peren, bij attraction krijg je voor dat geld 14 dagen : Wet 'n Wild® Orlando as well as all the parks in Walt Disney World and Universal Orlando® plus SeaWorld® Orlando, Aquatica™ and Busch Gardens® Tampa Bay for 14 consecutive days.
Weet er iemand of het waterpark Adventure Island in Tampa in een combinatie wordt verkocht met Seaworld en Aquatica. Dit is een waterpark wat bij Bush Gardens hoort volgens mij en zie wel combinatie tickets Bush Gardens met Adventure Island die verkocht worden op hun site.
De combinatie met Busch Gardens is mogelijk, wil je in combinatie met Seaworld, Busch Gardens en Aquatica dan is de enige mogelijk via de Sesame Super Groove Pass, parkeren is dan ook bij de prijs inbegrepen.
Deze jaar kaart is geldig tot 27/10/2013 en kost $212.
Een combo ticket voor Busch gardens en Adventure Island kost $85 en geeft twee weken onbeperkt toegang.
Ik kom zojuist een site tegen die allerlei combinaties aanbiedt, die er qua prijs ook nog aantrekkelijk uitziet, bijv Fun in the sun package, met 4 dagen Disney (1 park per dag), 14 dagen onbeperkt Universal en 14 dagen Seaworld, Bushgarden en Aquatica voor $556, dergelijke combi's kom je volgens mij niet vaak tegen, heeft iemand ervaringen met de site: www.park-tickets.com?
Dit is hetzelfde bedrijf als http://www.uscarhire.com/faq.aspx waar velen van ons een auto gehuurd hebben. Dergelijke combo's kom je op andere sites ook wel tegen.
Bedankt, prettig als het gelinkt is aan uscarhire, waar goede ervaringen mee zijn!
Ik was wat terughoudend omdat ik de site wat eenvoudig vond overkomen maar qua prijs en pakketen zitten er zeker een paar aantrekkelijke mogelijkheden tussen, dus ik ga er verder mee aan de slag. Nogmaals bedankt!
Volgens mij is het gewoon een drietal losse tickets die ze samen verkopen.
Heb je de prijzen van losse tickets met dezelfde specificaties al eens bekeken? En de prijs opgeteld? Volgens mij kom je dan ook ergens in de buurt uit van de prijs die jij noemt.
klopt, ik ben even verder aan het vergelijken geweest en het scheelt ongeveer op de diverse combinaties (Universal 2park unlimited, combi Seaworld/Aquatica/Busch Gardens en 4 dagen 1 park Disney) rond de $ 10/20 per combi, met 4 personen dus rond de $40/80, maar als dat dan betekent dat de 14 dagen termijn voor alle combi's geldt is het de vraag of het dat prijsverschil echt waard is. Als het inderdaad gewoon 3 losse tickets zijn die zij leveren, scheelt het toch alhoewel de verzendkosten $25 weer een deel van het voordeel teniet doen:rolleyes:. Pfff, keuzes, keuzes :)